Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4508]  [4509]  [4510]  [4511]  [4512]  [4513]  [4514]  [ 4515 ]  [4516]  [4517]  [4518]  [4519]  [4520]  [4521]  [4522] 
Demolar - orhan ölmez- özledim
emeğine sağlık..ama akorlar ve söyleyiş tarzı farkl...şarkı hangi ritimle başlarsa onunla bitmeli buna dikkat edersen çalışman güzel..


gruys - 29.10.2011 16:44:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Aşk Kırıntıları  - AKOR
http://www.youtube.com/watch?v=QWC0Fp2m65c&feature=related
A YAYAY


umbar - 29.10.2011 16:36:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Gemiler  ver 3 - AKOR
http://www.youtube.com/watch?v=QWC0Fp2m65c&feature=related
burdaki ritim A YAYAY sanırım ve güzel oluyor:)


umbar - 29.10.2011 16:35:48

nasıl indirebiliriz lütfen yardım. buarada çook güzel ellerinize sağlık


berçelan - 29.10.2011 16:32:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Niran Ünsal - Ben Ne Zaman Büyüdüm Anne  - AKOR
aynen dostum güzel oldu şimdi teşekkürler..


mawisis - 29.10.2011 16:05:34

22 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde togaykurtulus yazmıştı:
merhaba, şimdi şarkıyı tanımlarken "senfonik rock" demişsin, ama ben senfoni ensturmanlarının en karakteristik olan çello-keman gibi yaylıları gibi üflemeli de pek duymadım. Tarz elbette senin tanımladığın gibidir ama davullar elektro davul tonları, bass gitar pop bassı-şarkı zaten pop ballad- yani rock adına ancak gitar var ama onun da tonları rock tonundan çok erkin koray tonu gibi, yani çok modern bir sound diyemeyecem.

Bu şarkıyı cover lamak bence gayet güzel bir fikir, akustik davul ve hafif compresorlu bir bass tonu alt yapı piyana flüt veya düdüksüz daha etkileyecektir. Gitar tonları konusunda daha çok çalışman lazım, sanıyorum ki müzik yazılımı kullanıyosun, cubase tavsiye ederim, bass ve davul konusunda da fikrimi paylaşabilirim. Gitar tonlarını da amplitube gibi vst yazılımları gibi muhteşem desteklerle güzelleştirebilirsin..
Umarım dediklerimi yapıcı eleştiri olarak alır ve daha iyi işler çıkarmak için daha fazla motive olursun.

Sitenin emek verilerek eklenmiş demolara ihtiyacı var, bu anlamda umut veriyorsun, kolay gelsin..
aslında parçayı henüz tamamlamadım, vakit buldukça çalışıyorum üzerinde, bu haliyle nasıl olduğunu bilmek için koydum. ton konusuna gelince, modern tonlardan olabildiğince kaçıyorum. parçanın tarzı rock, pop ya da arabesk dahi olsa ben onları daha soft bir altyapıyla oluşturuyorum. en azından çabalarım bu yönde. genelde parçalarda davul kullanmıyorum, aslında pek anlamam da ama elden geldiğince yararlanmaya çalışıyorum. şunu da belirteyim, müzikal bilgimiz ve yaratıcılığımız ile elimizdeki imkanların birbirini tamamlaması durumunda problem yok fakat bunun aksi durumda bişiler yaratabilmek zannedildiği kadar kolay değil. önerilerini dikkate alıcam, teşekkür ederim.


kxl9mm - 29.10.2011 16:00:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Beni Al  ver 7 - TAB
işte bu arkadaşım, kusursuz, çok teşekkürler ;)


hayatı-yakala - 29.10.2011 15:54:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Enes - Cennet  - SÖZ
ahmet enes


nijer - 29.10.2011 15:34:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Öyle Bir Geçer Zaman Ki  - AKOR
Baştan sona yanlış .d


.YaramaZ. - 29.10.2011 15:17:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Özkan - Kim Demiş Ki  - AKOR
ilk girişteki arpej ne ?????


C_S - 29.10.2011 15:02:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Avenged Sevenfold - Dear God  - AKOR
tabını bulan yazın lütfen


marbls - 29.10.2011 14:44:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Sana Git Diyemem  ver 2 - AKOR
o nası ritim aga ya kac dana vurus var daha basit bisey vereydin ben mesala şöyle çıkardım Ahafif sus YKYAY


umbar - 29.10.2011 14:21:01

Sayfalar:  [4508]  [4509]  [4510]  [4511]  [4512]  [4513]  [4514]  [ 4515 ]  [4516]  [4517]  [4518]  [4519]  [4520]  [4521]  [4522] 

Anket
Kayra Kaan soruyor:
Bir esp black explorer almayı düşünüyorum sizce nasıl?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,17 saniye.