Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Koparılan Çiçekler - AKOR
Rumba ritim deneyebilirsiniz.. arpej olarak da pmamiami olarak çalıyorum ben başka fikri olan varsa söylerse sevinrim...
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde imirzabey yazmıştı: birader ben bu sarkının introsu kolay blydum harbdn zormuş. sting shape of my heart var. Onun introsuda super onuda sen çal tab benim favari tablarmda var
bende de var hem de akorları degil orjinal tab olarak var fakat 2. kısımda şarkı ton değiştiriyor ya orası biraz kasıyor onu adam gibi oturtursam full çalıcam söylerek sagol yine de ;)
emre maxpayne nin bi şarkısı vardı 'late goodbye' oda süper çal bnce onuda...