Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4500]  [4501]  [4502]  [4503]  [4504]  [4505]  [4506]  [ 4507 ]  [4508]  [4509]  [4510]  [4511]  [4512]  [4513]  [4514] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Sen Ağlama  ver 6 - AKOR
çok güzel olmuş gerçekten ellerine sağlık süslemek isteyenler geçişlerle dahada güzel hala getirebilirler ..


Ibanez - 31.10.2011 14:07:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Göçmen Kızı  - AKOR
emeğine sağlık sanki gm7 yerine gm daha hoş duruyor


aloneman_16 - 31.10.2011 14:01:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbulda Sonbahar  - AKOR
akorlar doğru bu arada arpeje gerek yok akoru bastıktan sonra gitarın alttaki üç teline p parmağı ile sırayla vurun (yavaşça) öyle hem daha kolay hem de gerçeğine daha yakın oluyor.


545454 - 31.10.2011 13:47:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Romance  - TAB
kimsede sormamış anonim türkülerde ne işi var bu parçanın diye


emreex - 31.10.2011 13:39:11

Demolar - Sıla - Ne Desem İnanırsın
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde secretangel<3 yazmıştı:
tebrikler sesine yüreğine sağlık :))
teşekkür ederim


by_CEA - 31.10.2011 13:37:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Amatör Şarkıcı - Gençliğimi Geri Verseler  - AKOR
ıhhhh


yaman? - 31.10.2011 13:13:33

Anketler - Birgün Bir Melek Size İstedigin Gitaristin Ellerini Vereyim Dese Hangisini İsterdiniz?
başakasının ellerine gerek yok bnce tamamen kafa ve duygu işi


AthenaKolik - 31.10.2011 13:11:29

Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde rogueee yazmıştı:
ya sürekli dinliyorum. bu arada ritm ne :)
ne güzel hep dinle valla :P yani ritmini kafadan cıkartıorm ama bi denim yazmayı:
A Y ,AY ,AYAY ,AY : şimdi hepsi eşit sürede çalınıyor bitişik yazdıklarımı çalarken aynı sürede oldugu için daha seri çalman gerekiyor.çalarken süsleme de yaptım ondan acıklayamıorm yani aşağı inerken 3 parmakla tarayarak iniyorm sonra normal çıkıyorum ondan karmaşık oldu biraz açıklamam :D


emrektunca - 31.10.2011 13:10:19

Demolar - Sıla - Ne Desem İnanırsın
tebrikler sesine yüreğine sağlık :))


secretangel<3 - 31.10.2011 13:08:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Deniz Seki - Doyamadım  - AKOR
gerçekten güzel olmuş.


Dünyaa - 31.10.2011 12:19:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
Em.... Em Fm Em
Benim bu derdim
Fm
Ne yağan yağmurda
G
Ne yalancı sonbaharda
Fm m Fm Em
Ne bomboş sokaklarda…


Em Fm Em
Kırılmış her yanım
Fm G
Kaybolur zaman saçlarında
Fm
Gözlerim sokaklarda
Em Fm Em
Sebebi isyan aşkım…



İçim yanar, içim kanar da
F-G
İsyan!
Fm Am
Geriye bir avuç yalan
Fm G Am
Beni bu derde sen attın da, gittin ya kafam hep duman…


sigma_guitar - 31.10.2011 09:14:37

on numara olmuş aga


kxl9mm - 31.10.2011 02:20:23

Sayfalar:  [4500]  [4501]  [4502]  [4503]  [4504]  [4505]  [4506]  [ 4507 ]  [4508]  [4509]  [4510]  [4511]  [4512]  [4513]  [4514] 

Anket
GeneraaL soruyor:
Sizce Kurtlar Vadisi'nin En Güzel Şarkısı











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.