Baştaki arpejde vokal ile uyumsuzluk var ve bazı akorlar yanlış gibi geldi bana.. Ritimle söylediğin kısmı beğendim ama nakaratta pese dönmüşsün ses yetmeyeceği için. Keşke traspoze yapıp bi kaç ton pesten girseydin daha etkili olurdu nakarat..İyi çalışmalar..