|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Aşk Lazım - SÖZ
şarkının akorunu bilen yok mu hiç
alyaprak - 18.11.2011 03:04:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - The Godfather ver 2 - TAB
süper olmuş ellerine sağlık
deha3535 - 18.11.2011 01:48:37
|
|
BACH ın zamanında olsa neler yazardı....
bilanta - 18.11.2011 00:49:32
|
güzellikler sınırsız... gitar, akordeon bir arada nasıl olur acaba.... düet olsa..... atışma gibi
bilanta - 18.11.2011 00:46:40
|
|
akordeon ile yorumlayan görmemiştim... duymamıştım Bach harika sunulmuş... diğer yorumlamaları da mükemmel geç keşfettiğim için üzüldüm....
bilanta - 18.11.2011 00:43:50
|
|
teşekkürler :D
togaykurtulus - 18.11.2011 00:36:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Gözleri Bulut - AKOR
çok güzel olmuş emeğine sağlık
BulutBulut - 18.11.2011 00:28:35
|
|
başarılı :)
sessiztranzpoze - 18.11.2011 00:10:00
|
Demolar - Dört Duvar (Beste)
gerçekten çok başarılı.. bu sitede o kadar gereksiz demo var ki o yüzden böyle değerli şarkılara ulaşmak sadece tesadüfen olabiliyor.. Gitar dışında ki ensturmanlar konusunda bir iki fikrim var.. Öncelikle davul olarak yazılım kullandığını tahmin ediyorum, snare fena değil ama kick ve hihat tonları biraz yapay olmuş. Bass gitar ın da yazılım olması şarkının çok tiz olmasına sebep olmuş.. bass gitarın compresyonla ve çift kanal ile daha bass bir ton elde edilirse şarkı daha çok pop-ballad tarzına yaklaşacaktır. Şarkıda yaylı süslemesi bence çok süper oalcaktır.. ya da ikinci bir akustik gitar.. beste kaliteli akorlar güzel, riffler hoş... aranjesi üzerinde çalışmak lazım... davul ataklarında seslerin aşırı yükselmesi dikkat dağıtabiliyor.. ama puanım 5 yıldızdır.. ellerine sağlık
togaykurtulus - 17.11.2011 23:41:04
|
Demolar - Cem Karaca Tamirci Çırağı...
ellerine sağlık .... güzel olmuş .. !!!
guitarbr - 17.11.2011 23:36:08
|
Demolar - pinhani - yitirmeden (cover)
öncelikle elimden geldiğince yapıcı olmaya çalışacam. Amacım hevesini kırmak değil.. Kaydında gitar ve vokal var, başka bir esnturman yok, vokal olarak başarılı diyebilirim. Ama en az vokalin kadar gitarının da "ne çaldığı" önemli. Gitarının akoru yok!!!! Bu öncelikle kendinin yaptığın işe saygı duymadığını gösterir. Kayıt zaten başarısız (ama bu sitede çok daha beterleri var)..bunu bir yere kadar "imkanlar" yüzünden kabul ediyorum da gitarının akorsuz oluşuna bir türlü anlam veremiyorum. Dinleyene de saygın yok.. google da "gitar tuner software" yazarsın bedava bir sürü programdan birini indirir, gitarını akorlar, en azından gitarının akoru olur ses kirliliği yapmamış olursun. Amatör müzisyenlikten geçtim, bir dinleyici olarak rica ediyorum yaptığınız iş çok değerli biraz saygı duyun!
togaykurtulus - 17.11.2011 23:31:27
|
|
teşekkür ederim ...
guitarbr - 17.11.2011 23:30:41
|
|
|