Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4495]  [4496]  [4497]  [4498]  [4499]  [4500]  [4501]  [ 4502 ]  [4503]  [4504]  [4505]  [4506]  [4507]  [4508]  [4509] 
bunun hangi kısımları sana ait


by_CEA - 1.11.2011 16:10:01

Demolar - mimoza çiçeğim
01 Kasım 2011 Salı tarihinde emresoysal yazmıştı:
nağme süsleme veya gürlük açısından bakıldığı zaman bundan sonrası profesyonelliğe girer zaten.. seviye olarak gayet başarılı
teşekkürler :)


hzldln* - 1.11.2011 14:44:57

Demolar - mimoza çiçeğim
01 Kasım 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
Gitarın arpeji biraz arka planda kalmış sanki.. ritime geçince toparlamış..
Yan flüt eleştrisini barış abiye bırakıyorum en iyi o bilir. ama sanki biraz daha nağme yapılabilirmiş..bir de Keşke vokal de olsaydı tam olurmuş o zaman..
Elinize sağlık..
basit bi ev kaydı ve yan flüdü kendim öğrendim biraz hatalar ve eksiklikler olabilir teşekkür ederiz yinede :)


hzldln* - 1.11.2011 14:43:46

güzel yorum olmuş değişik..sonlara doğru hızlanması minibüs kornalarına benzemiş :)
Yan flütü en iyi barış abi bilir ama ben o tam yan flüt sesini alamıyorum bazı yerlerde bozuluyo sanki..
Elinize sağlık..


Erdi_256 - 1.11.2011 14:39:29

değişik ritimlerle çalmayı denemişssiniz biraz ispanyol ritmi gibi olmuş sonlara dogru..birkaç yerde senkronda kayma var ama onun harici güzel başarılar....


emrektunca - 1.11.2011 14:37:51

Demolar - mimoza çiçeğim
nağme süsleme veya gürlük açısından bakıldığı zaman bundan sonrası profesyonelliğe girer zaten.. seviye olarak gayet başarılı


emresoysal - 1.11.2011 14:32:20

Demolar - mimoza çiçeğim
01 Kasım 2011 Salı tarihinde Erdi_256 yazmıştı:
Gitarın arpeji biraz arka planda kalmış sanki.. ritime geçince toparlamış..
Yan flüt eleştrisini barış abiye bırakıyorum en iyi o bilir. ama sanki biraz daha nağme yapılabilirmiş..bir de Keşke vokal de olsaydı tam olurmuş o zaman..
Elinize sağlık..
nagme konusunda ben de katılıyorum erdi ye...


emrektunca - 1.11.2011 14:08:27

Demolar - mimoza çiçeğim
Gitarın arpeji biraz arka planda kalmış sanki.. ritime geçince toparlamış..
Yan flüt eleştrisini barış abiye bırakıyorum en iyi o bilir. ama sanki biraz daha nağme yapılabilirmiş..bir de Keşke vokal de olsaydı tam olurmuş o zaman..
Elinize sağlık..


Erdi_256 - 1.11.2011 14:05:59

Demolar - mimoza çiçeğim
01 Kasım 2011 Salı tarihinde hzldln* yazmıştı:
teşekkür ederiz
rica ederim yalnız yorum yazarken 'bu yoruma cevap ver' itıklayıp yazarsanız karşı tarafa da ileti gider ;)
müzikli günler...


emrektunca - 1.11.2011 13:55:43

Demolar - mimoza çiçeğim
teşekkür ederiz


hzldln* - 1.11.2011 13:48:22

Demolar - Bariscapt......Senede bir gün......
vay abi sen hep benim telden giriyosun, yine süper olmuş, ellerine sağlık.


kxl9mm - 1.11.2011 13:43:20

Demolar - mimoza çiçeğim
güzel olmuş yan flüt ile gitar ztn uyumlu oluyor siz de güzel çalmışsın...
başarılar...


emrektunca - 1.11.2011 13:42:29

Sayfalar:  [4495]  [4496]  [4497]  [4498]  [4499]  [4500]  [4501]  [ 4502 ]  [4503]  [4504]  [4505]  [4506]  [4507]  [4508]  [4509] 

Anket
b.kollamak soruyor:
16 Eylüldeki Maçı Kim Kazanacak ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.