Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4486]  [4487]  [4488]  [4489]  [4490]  [4491]  [4492]  [ 4493 ]  [4494]  [4495]  [4496]  [4497]  [4498]  [4499]  [4500] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Zifiri  - AKOR
Yerinizde olsam c yi falan karıştırmazdım arkkadaşlar Sesinize giden akoru seçin Önce arkadaşımız bi paylaşım yapmış baktınız olmuyo c ile deneyin :) bence akorlar çok güzel oturmuş yerine ... A S A Y A Y K Y Ritm deneyin :)


.YaramaZ. - 2.11.2011 23:40:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Hababam Sınıfı  ver 2 - TAB
çok güzel kardeşim kulağına sağlık teşekkürler


FuckMyLuck - 2.11.2011 23:16:06

süperrsinn


hiloşşş - 2.11.2011 22:46:41

Anketler - sabah uyandığınızda nasıl bir şarkı tercih edersiniz?
Deathcore favorim


TeletabiHüseyin - 2.11.2011 22:21:48

Anketler - Gitar Çalmaya Ne İçin Başladım?
Özentilik :D bi arkadaşta gördüm ve başladım sonra eleman bana artislik yaptı sen bırak gitarı falan diye 1 sene abandım tur bindirdim çocuğa sonradan gitarın beni tamamladığını farkettim ne bileyim kimseye anlatamadığım şeyleri anlattığım bi dost olmuştu(vay anasını :D) 4 yıldırda hiç bırakmadan daha ileri götürmeye çalıştım pişman değilim ! :D


berktun - 2.11.2011 21:57:46

Anketler - Gitarınızın Markası Ne?
Cort Z44 Bss modifiye ( emg 60 sap 81 köprü ) nasıl oldu diye sorarsanız tam performans alamasamda tonları sağlamlaştı baya.


berktun - 2.11.2011 21:52:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Beethoven - 9.senfoni (insanlık)  - GP5
Tamam basit bişey olabilir ama madem öyle burdaki rezalet rezil çok kötü falan diyen arkadaşlarım. Beethoven'in Moonlight eserini çalın o zaman. He tabi çalabilirseniz.


man love - 2.11.2011 21:42:29

Anketler - Hangisi Daha Korkunç?
hepsii :S bi an gözümde canlandıda bide hepsini aynı sahnede düşünün ? ıyy :D


berktun - 2.11.2011 21:37:20

Anketler - Gitarda En Hoşunuza Giden Akor?
Em add2 ve 9 çok progressive hoşuma gidiyo ne yalan söyleyim :D


berktun - 2.11.2011 21:33:24

başarılı


omegart - 2.11.2011 21:28:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Ölürüm Hasretinle  - TAB
x:hiçbir perdeye basmadan tele boş vuracan kardeş


scarface49 - 2.11.2011 21:12:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
yahu kardeşim bi ritim yazsanız ölürsünüz sanki


gibsonn5 - 2.11.2011 21:00:44

Sayfalar:  [4486]  [4487]  [4488]  [4489]  [4490]  [4491]  [4492]  [ 4493 ]  [4494]  [4495]  [4496]  [4497]  [4498]  [4499]  [4500] 

Anket
surya soruyor:
Painkiller diyince?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.