16 Eylül 2011 Cuma tarihinde AcemiGitarist33 yazmıştı: keşke F Bb olmasaymış çok seviyorum bu şarkıyı ama oralarda bi duraksıyorum çalarken şu an tek sorunum geçişler :(
çook profesyonelce bence site cep telefonuyla sesini çekmiş ergenlerle dolu hiç böyle birşey beklemiyordum açıkçası başarılar... Birde Ankarada Hangi stüdyoda kayıt yapıyorsunuz usta siz?