Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4393]  [4394]  [4395]  [4396]  [4397]  [4398]  [4399]  [ 4400 ]  [4401]  [4402]  [4403]  [4404]  [4405]  [4406]  [4407] 
Anketler - Sizce en iyi söz yazarı kim ?
Gökhan Özoğuz- Hakan Özoğuz - Kısacası Athena :D


AthenaKolik - 21.11.2011 18:25:29

21 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde zaza1207 yazmıştı:
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
Güzel olmuş . . bide ben öğrenebilsem solo atmayı :(
teşekkürler de tam solo sayılmaz :)
:/ :D şimdi beni bozdun :/ gıcık :(
aa ne dedim ki :(


zaza1207 - 21.11.2011 17:40:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Paramore - Decode  ver 2 - AKOR
ritimi yazar mısın rica edersem?? :)


paramonster - 21.11.2011 17:39:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Paramore - All I Wanted  - AKOR
Ritmi birisi söyleyebilir mi ?? :))


paramonster - 21.11.2011 17:01:31

çok güzel olmuş gamzeli c(:


SeRR@ - 21.11.2011 16:45:41

Haberler - Model'den yeni Klip ' Pembe Mezarlık '
21 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde biolab yazmıştı:
Prodüktörlüğünü Demir Demirkan yaptı bu albümün. Yıllarca Yurt dışında kalıp oralarda çalan şarkıları bilen dinleyen çalan birisi. Türkiye de bir 'alıntı' diye adlandırılan ama özünde 'çalıntı' olan melodi alma furyasıdır gidiyor yıllardır. Haliyle Model ve Demirkan da bu pastadan pay alma peşinde. Yok benzerlik var, yok efendim, anımsatıyor, bilmiyordur şöyle böyle bunlar hikaye. Hani boşu boşuna kılıf uydurmaya çalışmanın anlamı yok. Yapılan şey ortada neyi ört pas etmeye çalışırlar anlamıyorum.

Buzdan Şato mu öyle bir şarkıları var, girişi Auidoslave in bir şarkısının girişiyle aynıdır mesela. Ayrıca bir bu şarkısı alıntı, başka hangi şarkıları alıntı diyorsun da, daha ne olsun dostum, 2000 lerin dünyada ki en çok dinlenen 5 hitinden biriydi Beyonce un şarkısı. Hello ki harika bir şarkıdır, senin aynı tadı almaman bunu değiştirmiyor. Şarkıyı dinleyip, anlamak, sözlerini anlamak lazım. Ve Model bu şarkıyla adını duyurdu Türkiye ye. Bir bu şarkısı var deyip geçmek gerçekten çok komik.

Bir tane arkadaş da, Beyonce u tanımamız mı gerekiyor, sözleri harika değmesin ellerimizin önemli olan o falan yazmıştı youtube de. Ben sadece şunu söylüyorum, bizim topluma müstehaktır bu gibi olaylar. Bilinçli toplum, tüketici nasıl yoksa Turkiye de, bilinçli dinleyicide zor bulursunuz. Ucuz, alıntı, çalıntı, esinlenilmiş müziklerle yoğrulmak istiyorsanız, buyrun keyfinize bakın.

Söylenecek pek fazla bir şey yok acıkcası.
Audioslave..


biolab - 21.11.2011 16:44:28

Haberler - Model'den yeni Klip ' Pembe Mezarlık '
Prodüktörlüğünü Demir Demirkan yaptı bu albümün. Yıllarca Yurt dışında kalıp oralarda çalan şarkıları bilen dinleyen çalan birisi. Türkiye de bir 'alıntı' diye adlandırılan ama özünde 'çalıntı' olan melodi alma furyasıdır gidiyor yıllardır. Haliyle Model ve Demirkan da bu pastadan pay alma peşinde. Yok benzerlik var, yok efendim, anımsatıyor, bilmiyordur şöyle böyle bunlar hikaye. Hani boşu boşuna kılıf uydurmaya çalışmanın anlamı yok. Yapılan şey ortada neyi ört pas etmeye çalışırlar anlamıyorum.

Buzdan Şato mu öyle bir şarkıları var, girişi Auidoslave in bir şarkısının girişiyle aynıdır mesela. Ayrıca bir bu şarkısı alıntı, başka hangi şarkıları alıntı diyorsun da, daha ne olsun dostum, 2000 lerin dünyada ki en çok dinlenen 5 hitinden biriydi Beyonce un şarkısı. Hello ki harika bir şarkıdır, senin aynı tadı almaman bunu değiştirmiyor. Şarkıyı dinleyip, anlamak, sözlerini anlamak lazım. Ve Model bu şarkıyla adını duyurdu Türkiye ye. Bir bu şarkısı var deyip geçmek gerçekten çok komik.

Bir tane arkadaş da, Beyonce u tanımamız mı gerekiyor, sözleri harika değmesin ellerimizin önemli olan o falan yazmıştı youtube de. Ben sadece şunu söylüyorum, bizim topluma müstehaktır bu gibi olaylar. Bilinçli toplum, tüketici nasıl yoksa Turkiye de, bilinçli dinleyicide zor bulursunuz. Ucuz, alıntı, çalıntı, esinlenilmiş müziklerle yoğrulmak istiyorsanız, buyrun keyfinize bakın.

Söylenecek pek fazla bir şey yok acıkcası.


biolab - 21.11.2011 16:43:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Tek Yön Seçtiğin Tüm Yollar  - AKOR
bu şarkının ritmi ne rica etsem yazar mısınız :D


VaLeNCi-a - 21.11.2011 16:26:14

20 Kasım 2011 Pazar tarihinde zaza1207 yazmıştı:
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
Güzel olmuş . . bide ben öğrenebilsem solo atmayı :(
teşekkürler de tam solo sayılmaz :)
:/ :D şimdi beni bozdun :/ gıcık :(


dont_look_at_me - 21.11.2011 16:24:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Benim Adım Orman  - AKOR
üstad güzel olmuştur eminimde bu şarkının ritmini bana
4/4 veya 8/8 ... gbi yazarmısınız rica etsem...

şimdiden teşekkürler


VaLeNCi-a - 21.11.2011 16:23:15

neden videolar açılmıyor?


beyaz-nokta - 21.11.2011 15:29:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 2 - AKOR
ritim ? arpej ? kimse bilmiyormu ya ? bi ben bilmiyorum sanmıştım


kartal- - 21.11.2011 15:29:43

Sayfalar:  [4393]  [4394]  [4395]  [4396]  [4397]  [4398]  [4399]  [ 4400 ]  [4401]  [4402]  [4403]  [4404]  [4405]  [4406]  [4407] 

Anket
Ko.ray soruyor:
Önümüzdeki yıl Eurovison yarışmasına Türkiye'den kim katılsın ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.