|
|
|
yok sesi iyi ben bir kaç yerde bozulma var ondan eh işte dedim birde gitarı çok sade ve düz buldum diye yoksa amatöre göre çok iyi
orkun44 - 19.11.2011 19:26:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Moğollar - Selvi Boylum Al Yazmalım - TAB
Ara Ara Hatalar Var Fakat Düzeltirsek Güzel Oluyor Birde Daha İnce Calsak Daha İyi Örneğin "loftlife13" Daha Önce Söylediği Gibi 0-10-9-10 la Başlayarsak Güzel Olur
Some1KillHim - 19.11.2011 18:46:21
|
19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde orkun44 yazmıştı: eh işte 10 üzerinden 6 :) hoca cidden vasatım burda ya :D .. sesim kötü artı kayıt cihazi kötü :D
zaza1207 - 19.11.2011 18:43:39
|
|
çok güzel ya
mrymm - 19.11.2011 18:35:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - James Blunt - You're Beautiful - AKOR
Diyezler bence bozmus bunu natural çalmak en mantıklısı.
horozgeorge - 19.11.2011 18:21:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Benim Hala Umudum Var - AKOR
arkadaşlar arpeji bilen varsa yazabilir mi
behzat_c - 19.11.2011 17:56:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz - TAB
evet arkadaşlar çıkattım tab lar doğru hızlı çalın
acemigitarisSt - 19.11.2011 17:51:40
|
|
eh işte 10 üzerinden 6 :)
orkun44 - 19.11.2011 17:21:41
|
19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Çok güzel :) teşekkürler :)
zaza1207 - 19.11.2011 16:49:09
|
19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde bariscapt yazmıştı: cok guzel olmus seckin tebrikler eyvallahhh teşekkür ederim :)
Seckins - 19.11.2011 16:39:29
|
Demolar - Dön Bana
adamsın adam zaman kaybetme burda çalışmalara başla biran önce :)
ormanc1 - 19.11.2011 16:13:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - No Doubt - Don't Speak ver 2 - AKOR
eline sağlık dostum mükemmel olmuş (:
karanlikdusler - 19.11.2011 16:03:10
|
|
|