Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4420]  [4421]  [4422]  [4423]  [4424]  [4425]  [4426]  [ 4427 ]  [4428]  [4429]  [4430]  [4431]  [4432]  [4433]  [4434] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Bruno Mars - The Lazy Song  ver 2 - AKOR
artistlikmi yapıyon napalım :D adama bak ya


klasman_07 - 15.11.2011 19:49:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa  - AKOR
16 Eylül 2011 Cuma tarihinde AcemiGitarist33 yazmıştı:
keşke F Bb olmasaymış çok seviyorum bu şarkıyı ama oralarda bi duraksıyorum çalarken şu an tek sorunum geçişler :(
6 . perdeden bareli yap F'yi 6.erdede yap bb oluyor :)


KıRıK_KaLeM_56 - 15.11.2011 19:03:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Bon Jovi - İts My Life  - AKOR
ritim ne ???


süperrock - 15.11.2011 18:26:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Akşam  ver 4 - TAB
altla üst yer değiştircek


alimedi - 15.11.2011 18:10:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Ali Asker - Metris'in Önü  - TAB
berbat


eko3742 - 15.11.2011 17:32:00

abi notalarida versene


Kingofkings - 15.11.2011 17:04:13

Abiii bu nasıl bir ev kaydıdır mükemmel ya hangi ses programını kullanıyorsun lütfen cevap verirsen minnettar kalırım başarılar... ilanihaye müzik :)


MusicalParadoX - 15.11.2011 17:00:11

çook profesyonelce bence site cep telefonuyla sesini çekmiş ergenlerle dolu hiç böyle birşey beklemiyordum açıkçası başarılar... Birde Ankarada Hangi stüdyoda kayıt yapıyorsunuz usta siz?


MusicalParadoX - 15.11.2011 16:51:46

sesine bişey diyemicem ama gitar çalışın çok kötü belliki daha yeni başlamışın biraz daha çalış bidaha koy bence


Fenomen26 - 15.11.2011 16:50:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  - GP5
bende guitar proyu güncelleyin diyor :S


pistol - 15.11.2011 16:33:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Üngör - İstiklal Marşı  ver 2 - TAB
Mükkemmell :))


goztepele - 15.11.2011 16:20:32

Akor|Tab|Söz|Nota - İncesaz - Cok Asigin Var Diyorlar  - AKOR
çok güzel olmuş arkadaşın. teşekkürler. gitar çalmayı bilmeyenler yorum yazmasın lütfen.


mystreious - 15.11.2011 16:20:11

Sayfalar:  [4420]  [4421]  [4422]  [4423]  [4424]  [4425]  [4426]  [ 4427 ]  [4428]  [4429]  [4430]  [4431]  [4432]  [4433]  [4434] 

Anket
RogueClub soruyor:
Hangi Elektro Gitarı Almalıyım? (Yeni Başlıyorum)









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.