Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4423]  [4424]  [4425]  [4426]  [4427]  [4428]  [4429]  [ 4430 ]  [4431]  [4432]  [4433]  [4434]  [4435]  [4436]  [4437] 
Demolar - söyle
olmamış ritm vokalden çok geride geliyor.solo da oldukça kötü ama yine de emeğine sağlık


musica1987 - 14.11.2011 23:33:27

Demolar - Snn-Pembe mezar
14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde uzay ateşi yazmıştı:
bu parçayı çok severim :) evet ritim uymamış ama sesinin kıymetini bil ;) güzel olmuş :)
teşekkürler. :)


Si41 - 14.11.2011 22:55:40

Demolar - Snn-Pembe mezar
bu parçayı çok severim :) evet ritim uymamış ama sesinin kıymetini bil ;) güzel olmuş :)


uzay ateşi - 14.11.2011 22:55:00

Demolar - Taner&Mustafa - Gamzeler (Ulaş Cover)
"seni böyle " derken bir akor yanlış basılıyor. ama genel olarak başarılı dostum elinize ağzınıza sağlık .. başarılarınızın devamını dilerim..


karanlikdusler - 14.11.2011 22:52:12

Demolar - Snn-Ellerini çekip benden
14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde Si41 yazmıştı:
14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde izeL^^ yazmıştı:
Seni şimdi rezil ederdim ama yapmıycam. :) Acayip begendigimi şarkıları istememden anlamışsındır zaten. :D Ses yorum harika çok çok begendim :)
Çk teşekkr ederm :) Bende rezil ederdm ama yapmıorm :D
Neyse uzatmıycam burda :D


izeL^^ - 14.11.2011 22:36:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Taner Kaya - Ayrılsak Ölürüz Biz  - AKOR
güzel olmuş tebrikler...


sahinozan - 14.11.2011 22:27:04

Demolar - Snn-Ellerini çekip benden
Seni şimdi rezil ederdim ama yapmıycam. :) Acayip begendigimi şarkıları istememden anlamışsındır zaten. :D Ses yorum harika çok çok begendim :)


izeL^^ - 14.11.2011 22:25:50

Demolar - Beş (Gripin) - Çağdaş BOY
11 Eylül 2011 Pazar tarihinde m salih yazmıştı:
emeğine sesine sağlık çok güzel olmuş :)
eyvallah sağolasın..


cao_boy - 14.11.2011 22:11:45

Demolar - Bu Akşam Bütün Meyhanelerini Dolaştım İstanbul'un (TSM) - Çağdaş BOY
15 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde necronaught yazmıştı:
Ağzına sağlık demek için üye oldum :) Cümlelelerin sonlarındaki son hecelerdeki çıkışları es geçmişsin çoğunda ama yine de çok güzel. Tekrar ağzına sağlık.
çok teşekkürler yorumun için..


cao_boy - 14.11.2011 22:10:51

Demolar - Sorma Neden ( Rafet El Roman ) - Çağdaş BOY
01 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde EA_BOY yazmıştı:
Emeğine yüreğine sesine sağlık gençç. Yine çok iyisin...:)
sağol gençç..:)


cao_boy - 14.11.2011 22:10:17

Demolar - Yani ( Fırat Tanış ) - Çağdaş BOY
sağol genç..:)


cao_boy - 14.11.2011 22:10:02

Demolar - Helal Olsun ( Duman ) - Çağdaş BOY
olsun söylemesi çalması başka bi keyifli sağolun arkadaşlar yorumlar için..;)


cao_boy - 14.11.2011 22:09:45

Sayfalar:  [4423]  [4424]  [4425]  [4426]  [4427]  [4428]  [4429]  [ 4430 ]  [4431]  [4432]  [4433]  [4434]  [4435]  [4436]  [4437] 

Anket
Carrez soruyor:
Yapılan ses kayıtları kaç gün içinde siteye ekleniyor









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.