Akor|Tab|Söz|Nota - Aslı Güngör - Son Öpücük - AKOR
Kardeşim ellerine, yüreğine sağlık. Gayet güzel yapmışsın. Lâkin Asus4 yerine orada Bb olsa daha iyi oturmaz mı?
Akor|Tab|Söz|Nota - Aylin Aslım - Bazı Yalanlar - AKOR
vallahi olmuş gibi kapo kullanmadım ama hepsini diyezli çaldım aynı hesaba geliyo zaten oldu bence teşekkürler :)
18 Kasım 2011 Cuma tarihinde emrektunca yazmıştı: eline sağlık çok başarılı olmuş togay... 80lere gittim journey zamanlarına :) intro tuttum bence güzel bir çalışma olmuş devamını bekleriz...