Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4415]  [4416]  [4417]  [4418]  [4419]  [4420]  [4421]  [ 4422 ]  [4423]  [4424]  [4425]  [4426]  [4427]  [4428]  [4429] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Dünya  ver 4 - AKOR
16 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde Dnzzz yazmıştı:
Nakarat
G E Bm A
Dünya yeniden dönüyor

Bu versiyon akustik olanı ve doğru akorlar, gidin bi şarkıyı dinleyin gençler.
----G------ Em------ Bm-- A
Dünya yeniden dönüyor


Dnzzz - 16.11.2011 23:10:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Dünya  ver 4 - AKOR
Nakarat
G E Bm A
Dünya yeniden dönüyor

Bu versiyon akustik olanı ve doğru akorlar, gidin bi şarkıyı dinleyin gençler.


Dnzzz - 16.11.2011 23:08:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Beni Yak Kendini Yak  - AKOR
Yokluğunda varlığında değil, varlığında yokluğunda olacak. ayrıca batırmışsın evet


wolf14 - 16.11.2011 22:51:53

15 Kasım 2011 Salı tarihinde MrYm! yazmıştı:
çok sakin dinlendirici bir sesin var bence. beğendim.
çok ama çok tesekkur ederımm ne mutlu begendıysenızz


eraytalay - 16.11.2011 22:27:02

Demolar - söyleyemedim
03 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı:
çok severim bu şarkıyı çok güzel,çok başarılı olmuş gerçekten tebrik ederm..
Çok teşekkür ederim zaman ayırıp dinlediğiniz ve ayrıca yorumunuz için, sağolun!


girl-gitarist - 16.11.2011 22:07:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - AKOR
suppperr
!!


olimpos - 16.11.2011 22:05:29

Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
tabiki bülent ersoy


NaamLoVeR - 16.11.2011 21:58:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 3 - AKOR
harika olmuş ellerine sağlık :)


chernobil_tgcn - 16.11.2011 21:53:09

15 Kasım 2011 Salı tarihinde ahıskalı yazmıştı:
güzel :) bayıldım
bayılma ayıltamam


imirzabey - 16.11.2011 21:16:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Bir Melek Vardı  ver 2 - AKOR
B yerine Bm daha iyi gibi...


avril17 - 16.11.2011 21:15:11

süper o zaman:)


sessiztranzpoze - 16.11.2011 20:43:17

16 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
güzel olmuş ... 'Aşktı bu' da çalınabilir mi mesela Redd den:)
neden olmasın :)


robhalford - 16.11.2011 20:38:37

Sayfalar:  [4415]  [4416]  [4417]  [4418]  [4419]  [4420]  [4421]  [ 4422 ]  [4423]  [4424]  [4425]  [4426]  [4427]  [4428]  [4429] 

Anket
S60V3 soruyor:
Sizce Hangi Marka Daha Kaliteli?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.