Li Paris Man - 28.10.2011 23:20:08
led zeppelin - 28.10.2011 22:55:51
29 Temmuz 2011 Cuma tarihinde rockçı velet yazmıştı:arkadsm bent ne demek :)
camper - 28.10.2011 22:22:48
23 Nisan 2010 Cuma tarihinde barış dem yazmıştı:ritmi ne bunun arkadaşlar
bestofmy - 28.10.2011 22:07:29
13 Mart 2011 Pazar tarihinde barışkara11 yazmıştı:ben ritimini kulağa göre yaptım a a a y a y y a y a olarak ben böyle yapsam güzel olurmu
bestofmy - 28.10.2011 22:05:46
gtrstokan - 28.10.2011 21:05:04
Do#5 - 28.10.2011 21:03:09
04 Eylül 2011 Pazar tarihinde nicik yazmıştı:baska verdigin sarkılarda da yazmıslardı yine tekrar ediyorum LetMeLoveYou yazdıysa dogrudur :)
GibsonLPaul - 28.10.2011 20:45:37
GitaristATE - 28.10.2011 20:31:47
crazyerim - 28.10.2011 20:28:17
crazyerim - 28.10.2011 20:27:42
roolfear - 28.10.2011 20:01:28