Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4397]  [4398]  [4399]  [4400]  [4401]  [4402]  [4403]  [ 4404 ]  [4405]  [4406]  [4407]  [4408]  [4409]  [4410]  [4411] 
Demolar - ilk kayıt - sibel alaş adam
18 Kasım 2011 Cuma tarihinde 123KaRaKaYa123 yazmıştı:
Sessin harika yolun açık . senden bir Hakan Aysev olabilir :)
yok kardeş sesime güvenmiyorum şan dersi neyim alcam ben


fatihck - 20.11.2011 18:38:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - İnci Tanem  ver 2 - AKOR
29 Kasım 2008 Cumartesi tarihinde g_zu-o yazmıştı:
capo dediğimiz alet 8-10 ytl bişey ? ayrıca akorlar yanlış
bence akorlar yanlış değil. senin kulağın yanlış.


gokhanyapar_ - 20.11.2011 18:17:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - İnci Tanem  ver 2 - AKOR
24 Kasım 2008 Pazartesi tarihinde g_zu-o yazmıştı:
abi neden kasıosunuz kendinizi kanser ediceksiniz adamı, birinci perdeye capo takmak hiçmi aklınıza gelmiyor anlamıyorum.
basabiliyorsan kapoya ihtiyaç yoktur. ha parmakların güçsüzse sen tak. millete de karışma


gokhanyapar_ - 20.11.2011 18:17:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - İnci Tanem  ver 2 - AKOR
çok güzel. teşekkürler


gokhanyapar_ - 20.11.2011 18:16:17

Anketler - En iyi ROCK subgenre hangisidir?
Son şıkkı neden koydun? Ayrıca "diğer" diye bir seçenek koysaydın herkes sadece senin sevdiklerini işaretlemek zorunda kalmazdı.


Tangerine. - 20.11.2011 18:02:03

Güzel olmuş . . bide ben öğrenebilsem solo atmayı :(


dont_look_at_me - 20.11.2011 17:52:57

Ciddiye alsam baya iz birakici kardesler nolur bunun mp3 unu bulun


Sebine-2010 - 20.11.2011 17:37:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  - AKOR
Ahmet solosununda istiyoruz lütfen:)
eline sağlık... bu arada yine aradığım şarkının akorlarını sen çıkarmışsın teşekkür ettim:)


mystery-y - 20.11.2011 16:49:31

20 Kasım 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde zaza1207 yazmıştı:
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
Güzel .. (:
berbar olmuş yine :( :D teşekkür ederim :)
hayır güzel .. ne berbatı :) Şımarık ..
:)


zaza1207 - 20.11.2011 16:33:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Bahçede  - AKOR
03 Temmuz 2008 Perşembe tarihinde cici__46 yazmıştı:
yaaa eleştiri değilde nasıl süperr yazan arkadaşlar nasıl süper yani abi kulak yaaaa
http://www.dailymotion.com/video/xgvjc8_sertab-erener-bahcede_music#rel-page-1 dinle introyuda gir orginali bu zaten karşılaştır


demirmusa - 20.11.2011 15:21:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bize Kıyma  - AKOR
olmamış ya :S


Si41 - 20.11.2011 15:06:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Mete Akarsu - Ağlaya Ağlaya  - TAB
Gayet Güzel olmuş çok beğendim eline sağlık :)


Electro02 - 20.11.2011 14:57:14

Sayfalar:  [4397]  [4398]  [4399]  [4400]  [4401]  [4402]  [4403]  [ 4404 ]  [4405]  [4406]  [4407]  [4408]  [4409]  [4410]  [4411] 

Anket
Çustik soruyor:
Hangisi En İyi ???











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.