Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4403]  [4404]  [4405]  [4406]  [4407]  [4408]  [4409]  [ 4410 ]  [4411]  [4412]  [4413]  [4414]  [4415]  [4416]  [4417] 
Anketler - Professional gitar çalıyorum. başka ülkede olsaydım kesinlikle keşfedilirdim diyormusunuz??
iş güzel gitar çalmayla bitseydi


orkun44 - 19.11.2011 15:47:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Sana Böylesi Yakışır  ver 2 - AKOR
bence kesinlikle dogru


ahmedtt - 19.11.2011 15:11:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Aslı Güngör - Son Öpücük  - AKOR
Kardeşim ellerine, yüreğine sağlık. Gayet güzel yapmışsın. Lâkin Asus4 yerine orada Bb olsa daha iyi oturmaz mı?


SavasASIK - 19.11.2011 14:47:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni  - TAB
Saol


GuitarMT - 19.11.2011 14:46:23

Çok güzel :)


dont_look_at_me - 19.11.2011 14:38:23

Demolar - Nothing Else Matter -Metallica
gercekten güzel calıyorsun . akustikle calman ayrı bi zorluk . tebrik ederim.

http://www.akormerkezi.com/nothing-else-matters-cover_demo-ftdp.html

buda benim arkadasımla caldığım cover. bunuda bi dinle istersen


yasin_76 - 19.11.2011 14:28:51

cok guzel olmus seckin tebrikler


bariscapt - 19.11.2011 13:31:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Alışmak Zorundayım  ver 5 - AKOR
Ellerine sağlık tam benim tonuma çekmişsin şarkıyı


cmes - 19.11.2011 13:09:16

Demolar - Soner Sarıkabadayı-Pişman Değilim
19 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı:
çook güzeL oLmuş.
TbrkLer..........
teşekkür ederim serr@@@@@@@@@@@@@
begenmene sevindim bak şimdi :)


emrektunca - 19.11.2011 12:55:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Aylin Aslım - Bazı Yalanlar  - AKOR
vallahi olmuş gibi kapo kullanmadım ama hepsini diyezli çaldım aynı hesaba geliyo zaten oldu bence teşekkürler :)


hakancengiz - 19.11.2011 12:46:50

Demolar - Sen Mutlu Ol (Ajda Pekkan) - Çağdaş BOY
18 Kasım 2011 Cuma tarihinde zech yazmıştı:
bı muzısyen gozuyle takdır edebılcek sevıyede degılım ama bır dınleyıcı olarak soyluyorummm "mukemmell"...
ben de nacizane bir müziksever olarak teşekkür ediyorum..:)


cao_boy - 19.11.2011 12:44:26

18 Kasım 2011 Cuma tarihinde emrektunca yazmıştı:
eline sağlık çok başarılı olmuş togay...
80lere gittim journey zamanlarına :) intro tuttum bence güzel bir çalışma olmuş devamını bekleriz...
:) teşekkürler :D


togaykurtulus - 19.11.2011 12:42:03

Sayfalar:  [4403]  [4404]  [4405]  [4406]  [4407]  [4408]  [4409]  [ 4410 ]  [4411]  [4412]  [4413]  [4414]  [4415]  [4416]  [4417] 

Anket
kaffacake soruyor:
Gitarım Jackson Js11 Beyaz Sizce Nasıl?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.