18 Kasım 2011 Cuma tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: çooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk güzel ya keyifle dinledim her zaman ki gibi yine kaliteli bir emrektunca klasiği:) şarkı dinlerken yaşatıyor..gitarınıza sesinize , yüreğinize sağlık:)
teşekkür ederim sizin de elinize saglık sagolun :)
Demolar - Soner Sarıkabadayı-Pişman Değilim
çooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk güzel ya keyifle dinledim her zaman ki gibi yine kaliteli bir emrektunca klasiği:) şarkı dinlerken yaşatıyor..gitarınıza sesinize , yüreğinize sağlık:)