|
|
Demolar - Bariscapt-Rüzgar
güzelllll
zech - 14.11.2011 00:07:30
|
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı: ~mükemmel~ saol serra begenmene sevindim:)
bariscapt - 13.11.2011 22:55:33
|
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde Li Paris Man yazmıştı: abi güzel olmuş:).iyi çalışmalar. eyvallah dostum :)
bariscapt - 13.11.2011 22:55:15
|
|
teşekkür ederim :) güzeldi bak bu espiri :D
guitarbr - 13.11.2011 22:14:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş - AKOR
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde warmansavas yazmıştı: Arpej Çalmak Daha İyi ''Pimiamim'' Em C D G ) Sevdan bir ateş oldu bende ) Em Am D Em ) 2 Gönlüm bir deli coştu sende )
Ritmli 4/4 lük
warmansavas - 13.11.2011 21:58:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş - AKOR
Arpej Çalmak Daha İyi ''Pimiamim''
warmansavas - 13.11.2011 21:57:44
|
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde 027_ yazmıştı: güzel yorumlamışsın akorlarını senmi çıkardın çok tesekkur ederim evet akorlarını istemiştiniz en kısa zamanda mesaj olarak atıcam ;)
eraytalay - 13.11.2011 21:36:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rodrigo - Concierto de Aranjuez, Adagio - GP3
Fazla hızlı olmuş bence bir de fazladan notalara gerek yoktu
nasa1969 - 13.11.2011 21:10:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bon Jovi - İts My Life - AKOR
ritim
süperrock - 13.11.2011 20:46:10
|
Demolar - Affetmedim kendimi
biraz hızlı olmuş gibi geldi ama akorlar çok doğru sesin de güzelll .tebrikler ;)
rogueee - 13.11.2011 20:27:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa - AKOR
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde qusyetec yazmıştı: Arkadaşlar ilk kısım 5.perde 3.tel 6.perde 2.tel ve 8.perde 1.tele basarak aimi yapılacak arada bi kaç süsleme var ama..ondan sonra ritim AAA AYYAYA şeklide nakarat ise A Y YAY bb nakaratda düşüyo ...
n_d_c - 13.11.2011 19:30:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason ver 2 - AKOR
bence Bb yle beraber ide kapo 1 deneyin daha ii oluo gibi geldi :) eline saglık
takehun - 13.11.2011 19:29:16
|
|
|