Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4424]  [4425]  [4426]  [4427]  [4428]  [4429]  [4430]  [ 4431 ]  [4432]  [4433]  [4434]  [4435]  [4436]  [4437]  [4438] 
Demolar - Paramparça ( Halil Sezai Paracıkoğlu ) - Çağdaş BOY
teşekkürler arkadaşlar..


cao_boy - 14.11.2011 22:08:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Emrah - Götür Beni Gittiğin Yere  - AKOR
29 Aralık 2009 Salı tarihinde Seckin9619 yazmıştı:
bu şarkının ritmini söyleyebilir mi birisi? çıkaramadım da
6/8 hocam. En uygunu o.


SavasASIK - 14.11.2011 21:58:09

14 Kasım 2011 Pazartesi tarihinde jazzi yazmıştı:
Ellerine ağzına sağlık...Benim ilk defa senden dinlediğim bir şarkı...Çok hoş..
tesekkur ederım:)


bariscapt - 14.11.2011 21:54:07

Anketler - Sizce Bass Gitar Öğrenmek İçin Önce Klasik Gitar Eğitimi Almak Gerekir mi?
Sadece bas gitar için değil herhangi bir gitar için söylüyorum. Önce şunu çalıp sonra ona geçilir diye bir şey. Hatta en saçma şey! Önce ramazan davulu çalınıp da mı bateriye geçiliyor? Elektro veya bas gitara başlamak için klasik çalmana hiç gerek yok. Hem ünlü örnekleri hem de bir çok arkadaşım var örnek olarak. Arkadaşım istersen bas gitar al sonra klasik yada akustik çal. Sadece klasik gitar çalmayı bilen birisi başka herhangi bir gitarı senden hızlı öğrenir. Çünkü her gitar birbirine benzer. Kural yok önce şunu çal diye. Tavsiyem ne çalmak İSTİYORSAN onu çal. Öğrenirsin.


Tangerine. - 14.11.2011 21:35:10

Ellerine ağzına sağlık...Benim ilk defa senden dinlediğim bir şarkı...Çok hoş..


jazzi - 14.11.2011 21:07:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Kumralım  - TAB
06 Temmuz 2011 Çarşamba tarihinde The Dark Guitar yazmıştı:
23 Mayıs 2011 Pazartesi tarihinde Starless yazmıştı:
25 Ocak 2006 Çarşamba tarihinde orhanshain yazmıştı:
giris guzel olmamis ama benziyor.. akorlar E degil Em olacak.. akor gecislerinide duzeltirsek olur..
Ya bu kadar güzel olan bir şeye nasıl olumsuz yorum yapabildin ne diyim.Bir de Em diyorsan zaten bence sen az daha dinlesen şarkıyı olur.
la orhanshain gitara nezaman başladın ? heralde Am yi en baştaki Am olarakmı algıladın yada senin kulağına küçükken su mu kaçırdılar olm orjinal akor şarkıda cok güzel sen nası benziyor diyebiliyosun ve E ye nası Em diyosun ?
adam haklı pek benzememiş


gitke - 14.11.2011 20:48:13

Anketler - yeni kuracagımız alternatif rock-nu-metal grubumuza sizce hangi ad daha çok yakışır ???
Çok dandik isimler.


Ölümüne Fb - 14.11.2011 20:46:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Beni Al  ver 7 - TAB
12 Mayıs 2010 Çarşamba tarihinde tolgakafadar yazmıştı:
e|-----------------|-------------------|
b|-1-0-1-0-1-0-1---|-0-1-3-1-0-1-------|
g|-----------------|-------------------|
d|-----------------|-------------------|
a|-----------------|-------------------|
E|-----------------|-------------------|
beni almadığın an üşürüm sabaha kadar


sonu üşürüm sabaha kadar diye bitmiyor ama beni al diye bitiyor çaldığınızda
Hayır. Sonunda 2 kere tekrarlıyor. " Beni al kucağına üşürüm sabaha kadar. "


KnightOnline - 14.11.2011 20:45:40

Demolar - Mor ve Ötesi - Bisiklet
çok iyi ya :)


ferdi269 - 14.11.2011 20:39:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Kıyamadım İkimize  ver 3 - TAB
fena değil ama bunun daha iyi oldugunu düşünüyorum G:7-10-9-10---7-10-9-10---10-10-9-7-9---
Not:10'unu hızlı calın deneyın arkadaslar


ÇayLakELektrocu - 14.11.2011 20:31:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Kıyamadım İkimize  ver 2 - TAB
saçma sapan bişi olmus ya G:7-10-9-10---7-10-9-10-10-10-9-7-9--- bile daha iyidir 3 tane 10 olan kısmın son 2 10'unu hızlı calın deneyın arkadaslar


ÇayLakELektrocu - 14.11.2011 20:30:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - Kıyamadım İkimize  - TAB
saçma sapan bişi olmus ya G:7-10-9-10---7-10-9-10-10-10-9-7-9--- bile daha iyidir 3 tane 10 olan kısmın son 2 10'unu hızlı calın deneyın arkadaslar


ÇayLakELektrocu - 14.11.2011 20:30:25

Sayfalar:  [4424]  [4425]  [4426]  [4427]  [4428]  [4429]  [4430]  [ 4431 ]  [4432]  [4433]  [4434]  [4435]  [4436]  [4437]  [4438] 

Anket
exception soruyor:
Hangi Türk davulcu?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.