|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Dünya ver 4 - AKOR
16 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde Dnzzz yazmıştı: Nakarat G E Bm A Dünya yeniden dönüyor
Bu versiyon akustik olanı ve doğru akorlar, gidin bi şarkıyı dinleyin gençler. ----G------ Em------ Bm-- A Dünya yeniden dönüyor
Dnzzz - 16.11.2011 23:10:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Dünya ver 4 - AKOR
Nakarat G E Bm A Dünya yeniden dönüyor
Bu versiyon akustik olanı ve doğru akorlar, gidin bi şarkıyı dinleyin gençler.
Dnzzz - 16.11.2011 23:08:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Beni Yak Kendini Yak - AKOR
Yokluğunda varlığında değil, varlığında yokluğunda olacak. ayrıca batırmışsın evet
wolf14 - 16.11.2011 22:51:53
|
15 Kasım 2011 Salı tarihinde MrYm! yazmıştı: çok sakin dinlendirici bir sesin var bence. beğendim. çok ama çok tesekkur ederımm ne mutlu begendıysenızz
eraytalay - 16.11.2011 22:27:02
|
Demolar - söyleyemedim
03 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı: çok severim bu şarkıyı çok güzel,çok başarılı olmuş gerçekten tebrik ederm.. Çok teşekkür ederim zaman ayırıp dinlediğiniz ve ayrıca yorumunuz için, sağolun!
girl-gitarist - 16.11.2011 22:07:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters - AKOR
suppperr !!
olimpos - 16.11.2011 22:05:29
|
Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
tabiki bülent ersoy
NaamLoVeR - 16.11.2011 21:58:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun ver 3 - AKOR
harika olmuş ellerine sağlık :)
chernobil_tgcn - 16.11.2011 21:53:09
|
15 Kasım 2011 Salı tarihinde ahıskalı yazmıştı: güzel :) bayıldım bayılma ayıltamam
imirzabey - 16.11.2011 21:16:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Bir Melek Vardı ver 2 - AKOR
B yerine Bm daha iyi gibi...
avril17 - 16.11.2011 21:15:11
|
|
süper o zaman:)
sessiztranzpoze - 16.11.2011 20:43:17
|
16 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: güzel olmuş ... 'Aşktı bu' da çalınabilir mi mesela Redd den:) neden olmasın :)
robhalford - 16.11.2011 20:38:37
|
|
|