Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4413]  [4414]  [4415]  [4416]  [4417]  [4418]  [4419]  [ 4420 ]  [4421]  [4422]  [4423]  [4424]  [4425]  [4426]  [4427] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Super Mario  - TAB
Ya kardeşim süper yapmışsın süer olmuşta çok zor yaa :D


goztepele - 17.11.2011 16:38:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Akdeniz Akşamları  - AKOR
4/4 lükte oluyor,ayy da oluyor


klasman_07 - 17.11.2011 16:06:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Gittiğinden Beri  - AKOR
çok iyi


Atakan basturk - 17.11.2011 14:47:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Katil Ve Maktül  ver 2 - AKOR
eline sağlık


Atakan basturk - 17.11.2011 14:32:49

Haberler - Model'den yeni Klip ' Pembe Mezarlık '
tamam nota benzerliğinden biraz daha fazlası var yalan atmıyım :D


season12 - 17.11.2011 14:05:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Evanescence - My İmmortal  ver 3 - AKOR
Hangi Ritmi önerirsiniz bu sarkı için :)


USaMeTKY - 17.11.2011 14:01:02

Haberler - Model'den yeni Klip ' Pembe Mezarlık '
şarkıların ikisinide ardarda dinlersen sadece bi kaç nota benzerliği görürsün ama bizim halkımız kendine b*k atmaya meraklı olduğu için direk suçlamaya geçiyo.Evet çalıntı şarkılarımız var live it up mesela bide bu şarkıyla eurovisiona katıldık rezillik resmen ama modelin şarkılarında nota benzerliğinden başka hiç bişey yok


season12 - 17.11.2011 13:49:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Demir Demirkan - Doya Doya  - AKOR
Amin 'in A-minor olabileceğini düşünüyorum. Öyle midir ki


CG-EmreX - 17.11.2011 13:44:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar Kurt - Güneş Kokusu  - AKOR
16 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde cyprss yazmıştı:
06 Mayıs 2010 Perşembe tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
06 Mayıs 2010 Perşembe tarihinde denizalican yazmıştı:
akoalar yanlış bro..
biliyorum :) bro nedir abi ? türkçe lütfen
yalnşsa nye yazıonz biradeerr (bro nun tr hali)
Zamanında eklemişim hatalı olarak... Orjinalini ekledim de onaylanmadı...


LetMeLoveYou - 17.11.2011 13:26:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Özer Atik - Ne Yazar  - AKOR
21 Haziran 2011 Salı tarihinde @ylin yazmıştı:
şu anda tek tek inceledim ama yanlış olan birşey yok şarkı sözlerinde...
;)


ValenciaCg180 - 17.11.2011 13:11:57

Demolar - Nothing Else Matter -Metallica
çok büyük emek var yaptığın işte seni gerçekten tebrik ediyorum umarım yolun açık olur bence çok yeteneklisin şu şarkıyı ufak tefek hatalar da olsa sitede çalabilecek belki 2 belki 3 kişi vardır bunlardan biri de sensin kendinle gurur duymalısın tebrikler! iyi günler kardeşim.


Li Paris Man - 17.11.2011 12:58:56

çok güzel olmuş tebrikler:).


Li Paris Man - 17.11.2011 12:52:32

Sayfalar:  [4413]  [4414]  [4415]  [4416]  [4417]  [4418]  [4419]  [ 4420 ]  [4421]  [4422]  [4423]  [4424]  [4425]  [4426]  [4427] 

Anket
gitarist17 soruyor:
Hangisi Daha İyi?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.