Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4426]  [4427]  [4428]  [4429]  [4430]  [4431]  [4432]  [ 4433 ]  [4434]  [4435]  [4436]  [4437]  [4438]  [4439]  [4440] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Sarıkabadayı - Sallana Sallana  - AKOR
Sn. secogiller bence gayet güzel yapmışsın emeğine sağlık. Nacizane önerim:
Cm Bb(Gm)
Gönlüm usandı sana zar zor dayandı
G/G#
Derdinle zindana düşmüşüm
G# G/G#
Bitti hakkım da kullana kullana şeklinde bir kaç tını eklenebilir.
G/G# :356433



eser_demir - 14.11.2011 17:43:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Kenar Süsü  - AKOR
olmamış yinede teşekkürler emek için


KıRıK_KaLeM_56 - 14.11.2011 17:13:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Kenar Süsü  ver 2 - AKOR
nakarattaki d olmamış oraya bi akor gitcekte bulamadım :)


KıRıK_KaLeM_56 - 14.11.2011 17:05:08

Haberler - Alişan & Demet Akalın: "Melekler İmza Topluyor"
İki sanaçıyıda pek sevmiyorum :D


dont_look_at_me - 14.11.2011 16:36:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Ayrılık Şarkısı  ver 5 - AKOR
Skidrow84 transpozeyle ne alıp veremediğin var Allah aşkına? Miminör'ü Laminör'e çektim sesime bu şekilde daha uygun pop şarkıları dışındakiler transpoze edilemez miymiş saçmalama lütfen tabı Em ile başlayan akorların altına yazabilirsin buna uydurmak zorunda değilsin bildiğin gibi çal doğru olan bir şeyi karalama lütfen!


zeytin48 - 14.11.2011 16:26:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Hayır Olamaz Akustik  - AKOR
Ellerine sağlık çok başarılı iş çıkartmışsın :)


Fear0fLove - 14.11.2011 14:53:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Rüzgar - Bırakmıyor Sevdan  - AKOR
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde emreJACKSON yazmıştı:
çok güzel eline sağlık solosunu da çıkarabilir misinz rica etsem
solo çıkarmada pek yetenekli değilimdir ama deniyim


haykopat - 14.11.2011 14:09:48

çook çalışman lazım arkadaşım emek var ama erken başlamışsın kayıt yapıp vermeye.. Çok kötü.


Si41 - 14.11.2011 14:09:38

Demolar - Helal Olsun ( Duman ) - Çağdaş BOY
highnotes sırıtıyo, sesine göre transpoze etmen gerekiyor parçayı.
Sana puanım 3 kanka.


robhalford - 14.11.2011 12:46:40

14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde robhalford yazmıştı:
renkli, güzel olmuş.
tesekkur ederim


bariscapt - 14.11.2011 12:41:15

Ritm çok alakasız, kendince bir yorum getirmeyi denemişsin lakin bence katletmişsin şarkıyı...
Kaydın kötü olması ayrı bir sorun zaten, sana puanım 2 kanka.


robhalford - 14.11.2011 12:38:15

renkli, güzel olmuş.


robhalford - 14.11.2011 12:35:02

Sayfalar:  [4426]  [4427]  [4428]  [4429]  [4430]  [4431]  [4432]  [ 4433 ]  [4434]  [4435]  [4436]  [4437]  [4438]  [4439]  [4440] 

Anket
qiitarist soruyor:
Hangi rock grubunun solisti daha iyi?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.