Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4505]  [4506]  [4507]  [4508]  [4509]  [4510]  [4511]  [ 4512 ]  [4513]  [4514]  [4515]  [4516]  [4517]  [4518]  [4519] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Akşam  ver 2 - AKOR
5 YILDIZ


mago58 - 30.10.2011 03:51:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Aslan - Tanımadığım Ten  - AKOR
29 Ağustos 2009 Cumartesi tarihinde dizatarım yazmıştı:
arkadaşlar ben ahmet aslan ve metin kemal kahraman'ın pek çok şarkısını çıkardım, siteye gönderdim ama yayınlamıyorlar. Adminle konustum, burda kürtçe veya zazaca şarkı lara yer yokmuş bilginize...
adminine koyum BU SİTENİN o zaman, lan admin müzik EVRENSELDİR


hot_sauce - 30.10.2011 02:15:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Eray Aksoy - Yıllarım Gitti  ver 4 - AKOR
kimleri sildik am değil em olcak sildiiiiikk de am g f em geçiş sonra yne devm


sebiyelda - 30.10.2011 01:39:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Enes - Cennet  - SÖZ
30 Ekim 2011 Pazar tarihinde styleklasik yazmıştı:
30 Ekim 2011 Pazar tarihinde styleklasik yazmıştı:
f#m
hani fani bu hayat ümit bağlayamam
olmadı diye oturup ağlayamam
bm f#m
gönlü geniş olan sükutu öğrensin
sevgimi yok yere ele bağlayamam
gelir mi diye hayallere sığınamam...
bm f#m
kemale eren kendinden versin
bm
sevdim, kaç kere bilemem
f#m
yaşadım, yok inkar edemem
G f#m
bıktım, senle baş edemem beeeen
bm
zaman öyle de geçiyor
f#m
hayat böyle de bitiyor
G f#m
ama umudum cennetten

böyle olmuşmu
o G nin yanındaki F#m ler en sonda olacak kayma yaptı :D
bm nin yanındakilerde :D


styleklasik - 30.10.2011 01:14:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Enes - Cennet  - SÖZ
30 Ekim 2011 Pazar tarihinde styleklasik yazmıştı:
f#m
hani fani bu hayat ümit bağlayamam
olmadı diye oturup ağlayamam
bm f#m
gönlü geniş olan sükutu öğrensin
sevgimi yok yere ele bağlayamam
gelir mi diye hayallere sığınamam...
bm f#m
kemale eren kendinden versin
bm
sevdim, kaç kere bilemem
f#m
yaşadım, yok inkar edemem
G f#m
bıktım, senle baş edemem beeeen
bm
zaman öyle de geçiyor
f#m
hayat böyle de bitiyor
G f#m
ama umudum cennetten

böyle olmuşmu
o G nin yanındaki F#m ler en sonda olacak kayma yaptı :D


styleklasik - 30.10.2011 01:14:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Enes - Cennet  - SÖZ
f#m
hani fani bu hayat ümit bağlayamam
olmadı diye oturup ağlayamam
bm f#m
gönlü geniş olan sükutu öğrensin
sevgimi yok yere ele bağlayamam
gelir mi diye hayallere sığınamam...
bm f#m
kemale eren kendinden versin
bm
sevdim, kaç kere bilemem
f#m
yaşadım, yok inkar edemem
G f#m
bıktım, senle baş edemem beeeen
bm
zaman öyle de geçiyor
f#m
hayat böyle de bitiyor
G f#m
ama umudum cennetten

böyle olmuşmu


styleklasik - 30.10.2011 01:13:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Antares - Gözlerimde Saklı  ver 2 - AKOR
dostum bu kısımda yanlış çıkartmışsın burası böyle olucak

A#(6.p) DM(5.p) C(3.p)
gidiyorum gidiyorum buralardan sensiz

G yerine yine 3. perdede basıcaksın ama C basıcaksın aynı şekilde burasıda böyle

A#(6.p) DM(5.p) C(3.p)
yolcuydum son seferinde indirdin beni kayıp şehirde

yani parçadaki G ler C olucak !

kolay gelsin teşekkürler akorlar için


direncan500 - 30.10.2011 01:08:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeynep Dizdar - Vazgeç Gönül  ver 2 - AKOR
Arkadaşlar müziğin sınırı yoktur biliyorsunuz. Bazı kişiler, virtüözler sınırına ulaşmış sayılabilir tabi ancak çoğumuzun müzik bilgisi çok sığı. İdare eder diyen arkadaş haksız değil. Gerçekten de idare ettirebileceği kulaklar da vardır çok berbat gelebilecek kulaklar da... Burdaki akorlar zaten tonu belirtmekten öteye geçemez. İyi bir armoniy akalırsa çok mükemmel işler çıkabilir. Bu derin bir parça çok çeşitli akorlar yazılabilir. Yazan arkadaşın eline sağlık.


kiwyy - 30.10.2011 00:28:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Gripin - Beş  ver 2 - AKOR
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde cimcime yazmıştı:
çok beğendim akorları eline sağlık
1. şarkının transpoze edilmiş şeklidir teşekkürler yine de :)


J.Fox - 30.10.2011 00:05:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Kış Güneşi  ver 2 - AKOR
ya bu şarkının introsunun tablarını yazabilir mi biri ?


rodman - 29.10.2011 23:24:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Kış Güneşi  - AKOR
ya bu şarkının ilk başındaki tabları yazabilir misiniz ?


rodman - 29.10.2011 23:23:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Ruj - Kış Güneşi  - AKOR
ya biri bu şarkının ilk baş kısmının tablarını yazabilir mi ?


rodman - 29.10.2011 23:22:48

Sayfalar:  [4505]  [4506]  [4507]  [4508]  [4509]  [4510]  [4511]  [ 4512 ]  [4513]  [4514]  [4515]  [4516]  [4517]  [4518]  [4519] 

Anket
turkuazz07 soruyor:
Adriano 20w amfi iyimidir?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.