Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4446]  [4447]  [4448]  [4449]  [4450]  [4451]  [4452]  [ 4453 ]  [4454]  [4455]  [4456]  [4457]  [4458]  [4459]  [4460] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Hasretler Ayrılıkla Başlar  ver 2 - AKOR
eline saglık kardes


emercan55 - 9.11.2011 21:07:07

Demolar - Yalın - Bir Tek Sen Eksiksin
akordun bozuk sanki.. Senden ziyade arka plandaki ses söylediğinle aynı tonda çıkmıyor.. Başarılar hoş olmuş


cns87 - 9.11.2011 21:03:40

Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Fon Müziği  - TAB
güzell ama 5-3-5 olsa daha iii olur kanımca

E-------------------------------
B-5-3-5---5-3-1-0-1-3-1-0-------
G-------------------------------
D-------------------------------
A-------------------------------
E-------------------------------


mesutonur - 9.11.2011 21:00:37

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
09 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde musica1987 yazmıştı:
harika olmuş
çok teşekkürlerr ;)


rogueee - 9.11.2011 20:58:18

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
09 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:
güzel olmuş başarılar dilerim :)
sağol ;)


rogueee - 9.11.2011 20:58:03

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
09 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde MrBsgl yazmıştı:
süppperrr
sağğğollll ;)


rogueee - 9.11.2011 20:57:40

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
09 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı:
vokal harika gitar da oyle tabiki ,cok begendim ,bir yunanca gecmisiniz varmıdır?
teşekkür ederim.yunanca bilmiyorum. ;)


rogueee - 9.11.2011 20:57:26

Demolar - Sevdim (Eleni) - (Türkçe_Yunanca)
08 Kasım 2011 Salı tarihinde eraytalay yazmıştı:
ben ilk kez dinliyorum gercekten çok begendımm
sağol ;)


rogueee - 9.11.2011 20:56:55

Güzel olmuş...


avenger04 - 9.11.2011 20:53:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Flört - Aşka Dair  - AKOR
09 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde yukarta yazmıştı:
paylaşımın için çok teşekkürler , emeğine sağlık, fakat bu kısımda E akorunun Em olması gerektiğini düşünüyorum , :( bana bi yanlışlık var gibi geldi de


.......

BM Em A
Rüzgar alsa uçursa beni,
BM Em A
Okyanusun ortasına bıraksa,
BM Em A
Elimi tutan sen olsan, beni kurtarsan,
BM Em A
Yeni doğmuş bir bebek gibi ağlarım.

A E BM
Düşünüyorum aşka dair ne yapsam?
E E
Ah ne yapsam?
BM A E
Acaba beni öldürsem mi, ne yapsam?
BM E
Yoksa ben sen mi olsam?

.......
bi düzeltme daha olacak


A E BM
Düşünüyorum aşka dair ne yapsam?
E E
Ah ne yapsam?
A E Bm
Acaba beni öldürsem mi, ne yapsam?
BM E
Yoksa ben sen mi olsam?

ve giriş kısmındaki bölümün tabını da ben böyle çıkarttım




E-0/2--2------0----------0-------0-----0---------------
B------------------3------------------------------3--2--
G---------0------------------0---------------0----------
D---------------------0---------------2------------------
A-2-------------------------------4----------------------
E---------------------------------------------------------


yukarta - 9.11.2011 20:08:14

Anketler - Sizce en iyi Heavy metal grubu hangisidir?
16 Nisan 2011 Cumartesi tarihinde G1TAR yazmıştı:
Metallica heavy metal grubu deildir .. hatta metal grubu bile deildir.. Hatta rock grubu bile deiğildr.. Lars ulrich yaptığımz müzikten utanıyorum dedikten snra bu kanıtlanmıştr..
Ve Oraya SLİPKNOT u koyman gerekior du..
sana fena katılıyorum bide metalden hatta metali geçtim müzikten anlamayan insanlar bana metallica slipknottan daha iyi demiyolar mı kafayı yiyorum


paul joey - 9.11.2011 19:54:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  - AKOR
30 Eylül 2011 Cuma tarihinde rorschach. yazmıştı:
Bm F#m
çaresiz içimdeki çocuk;
''G''
bir günah gibi hep suçlu.
Em F#m
senin hala, ellerin soğuk.
F#m
ve yağmurlu...

Bm F#m ''G''
içimde her gün ölen umutlar var.

Em
olsun...
F#m
zaten aşklar hep böyle

Bm
sana bi söz yazdım bugün,
F#m
yolladım rüzgarla.
Em
içinde gözyaşı vardı.
F#m
küçücük bir kadınla.

Bm
sana bi söz yazdım bugün,
F#m
yolladım rüzgarla.
''G''
içinde gözyaşı vardı.
''Em'' F#m
küçücük bir adamla.

Bm F#m '' G'' ''Em-F#m''
Aaaaaaay Aaaaaay Aaaaaaay Aaaaaaay

--------------------------
Bm F#m
çaresiz içimdeki çocuk;
''G''
bir yalan gibi hep suçlu.
Em F#m
senin hala, gözlerin soğuk.
F#m
ve yağmurlu...
Bm F#m
içimde her gün ölen umutlar var.

Em
olsun...
F#m
zaten aşklar hep böyle

Şarkının orjinali kapo 5 evet ama G'leri unutmuşsun ve Em-F#m geçişlerinde sorun var.sadece düzeltmek istedim.. '' '' yerler düzelttiğim yerler.şimdi tam orjinal oldu kolay gelsin iyi çalışmalar.. Bu arada kapo 4'te de çaldığını gördüm H.Sezainin..
Hepiniz Halil Sezai Paracıkoğlu'sunuz ya orjinalden çalıp söyleyin tabi... Ne orjinali arkadaş... Orjinal sizin kendi sesinize hangi ton uyuyorsa odur.. Transpose diye birşey var.. İsteyen Kapo5'ten çalar isteyen 7'den... Varsa gırtlağı isterse kapoyu 9'a takar... Nerden rahat söylüyorsan ordan söyleyeceksin arkadaş..


PiranhaTURK - 9.11.2011 19:47:37

Sayfalar:  [4446]  [4447]  [4448]  [4449]  [4450]  [4451]  [4452]  [ 4453 ]  [4454]  [4455]  [4456]  [4457]  [4458]  [4459]  [4460] 

Anket
furkan3142 soruyor:
Ajdar'ı eurovisiona soksak kaçıncı olur?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.