|
|
Anketler - Yeterli Seviyede Gitar Çalabildiğinizi Düşünüyor Musun?
yngwie malmsteen yanımda halt etmiş :)
orkun44 - 20.11.2011 20:58:07
|
Anketler - HERMAN Lİ'yi tanı yormusunuz?
15 Kasım 2011 Salı tarihinde TheLegend yazmıştı:
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde orkun44 yazmıştı:
18 Ekim 2011 Salı tarihinde hamreay yazmıştı: siteye her girdimde bu soru en sonunda tanıttınız varya :D yeter lan 2 debir aynı anket yemin ederim adı rüyalarıma girmeye başladı bu anket yüzünden. en sonunda youtube a baktım hızlı gitar çalmaktan başka bir bok yapmıyo Ne var ki hızlı gitar çalmakta. Sen daha iyisini yaparsn demi ;) http://www.youtube.com/watch?v=BynUZOJc8QI hızlı gitar çalmak diyosan della vega yı tercih ederim çünkü adamın içine sanki lamborghini kaçmış(videonun 7:40 tan itaberen izle)
orkun44 - 20.11.2011 20:49:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Godfather - TAB
E|--------------------------------------| B|-------1-----1-----------------------| G|---------3-2---3-3-2-2-------------| D|---0-3---------------------0---------| A|--------------------------4-----------| E|--------------------------------------|
|--------------------------------| |---Devamı Böyle Olabilir---|
Some1KillHim - 20.11.2011 20:25:36
|
Demolar - Gece Yolcuları - Nerdesin
gitar fena degil de söyleme abi valla bak iyligin için söylüyorum yasnlıs anlama sakın yada şan dersi falan al ....
ubasa - 20.11.2011 20:12:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - İyi De Bana Ne - TAB
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde Dumanyak' yazmıştı: E--------------------------------) B--3-5-7-8-5---------------------) G--------------------------------)
bi de boyle deneyin daha iyi gibi..
aa pardon arkadaşta boyle yapmiş sen kismini dicektim arkadaşta boyle yapmiş gormedim iyi de banane faln kısımları dogru..
Dumanyak' - 20.11.2011 20:02:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - İyi De Bana Ne - TAB
E--------------------------------) B--3-5-7-8-5---------------------) G--------------------------------)
bi de boyle deneyin daha iyi gibi..
Dumanyak' - 20.11.2011 20:01:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Evdeki Ses - TAB
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde derek38 yazmıştı: e-------------------------------- b-------------------------------- g-------------------------------- d-----5-5-5-12-11-11-11-8-7------ a-------------------------------- e--------------------------------
e-------------------------------- b-------------------------------- g-------------------------------- d-----5-5-5-8-7-7-7-5-4---------- a-------------------------------- e--------------------------------
bence böle
derek38 - 20.11.2011 19:36:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Evdeki Ses - TAB
e-------------------------------- b-------------------------------- g-------------------------------- d-----5-5-5-12-11-11-11-8-7------ a-------------------------------- e--------------------------------
e-------------------------------- b-------------------------------- g-------------------------------- d-----5-5-5-8-7-7-7-5-4---------- a-------------------------------- e--------------------------------
derek38 - 20.11.2011 19:35:33
|
Demolar - Pembe Mezarlık ( Model ) - Çağdaş BOY
Bence akorlar biraz yanlış.Ama onun dışında çok güzel olmuşş :) Tebrikler :)
Dili_ - 20.11.2011 19:22:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Her Aşk Ölümü Tadacak - TAB
gayet güzel
derek38 - 20.11.2011 19:15:45
|
20 Kasım 2011 Pazar tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Güzel olmuş . . bide ben öğrenebilsem solo atmayı :( teşekkürler de tam solo sayılmaz :)
zaza1207 - 20.11.2011 19:11:29
|
Demolar - ilk kayıt - sibel alaş adam
yorumlarınızı bekliyorum
fatihck - 20.11.2011 18:39:06
|
|
|