|
|
Demolar - söyle
olmamış ritm vokalden çok geride geliyor.solo da oldukça kötü ama yine de emeğine sağlık
musica1987 - 14.11.2011 23:33:27
|
Demolar - Snn-Pembe mezar
14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde uzay ateşi yazmıştı: bu parçayı çok severim :) evet ritim uymamış ama sesinin kıymetini bil ;) güzel olmuş :) teşekkürler. :)
Si41 - 14.11.2011 22:55:40
|
Demolar - Snn-Pembe mezar
bu parçayı çok severim :) evet ritim uymamış ama sesinin kıymetini bil ;) güzel olmuş :)
uzay ateşi - 14.11.2011 22:55:00
|
Demolar - Taner&Mustafa - Gamzeler (Ulaş Cover)
"seni böyle " derken bir akor yanlış basılıyor. ama genel olarak başarılı dostum elinize ağzınıza sağlık .. başarılarınızın devamını dilerim..
karanlikdusler - 14.11.2011 22:52:12
|
Demolar - Snn-Ellerini çekip benden
14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde Si41 yazmıştı:
14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde izeL^^ yazmıştı: Seni şimdi rezil ederdim ama yapmıycam. :) Acayip begendigimi şarkıları istememden anlamışsındır zaten. :D Ses yorum harika çok çok begendim :) Çk teşekkr ederm :) Bende rezil ederdm ama yapmıorm :D Neyse uzatmıycam burda :D
izeL^^ - 14.11.2011 22:36:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Taner Kaya - Ayrılsak Ölürüz Biz - AKOR
güzel olmuş tebrikler...
sahinozan - 14.11.2011 22:27:04
|
Demolar - Snn-Ellerini çekip benden
Seni şimdi rezil ederdim ama yapmıycam. :) Acayip begendigimi şarkıları istememden anlamışsındır zaten. :D Ses yorum harika çok çok begendim :)
izeL^^ - 14.11.2011 22:25:50
|
Demolar - Beş (Gripin) - Çağdaş BOY
11 Eylül 2011 Pazar tarihinde m salih yazmıştı: emeğine sesine sağlık çok güzel olmuş :)
eyvallah sağolasın..
cao_boy - 14.11.2011 22:11:45
|
Demolar - Bu Akşam Bütün Meyhanelerini Dolaştım İstanbul'un (TSM) - Çağdaş BOY
15 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde necronaught yazmıştı: Ağzına sağlık demek için üye oldum :) Cümlelelerin sonlarındaki son hecelerdeki çıkışları es geçmişsin çoğunda ama yine de çok güzel. Tekrar ağzına sağlık. çok teşekkürler yorumun için..
cao_boy - 14.11.2011 22:10:51
|
Demolar - Sorma Neden ( Rafet El Roman ) - Çağdaş BOY
01 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde EA_BOY yazmıştı: Emeğine yüreğine sesine sağlık gençç. Yine çok iyisin...:) sağol gençç..:)
cao_boy - 14.11.2011 22:10:17
|
Demolar - Yani ( Fırat Tanış ) - Çağdaş BOY
sağol genç..:)
cao_boy - 14.11.2011 22:10:02
|
Demolar - Helal Olsun ( Duman ) - Çağdaş BOY
olsun söylemesi çalması başka bi keyifli sağolun arkadaşlar yorumlar için..;)
cao_boy - 14.11.2011 22:09:45
|
|
|