|
|
Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde Dili_ yazmıştı: Bence akorlar biraz yanlış.Ama onun dışında çok güzel olmuşş :) Tebrikler :) Karar sesini Laminor alarak transpoze ettim.. Onun dısında ben de teşekkür ederim..;)
cao_boy - 21.11.2011 20:22:41
|
Anketler - yaratıcılık bakımından dünyanın en iyi gitaristi?
Ben!
Tangerine. - 21.11.2011 20:10:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı ver 2 - TAB
21 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde ööyykküü yazmıştı:
20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde zainac yazmıştı: orjinalı bu sanırım, eline kulağına sağlık, çok teşekkürler. ben baska turlu calıom yani aynı yerlere basmiom ama sesler aynı :D
ööyykküü - 21.11.2011 20:03:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı ver 2 - TAB
20 Ekim 2011 Perşembe tarihinde zainac yazmıştı: orjinalı bu sanırım, eline kulağına sağlık, çok teşekkürler. ben baska turlu calıom
ööyykküü - 21.11.2011 20:02:17
|
Anketler - İbanezle Fender veya Gibson karşılaştırılabilir mi ?
24 Ocak 2011 Pazartesi tarihinde Ibanez S yazmıştı:
09 Ocak 2011 Pazar tarihinde muratcan? yazmıştı: ''Ibanez S'' adlı vatandaş!; öncelikle kendimizi kandırmayalım. Fender veya Gibson'ların uzakdoğu yapımlarını göstersene bana hadi??? (squire ve epiphone'u sakın söyleme, çünkü çakmada olsalar isimleri değiştirilmiş) Ama Ibanez adında bi sürü gitar var endonezya yapımı. Hadi göstersene sapında FENDER yazan bi çin veya endonezya gibi uzakdoğu ülkesinin yaptığı gitarı ??? Bi meksika fenderleri vardır ki, meksikayla uzakdoğu ülkerinin farklarıda açıkca ortada :) He bide yukarıya yazmışsın bi kaç tane artist :) şimdi bende yazsam artisleri, ardından sen yazacaksın, öyle uzayıp gidecek, ama fender ve gibson kullanan artis sayısının ezici bi üstünlüğü olduğuda apaçaçık belli :)) Son olarak şunu söyleyeyim; blues ve jazz gibi müzik baba müzik tarzlarında çalınan gitarlar ne marka? Hiç ibanezin ''İ''sini gördünmü orda??? :)))) Görsen bile tek tük. Hee asıl şimdi son sözüme geldik; yukarıda saydığın artistlere karşılık olarak tek birisini yazıcağım, ve sanırsam cuk diye oturacak cevap : JİMİ HENDRİİİİİİİİİX bu kadar!!!! =)) hadi kal sağlıcakla..... :)))) isim değiştirmiş ya da değiştirmemiş sonuçta ibanezin ucuz malı oldugu gibi gibson'ında var fenderin de var ibanez yan marka çıkarsa x diye ne farketcek ? ucuz gitarlar pahalı gitar alamayan insanlar oldugu için var unutmayalım bunu ayrıca jazz ve ya blues gitaristlerinin tercih etmemesinin nedeni sesle alakalı kaliteyle değil ibanezin maun ağaç kullandıgı giitarlar cok nadir blues çalanlarin da cogu maun tercih eder ben görmedim blues calipta ibanez kullanan peki sen thrash,death vs metal çalipta fender kullanan kaç kişi gördün ? Ibanez hiç bir tür için iyi değil :) Thrash çalıcaksan al Esp, heavy metal çalıcaksan al B.C rich. Ucuz olduğu için ünlenen ve herkesin kullandığı Endonezya üretimli Ibanez isimli gitarları abartmak anlamsız bence.
Tangerine. - 21.11.2011 20:01:38
|
Anketler - en iyi zil markası hangisi ?
Sabian? fabrika yapımı zilleriyle ünlü olan marka. Ayrıca İstanbul marka zillerini yapan kişi Zildjiandır. Dünyadaki en iyi el yapımı zil olduğu kabul edilir. Zildjian sonra çıkan bir marka. Sonuç olarak ikisi de iyi. Alchemy de İstanbul markasına ait bir model! Xist, Agop, Mehmet gibi.
Tangerine. - 21.11.2011 19:55:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Evanescence - My İmmortal ver 4 - AKOR
ritmi rica etsem?
paramonster - 21.11.2011 19:51:35
|
Demolar - Yalın - Aşkta Telafi Olmaz
Ritim nasıl yazar mısın ?
Beşiktaşlı. - 21.11.2011 19:34:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Linkin Park - Breaking The Habit - AKOR
ritim lütfen?? :):)
paramonster - 21.11.2011 19:34:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Paramore - İgnorance - AKOR
ritmi yazabilir misiniz acaba?? :) :) kaç aşağı vuruş kaç yukarı vuruş yapılacak?? :)))
paramonster - 21.11.2011 19:32:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nalan - Söz Verdik - AKOR
harika olmus.. ellerine saglik kardesim
esragtr - 21.11.2011 19:01:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Aslı Güngör - Kalp Kalbe Karşı Derler ver 3 - TAB
04 Ekim 2009 Pazar tarihinde ch1nyemman1 yazmıştı: arkadaşlar 20 yzan yer 2--0 olcak 22 yazaan yerde 2--2 olcak orjinalidir ;) ben en sonu si do si do la si do si diye yaptım
ööyykküü - 21.11.2011 18:58:03
|
|
|