|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Unutmamalı ver 3 - AKOR
şahane
tayfun58 - 4.11.2011 18:22:21
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Çeşitli - Happy Birthday To You - TAB
E-------------0----------------2-0------5-4--0-0------5-5-4-0-2-0--- B---0-0-2-0---4----0-0-2-0------0-0------------4-2------------------ BUYRUN SIKINTI YOK
asi rockerr - 4.11.2011 18:16:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Çilekeş - Siyah ver 2 - AKOR
mükemmel
freezy_brs - 4.11.2011 18:06:18
|
01 Kasım 2011 Salı tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Ben bunuda beceremiyorumm :D internetteki videolara bakarak hemen öğreniliyor.öğrenmek istiyorsan eğer tavsiye ederim yani:)
mystery-y - 4.11.2011 17:49:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Belki Sevmekten Hiç Usanmam ver 4 - AKOR
aayyyayay ritimi böyle çıkardım ben. çok da uyumlu
ferdi269 - 4.11.2011 17:24:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun ver 7 - TAB
arkadasım guzel olmus elne saglık ama introda 2246400 var ya orda 1 tane 2 yazılmamıs 22246400 olması lazım
burc19 - 4.11.2011 17:20:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Şarkı - AKOR
16 Eylül 2011 Cuma tarihinde Si41 yazmıştı: Tam ses tonuma uygun.. teşekkürler süper..! ben teşekkür ederim .. :)
ekebb - 4.11.2011 17:10:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Dalkılıç - La Fontaine - AKOR
16 Ağustos 2011 Salı tarihinde gitarrrrrrrrr yazmıştı:
05 Şubat 2011 Cumartesi tarihinde ekebb yazmıştı:
15 Ocak 2011 Cumartesi tarihinde Cash_34 yazmıştı:
13 Ağustos 2010 Cuma tarihinde ekebb yazmıştı:
12 Ağustos 2010 Perşembe tarihinde umbar yazmıştı: Soner sarı kabadayı Tv de bu Şarkıyı farklı bir arpej ve ritimle çalıyor ordaki arpej ve ritmi cıkaramadım yardımcı olursanız sevinirm Skyturkte Solemisti Soner Sarıkabadayı kendi sesime göre transpoze ettim ben şarkıyı orjinal akorları mı bilmiyorum eğer o programı bulursam nette yardımcı olurum http://www.youtube.com/watch?v=Fpn61ny9QFw teşekkürler murat dalkılıç kasaba nın ritmi nasıl ?kaç kaçlık ? bide eğer bilosanız aşağı yukarı/yarım tam die söylermisiniz lütfen ben de kulaktan çıkarıyorum ritmini
ekebb - 4.11.2011 17:10:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Araf ver 3 - AKOR
25 Ekim 2011 Salı tarihinde sstreet80y yazmıştı: bence bu akorlar çok güzel çok uyumlu olmuş fakat araf şarkısıyla değil bence buna uygun yeni bi şarkı yazarsan patlar gidersin kimse tutamaz seni :) yinede uğraşın için tebrik ederim.. teşekkür ederim.daha iyisini siz yapın da biz de onu çalalım madem..:)
ekebb - 4.11.2011 17:08:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Hani Benim Olacaktın ver 2 - AKOR
Bence ritim Aşağı - Kapama - Yukarı - Es - Yukarı - Kapama - Yukarı
KnightOnline - 4.11.2011 16:50:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstasyon İnsanları ver 9 - AKOR
ya ıyı guzelde sarkının söleını bı katletmeseydın ııdı
tncycnr - 4.11.2011 16:17:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Sensiz Olmam - AKOR
Dm AsusAY C YYA AYAY
Gm AsusA Dm YYA AYAY
alttaki yazıda yerleri kaymış o yüzden böyle yazdım he bide gm den dm ye gecerken mümkün oldugu kadar cabuk gecmeye calısın yani A Y yı şöyle yapıcaksınız gm dm (bu arada A asagı vuruşu Y yukarı vuruşu simgeliyor)
umbar - 4.11.2011 16:08:45
|
|
|