|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Sarıkabadayı - Sallana Sallana - AKOR
Sn. secogiller bence gayet güzel yapmışsın emeğine sağlık. Nacizane önerim: Cm Bb(Gm) Gönlüm usandı sana zar zor dayandı G/G# Derdinle zindana düşmüşüm G# G/G# Bitti hakkım da kullana kullana şeklinde bir kaç tını eklenebilir. G/G# :356433
eser_demir - 14.11.2011 17:43:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Kenar Süsü - AKOR
olmamış yinede teşekkürler emek için
KıRıK_KaLeM_56 - 14.11.2011 17:13:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Kenar Süsü ver 2 - AKOR
nakarattaki d olmamış oraya bi akor gitcekte bulamadım :)
KıRıK_KaLeM_56 - 14.11.2011 17:05:08
|
Haberler - Alişan & Demet Akalın: "Melekler İmza Topluyor"
İki sanaçıyıda pek sevmiyorum :D
dont_look_at_me - 14.11.2011 16:36:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Ayrılık Şarkısı ver 5 - AKOR
Skidrow84 transpozeyle ne alıp veremediğin var Allah aşkına? Miminör'ü Laminör'e çektim sesime bu şekilde daha uygun pop şarkıları dışındakiler transpoze edilemez miymiş saçmalama lütfen tabı Em ile başlayan akorların altına yazabilirsin buna uydurmak zorunda değilsin bildiğin gibi çal doğru olan bir şeyi karalama lütfen!
zeytin48 - 14.11.2011 16:26:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Hayır Olamaz Akustik - AKOR
Ellerine sağlık çok başarılı iş çıkartmışsın :)
Fear0fLove - 14.11.2011 14:53:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rüzgar - Bırakmıyor Sevdan - AKOR
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde emreJACKSON yazmıştı: çok güzel eline sağlık solosunu da çıkarabilir misinz rica etsem solo çıkarmada pek yetenekli değilimdir ama deniyim
haykopat - 14.11.2011 14:09:48
|
|
çook çalışman lazım arkadaşım emek var ama erken başlamışsın kayıt yapıp vermeye.. Çok kötü.
Si41 - 14.11.2011 14:09:38
|
Demolar - Helal Olsun ( Duman ) - Çağdaş BOY
highnotes sırıtıyo, sesine göre transpoze etmen gerekiyor parçayı. Sana puanım 3 kanka.
robhalford - 14.11.2011 12:46:40
|
14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde robhalford yazmıştı: renkli, güzel olmuş. tesekkur ederim
bariscapt - 14.11.2011 12:41:15
|
Ritm çok alakasız, kendince bir yorum getirmeyi denemişsin lakin bence katletmişsin şarkıyı... Kaydın kötü olması ayrı bir sorun zaten, sana puanım 2 kanka.
robhalford - 14.11.2011 12:38:15
|
|
renkli, güzel olmuş.
robhalford - 14.11.2011 12:35:02
|
|
|