|
|
çok güzle olmuş eline sağlık akorları ve arpeji de paylaşabilirsen bizde uğraşalım biraz bu şarkıyla :D
demirmusa - 20.11.2011 14:47:27
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Hababam Sınıfı ver 3 - TAB
Felaket :S rezalet :S
Serdenci - 20.11.2011 14:46:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gorillaz - Feel God İnc - TAB
18 Şubat 2009 Çarşamba tarihinde bulutttq yazmıştı: bi de bunu deneyin....
5.tel-----------------3--2------0--0-3-2---- 6. tel---0--0--2--3------------------------3--0- verdim şukunu
ll_Dione_ll - 20.11.2011 14:44:38
|
Haberler - Model'den yeni Klip ' Pembe Mezarlık '
modelin başka hangi şarkıları çalıntı değmesin ellerimizden başka merak ettim. evet kesinle beyoncenin hello şarkısından esinlenilmiş ama iki şarkıyı dinlediğiniz zaman beyoncenin şarkısına tahammül edemedim notalar bile net değil aynı tadı vermiyor.belki bu şarkıyı dinlemişlerdir daha sonra unutmuşlardır ve gökten yeni bir şarkı geldi gibi zannetmişlerdir:d
ghostweb - 20.11.2011 14:44:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun ver 7 - TAB
Gayet iyi olmuş bence ellerine sağlık.
Electro02 - 20.11.2011 14:38:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Godfather ver 5 - TAB
Berbat
Serdenci - 20.11.2011 14:35:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gorillaz - Feel Good Inc - AKOR
cidden başarılı bi çalışma olmuş emeğine sağlık kardeşim
ll_Dione_ll - 20.11.2011 14:31:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz - AKOR
malesef siteye parça yükleyemezsin... Admin kayıp.. Ben de aynı şekilde mağdurum
cns87 - 20.11.2011 14:24:31
|
Anketler - Hangisi Daha Korkunç?
rock yaptığını sanan manga en ürküncü hacı
orkun44 - 20.11.2011 14:20:43
|
Demolar - pinhani - yitirmeden (cover)
17 Kasım 2011 Perşembe tarihinde togaykurtulus yazmıştı: öncelikle elimden geldiğince yapıcı olmaya çalışacam. Amacım hevesini kırmak değil.. Kaydında gitar ve vokal var, başka bir esnturman yok, vokal olarak başarılı diyebilirim. Ama en az vokalin kadar gitarının da "ne çaldığı" önemli. Gitarının akoru yok!!!! Bu öncelikle kendinin yaptığın işe saygı duymadığını gösterir. Kayıt zaten başarısız (ama bu sitede çok daha beterleri var)..bunu bir yere kadar "imkanlar" yüzünden kabul ediyorum da gitarının akorsuz oluşuna bir türlü anlam veremiyorum. Dinleyene de saygın yok.. google da "gitar tuner software" yazarsın bedava bir sürü programdan birini indirir, gitarını akorlar, en azından gitarının akoru olur ses kirliliği yapmamış olursun. Amatör müzisyenlikten geçtim, bir dinleyici olarak rica ediyorum yaptığınız iş çok değerli biraz saygı duyun! sistem otomatik gonderiyo galiba mesaji :)
izzy_44 - 20.11.2011 14:18:58
|
Anketler - Hangi Gitarınız Var?
2 elektro + 1 bass gitar + 1 klasik + 1 akustik + 1 piyano + 1 çello (çalmayı bilmiyom :D) + 1 org + 1 elektro bateri + 1 adet ses kartı (tek başıma grubum )
orkun44 - 20.11.2011 14:09:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Senden Sonra ver 2 - AKOR
ayaykyay ritim bu
badcl_okan - 20.11.2011 13:33:25
|
|
|