|
|
|
gayet güzel..şarkıyı sevmem ama teknik gayet hoş, eline sağlık..
togaykurtulus - 17.11.2011 23:24:03
|
17 Kasım 2011 Perşembe tarihinde Seckins yazmıştı: abicim başarılı bi çalışma olmuş fakat merak ettiğim konu alt yapıların bu kadar ıyı olmasına ragmen vokal ayarlarında problem yasıyo gıbısın mıkrofon condenser mı yoksa dınamık mı ? Bu arada hypersonic - viola guzel gıtmıs sarkıya :)) tebrikler tesekkur ederım ,dogru microfonum rode nt1 a condenser mic.ama kayıtlarımı referans monitorde dinleyip ses dengesini kuruyorum,tabiki her kulagın algılaması farklı ben kendime gore vokalde pek sorun oldugunu dusunmuyorum yanı demek istedgim sesimin guzelligi veya cirkinligi degil kendimde sesimi cok begenmiyorum ama vokal dengesini aranje olarak iyi yaptıgımı dusunuyorum dedigim gibi herkesin algısı farklı belkide oyledir tesekkurler seckins :)
bariscapt - 17.11.2011 23:09:46
|
Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
başarılı hoş bi çalışma tebrikler..
Seckins - 17.11.2011 22:58:47
|
Demolar - Gül Senin Tenin ( Bora Duran ) - Çağdaş BOY
tebrikler güzel çalışma :)
Seckins - 17.11.2011 22:57:41
|
|
abicim başarılı bi çalışma olmuş fakat merak ettiğim konu alt yapıların bu kadar ıyı olmasına ragmen vokal ayarlarında problem yasıyo gıbısın mıkrofon condenser mı yoksa dınamık mı ? Bu arada hypersonic - viola guzel gıtmıs sarkıya :)) tebrikler
Seckins - 17.11.2011 22:55:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Rüya ver 6 - AKOR
güzel
guitarist01 - 17.11.2011 22:24:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Üngör - İstiklal Marşı ver 3 - TAB
Ellerine sağlık çok iyi olmuş. Ama bence en iyi Versiyon 2 oluyor.
A..Yildirim - 17.11.2011 22:22:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Vur Kadehi Ustam ver 4 - AKOR
kapo 3 cok ince kapo 2 iyidr :)
omerelce - 17.11.2011 22:05:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ajda Pekkan - Yakar Geçerim - AKOR
Arkadaş iyi güzel hoş ama bunun ritmini açıkLayıcı bir şekilde yazarmısın,yazarsan sevinirim:D
J3ySalimcan - 17.11.2011 21:37:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Erdem Ergün - Sebebini Bilmeden - AKOR
şunun tabını çıkarana çok dua edeceğim lütfen bi arkadaş yapsın çok uğraştım olmuyo :(
pasha6868 - 17.11.2011 20:52:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Bırakma Ellerimi - AKOR
harika olmuş tamda sesime uydu :D çok güzel ellerine sağlık D:
marbls - 17.11.2011 20:41:07
|
Haberler - Model'den yeni Klip ' Pembe Mezarlık '
dostum, birebir aynı:) nota benzerliği falan değil yani:) şarkıların nakaratları birebir aynı.
biolab - 17.11.2011 20:24:49
|
|
|