Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4496]  [4497]  [4498]  [4499]  [4500]  [4501]  [4502]  [ 4503 ]  [4504]  [4505]  [4506]  [4507]  [4508]  [4509]  [4510] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Louis Armstrong - What A Wonderful World  - AKOR
Bu akor nedir; F+.


bthnbgdt - 1.11.2011 13:24:04

Kardes cok iyi tesekkurler ederim Ama nolur su videoun mp3 unu indir


Sebine-2010 - 1.11.2011 13:20:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Koparılan Çiçekler  - AKOR
Rumba ritim deneyebilirsiniz.. arpej olarak da pmamiami olarak çalıyorum ben başka fikri olan varsa söylerse sevinrim...


kiwyy - 1.11.2011 13:14:45

abi ritim ne abiiiiiiii


avs11 - 1.11.2011 12:26:45

01 Kasım 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
açıkcası eski atari oyunlarının muzikleri gibi olmuş
Hıhı evet katılıyorum birde hepsi klavyeden olunca daha çok benzedi :)


MrSourceSound - 1.11.2011 12:17:52

Demolar - Tracy Chapman-Baby Can I Hold You
01 Kasım 2011 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
süper şarkı arabada hep dinlerim.süper olmuş 5yıldız...
sagol serr@ çok güzel şarkı evet fast car da çok güzel onu da yapabilirim :)


emrektunca - 1.11.2011 11:29:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Aslı Güngör - Aşk Her Şeye Değer  ver 2 - AKOR
uzktan yakından alakası yok


Batumrock - 1.11.2011 11:28:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Acıtmıyor Sevdan  - AKOR
ayayay


wade001100 - 1.11.2011 10:38:32

Demolar - bana bir masal anlat baba=einstein)
Çok hoş olmuş...


cimcimac - 1.11.2011 10:14:51

Demolar - bana bir masal anlat baba (iddialıyım sitede daha güzeli olamaz)
Güzel olmuş. Ama sitede en güzeli olma konusuna bırakın da biz karar verelim :) Teşekkürler paylaşım için.


cimcimac - 1.11.2011 10:11:30

Demolar - Gönül (Fikret Kızılok) - Çağla& Çağdaş BOY
Teşekkürler. Çok iyi çalışma.


cimcimac - 1.11.2011 09:51:16

01 Kasım 2011 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde imirzabey yazmıştı:
birader ben bu sarkının introsu kolay blydum harbdn zormuş. sting shape of my heart var. Onun introsuda super onuda sen çal tab benim favari tablarmda var
bende de var hem de akorları degil orjinal tab olarak var fakat 2. kısımda şarkı ton değiştiriyor ya orası biraz kasıyor onu adam gibi oturtursam full çalıcam söylerek sagol yine de ;)
emre maxpayne nin bi şarkısı vardı 'late goodbye' oda süper çal bnce onuda...


SeRR@ - 1.11.2011 06:17:04

Sayfalar:  [4496]  [4497]  [4498]  [4499]  [4500]  [4501]  [4502]  [ 4503 ]  [4504]  [4505]  [4506]  [4507]  [4508]  [4509]  [4510] 

Anket
Berrasp soruyor:
Paraya kıyıp iyi bir ESP almalı mıyım yoksa ilk defa elektro çalacak biri olarak LTD mi almalıyım?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.