|
|
Demolar - ilk kayıt - sibel alaş adam
18 Kasım 2011 Cuma tarihinde 123KaRaKaYa123 yazmıştı: Sessin harika yolun açık . senden bir Hakan Aysev olabilir :) yok kardeş sesime güvenmiyorum şan dersi neyim alcam ben
fatihck - 20.11.2011 18:38:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - İnci Tanem ver 2 - AKOR
29 Kasım 2008 Cumartesi tarihinde g_zu-o yazmıştı: capo dediğimiz alet 8-10 ytl bişey ? ayrıca akorlar yanlış bence akorlar yanlış değil. senin kulağın yanlış.
gokhanyapar_ - 20.11.2011 18:17:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - İnci Tanem ver 2 - AKOR
24 Kasım 2008 Pazartesi tarihinde g_zu-o yazmıştı: abi neden kasıosunuz kendinizi kanser ediceksiniz adamı, birinci perdeye capo takmak hiçmi aklınıza gelmiyor anlamıyorum. basabiliyorsan kapoya ihtiyaç yoktur. ha parmakların güçsüzse sen tak. millete de karışma
gokhanyapar_ - 20.11.2011 18:17:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - İnci Tanem ver 2 - AKOR
çok güzel. teşekkürler
gokhanyapar_ - 20.11.2011 18:16:17
|
Anketler - En iyi ROCK subgenre hangisidir?
Son şıkkı neden koydun? Ayrıca "diğer" diye bir seçenek koysaydın herkes sadece senin sevdiklerini işaretlemek zorunda kalmazdı.
Tangerine. - 20.11.2011 18:02:03
|
|
Güzel olmuş . . bide ben öğrenebilsem solo atmayı :(
dont_look_at_me - 20.11.2011 17:52:57
|
|
Ciddiye alsam baya iz birakici kardesler nolur bunun mp3 unu bulun
Sebine-2010 - 20.11.2011 17:37:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık - AKOR
Ahmet solosununda istiyoruz lütfen:) eline sağlık... bu arada yine aradığım şarkının akorlarını sen çıkarmışsın teşekkür ettim:)
mystery-y - 20.11.2011 16:49:31
|
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde zaza1207 yazmıştı:
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Güzel .. (: berbar olmuş yine :( :D teşekkür ederim :) hayır güzel .. ne berbatı :) Şımarık .. :)
zaza1207 - 20.11.2011 16:33:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Bahçede - AKOR
03 Temmuz 2008 Perşembe tarihinde cici__46 yazmıştı: yaaa eleştiri değilde nasıl süperr yazan arkadaşlar nasıl süper yani abi kulak yaaaa http://www.dailymotion.com/video/xgvjc8_sertab-erener-bahcede_music#rel-page-1 dinle introyuda gir orginali bu zaten karşılaştır
demirmusa - 20.11.2011 15:21:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Bize Kıyma - AKOR
olmamış ya :S
Si41 - 20.11.2011 15:06:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mete Akarsu - Ağlaya Ağlaya - TAB
Gayet Güzel olmuş çok beğendim eline sağlık :)
Electro02 - 20.11.2011 14:57:14
|
|
|