Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4416]  [4417]  [4418]  [4419]  [4420]  [4421]  [4422]  [ 4423 ]  [4424]  [4425]  [4426]  [4427]  [4428]  [4429]  [4430] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Aman Aman  ver 3 - AKOR
harikulade helal olsun muhteşem olmuş eline sağlıık


klasman_07 - 16.11.2011 20:14:58

güzel olmuş ... 'Aşktı bu' da çalınabilir mi mesela Redd den:)


sessiztranzpoze - 16.11.2011 20:07:41

15 Kasım 2011 Salı tarihinde MusicalParadoX yazmıştı:
çook profesyonelce bence site cep telefonuyla sesini çekmiş ergenlerle dolu hiç böyle birşey beklemiyordum açıkçası başarılar... Birde Ankarada Hangi stüdyoda kayıt yapıyorsunuz usta siz?
Yeniden merhaba beğenmene çok sevindim. Bu kayıt oldukça eski, bir çok konuda daha temiz kayıtlar alabiliyoruz. Mabet grubu olarak kendi stüdyomuz var, orada hem hücum hem kanal kayıt yapabiliyoruz. Ayrıca stüdyomuz ticaridir, aranje ve ensturman konusunda da yardımcı oluyoruz.


togaykurtulus - 16.11.2011 18:11:41

15 Kasım 2011 Salı tarihinde MusicalParadoX yazmıştı:
Abiii bu nasıl bir ev kaydıdır mükemmel ya hangi ses programını kullanıyorsun lütfen cevap verirsen minnettar kalırım başarılar... ilanihaye müzik :)
teşekkürler :) Valla ev kaydı.. Kayıt ve edit programı olarak Cubase SX kullandım. O zamanlar elimde M-audio mobil pre ses kartı vardı..


togaykurtulus - 16.11.2011 18:09:23

16 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde by_CEA yazmıştı:
http://www.youtube.com/watch?v=PFF0eh_lu8c&feature=related

aferim Sungha Jung çok güzel çalmışsın

ne zevk alıyosunuz arkadaş başkalarının çaldıklarını buraya kendi demonuzmuş gibi yüklemekten
yuh artık bunu ilk yapan bu arkadaş degil ama belli ki son da olmayacak ....
bi de Sungha Jung un mus kayıt cocuk cok unlu...yazık..sagoll cea...


emrektunca - 16.11.2011 17:55:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 2 - AKOR
bu şaka mı ya hicaz mı bu şarkı deli olacam bilmiyosun çıkarma ne süperi ne süperi nasıl çaldında süper oldu?? paylaş çaldığın şekli bizde süper diyelim hayret bişe


selennur - 16.11.2011 17:34:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Çarsambayı Sel Aldı  ver 2 - AKOR
arkadaşlar bu siteyi bulmuş olmaktan cok mutlu oldum.cok güzel bulunmuş akorlar var.yerli yerinde.akor basmakla sıkıntım yoktude,doğru yerleştirmek sorundu bende.burada kulağımı cok geliştirecek calışmalar var.hepsine ayrı ayrı teşekkürler.
umarım cok daha fazla anonim türkü en iyi akorlarla devam eder...


miguelangel - 16.11.2011 17:12:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Çarsambayı Sel Aldı  ver 2 - AKOR
güzel olmuş.eline kulağına sağlık...


miguelangel - 16.11.2011 17:07:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Çayeli'nden O Yani  - AKOR
herşey iyide Bb kulağım tutmadı.oda minör olsa daha iyi sanki


miguelangel - 16.11.2011 16:59:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Sunam  - AKOR
bunda hata var.az bi uğraşla cık daha iyi olurdu


miguelangel - 16.11.2011 16:27:42

Gitarın sesi iyi degil bide ritim atarken biraz daha yavaş ol daha iyi olacandan eminim.Diger demolarındada hızlı ritim atıyorsun.


hamreay - 16.11.2011 16:23:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Tanrıdan Diledim  - AKOR
gayet güzel olmıuş.arkadaşın biri bm kullan demiş.acep ne demiş.b7 gayet uyarda bu parcada bm ne alaka yani...


miguelangel - 16.11.2011 16:18:27

Sayfalar:  [4416]  [4417]  [4418]  [4419]  [4420]  [4421]  [4422]  [ 4423 ]  [4424]  [4425]  [4426]  [4427]  [4428]  [4429]  [4430] 

Anket
olicityFAN soruyor:
Pink'in En İyi Şarkısı?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.