Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4428]  [4429]  [4430]  [4431]  [4432]  [4433]  [4434]  [ 4435 ]  [4436]  [4437]  [4438]  [4439]  [4440]  [4441]  [4442] 
Demolar - Bariscapt-Rüzgar
güzelllll


zech - 14.11.2011 00:07:30

13 Kasım 2011 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı:
~mükemmel~
saol serra begenmene sevindim:)


bariscapt - 13.11.2011 22:55:33

13 Kasım 2011 Pazar tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
abi güzel olmuş:).iyi çalışmalar.
eyvallah dostum :)


bariscapt - 13.11.2011 22:55:15

teşekkür ederim :) güzeldi bak bu espiri :D


guitarbr - 13.11.2011 22:14:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş  - AKOR
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde warmansavas yazmıştı:
Arpej Çalmak Daha İyi ''Pimiamim''
Em C D G )
Sevdan bir ateş oldu bende )
Em Am D Em ) 2
Gönlüm bir deli coştu sende )

Ritmli 4/4 lük


warmansavas - 13.11.2011 21:58:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş  - AKOR
Arpej Çalmak Daha İyi ''Pimiamim''


warmansavas - 13.11.2011 21:57:44

13 Kasım 2011 Pazar tarihinde 027_ yazmıştı:
güzel yorumlamışsın
akorlarını senmi çıkardın
çok tesekkur ederim evet akorlarını istemiştiniz en kısa zamanda mesaj olarak atıcam ;)


eraytalay - 13.11.2011 21:36:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Rodrigo - Concierto de Aranjuez, Adagio  - GP3
Fazla hızlı olmuş bence bir de fazladan notalara gerek yoktu


nasa1969 - 13.11.2011 21:10:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Bon Jovi - İts My Life  - AKOR
ritim


süperrock - 13.11.2011 20:46:10

Demolar - Affetmedim kendimi
biraz hızlı olmuş gibi geldi ama akorlar çok doğru sesin de güzelll .tebrikler ;)


rogueee - 13.11.2011 20:27:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa  - AKOR
13 Kasım 2011 Pazar tarihinde qusyetec yazmıştı:
Arkadaşlar ilk kısım 5.perde 3.tel 6.perde 2.tel ve 8.perde 1.tele basarak aimi yapılacak arada bi kaç süsleme var ama..ondan sonra ritim AAA AYYAYA şeklide nakarat ise A Y YAY
bb nakaratda düşüyo ...


n_d_c - 13.11.2011 19:30:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  ver 2 - AKOR
bence Bb yle beraber ide kapo 1 deneyin daha ii oluo gibi geldi :) eline saglık


takehun - 13.11.2011 19:29:16

Sayfalar:  [4428]  [4429]  [4430]  [4431]  [4432]  [4433]  [4434]  [ 4435 ]  [4436]  [4437]  [4438]  [4439]  [4440]  [4441]  [4442] 

Anket
qiitarist soruyor:
hangi sanatçının sesini çok beğeniyorsunuz?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.