Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4408]  [4409]  [4410]  [4411]  [4412]  [4413]  [4414]  [ 4415 ]  [4416]  [4417]  [4418]  [4419]  [4420]  [4421]  [4422] 
Demolar - Soner Sarıkabadayı-Pişman Değilim
18 Kasım 2011 Cuma tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
çooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk güzel ya keyifle dinledim her zaman ki gibi yine kaliteli bir emrektunca klasiği:) şarkı dinlerken yaşatıyor..gitarınıza sesinize , yüreğinize sağlık:)
teşekkür ederim sizin de elinize saglık sagolun :)


emrektunca - 18.11.2011 15:00:47

Demolar - Soner Sarıkabadayı-Pişman Değilim
çooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk güzel ya keyifle dinledim her zaman ki gibi yine kaliteli bir emrektunca klasiği:) şarkı dinlerken yaşatıyor..gitarınıza sesinize , yüreğinize sağlık:)


sessiztranzpoze - 18.11.2011 14:59:14

Demolar - Kantürk Ecel-Yabancı...
Yorumsuz :(


MusicalParadoX - 18.11.2011 13:47:41

kapama çalsaydın daha iyi olurmuş; geçişlerde ve bazı akorlarda sorun var..başarılar.


ozan kırarslan - 18.11.2011 12:58:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Ou Nana  ver 3 - AKOR
Em Am Em(G) D Em
Ase çanguri kaxtkuatuna
Am Em(G) D (Em)
Skan do çkimi gacirebana


Am
Ou nana
Em(G) Am Em(G) D Em
Dida voi nana dida voi nanina


parantez içerisinde yazdıklarımla değiştirildiğinde daha bir hoş oluyor sanki onun dışında çok iyi olmuş tebrik ederim. bu arada ritim A-AAY


khanuya - 18.11.2011 11:41:48

eline sağlık çok başarılı olmuş togay...
80lere gittim journey zamanlarına :) intro tuttum bence güzel bir çalışma olmuş devamını bekleriz...


emrektunca - 18.11.2011 10:51:30

ağzına sağlık çok güzel olmuş


emrektunca - 18.11.2011 10:34:53

Demolar - ilk kayıt - sibel alaş adam
Sessin harika yolun açık . senden bir Hakan Aysev olabilir :)


123KaRaKaYa123 - 18.11.2011 10:18:54

Anketler - Gitarınızın Markası Ne?
Cort X-6 RFG


123KaRaKaYa123 - 18.11.2011 10:16:41

Anketler - Akustik gitarı penayla mı yoksa parmakla mı çalmak daha hoş ?
akustik Gitarı parmakla çalınca parmağım .....yo :)


123KaRaKaYa123 - 18.11.2011 10:16:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 2 - AKOR
orjinal akorlar


123KaRaKaYa123 - 18.11.2011 10:03:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Demir Demirkan - Aşktan Öte  ver 3 - TAB
Süper olmuş eline sağlık.


ALWAL - 18.11.2011 03:22:38

Sayfalar:  [4408]  [4409]  [4410]  [4411]  [4412]  [4413]  [4414]  [ 4415 ]  [4416]  [4417]  [4418]  [4419]  [4420]  [4421]  [4422] 

Anket
schweppes soruyor:
Hangi gitaristin tonu daha özgün ve size uygun ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.