|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Kırmış Kalbini - AKOR
10 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde ufkk yazmıştı: b yerine Bb olucak B doğru bi daha dinle parçayı
sigma_guitar - 28.10.2011 02:21:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Elini Tutmasam - AKOR
çok küçük hatalar var bu şarkının orginal sahibi Ümit Yaşardır ve onur koçtan bin kat iyi söylüyo hatalara gelirsen sesini duymasam dayanamam ki kısmında Dm yok fazladan konulmuş bide kapo 6 dan çalınmalı şarkının orginalini çalmak istiyosanız tabi sesiniz o kadar iyi değilse kapo 4 dende olabilir ama normal sap akorları çok kalın oluyo bide ilk sözleri ikinci kez söyledikten sonra G yerine Em yapın bu şarkıyı onur koç bile piyasada yokken çıkarıp çalmıştım
sigma_guitar - 28.10.2011 02:09:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Alanson - Benim Hala Umudum Var - AKOR
süpersin ya ellerrine sağlık gerçekten süper
grup_yorum - 28.10.2011 01:52:10
|
Anketler - En iyi punk grubu hangisidir?
red hot nerde ?
d4rkston3 - 28.10.2011 00:56:00
|
26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Başarılı ? eyvallah :d teşekkürler :D
yakuli - 28.10.2011 00:08:56
|
Demolar - Elbet Bir Gün Buluşacağız
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde Fatih_Dlc yazmıştı: Teoman ve Çelik ortası çok iyi bir sesin var. teşekkür ederim :D
yakuli - 27.10.2011 23:52:18
|
Demolar - Bu Kalp Seni Unutur Mu
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde binalicelik yazmıştı: Şarkı zaten güzel ama sen de çok iyi söylemişsin, arada açıp dinliyorum. Tebrikler... teşekkür ederim
yakuli - 27.10.2011 23:51:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason ver 3 - AKOR
@mert onu kendin seçersin sesine hangisi daha uygunsa eğer sesin detone olmuyorsa kapo 5 e kadar yolu var yanı
taskin3460 - 27.10.2011 23:39:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nara - Gitme ver 2 - AKOR
belki kendi bulduğu rtimle karşılaştırcak ;)
sed@ - 27.10.2011 23:36:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Aşk Durdukça - AKOR
Am yerne C deneyin :)
grup_yorum - 27.10.2011 23:29:28
|
Demolar - Sinan-Bu şehir sensiz düşman bana...(Dİnlemeye degerr!)
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde izeL^^ yazmıştı: Evet. Gerçekten çok güzel bunu nasıl indirebilrim ben? bana e.mail adresinizi mesaj atarsanız size mail olarak gönderebilirm.Size msj atılmıyor.. Teşekkürler
Si41 - 27.10.2011 22:50:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Meğerse - AKOR
bu şarkı cevde bağca nın da ondan :D
troy - 27.10.2011 22:20:20
|
|
|