Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4504]  [4505]  [4506]  [4507]  [4508]  [4509]  [4510]  [ 4511 ]  [4512]  [4513]  [4514]  [4515]  [4516]  [4517]  [4518] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Adele - Someone Like You  - AKOR
harika bir parça ve benim bunu çalıp söyleyebilmem için E li versiyonu lazım!! vee akorlar konusunda pek iyi değilim YARDIIIMMM :)


clover07 - 30.10.2011 14:11:37

çok güzel olmuş işe senn sesinin tarzı bu...on numara söylemişsin...
başarılar ;)


emrektunca - 30.10.2011 13:59:18

namelerin bir pop şarkısına göre fazla ama sesin güzel......
başarılar....


emrektunca - 30.10.2011 13:48:31

şimdi bence kendi kayıtlarını koysan daha iyi olur boyle biraz karaoke edasında olmuş.....
bir de bon jovi nin bi şarkısını onun tonundan soyleyen daha 1 tane adam gördüm o adamı da tanıdıgım için çok sanslıyım...parçayı söylerken neredeyse tamamında kısık soylemişsin tizlerde de kafa sesini fazla kullanmışsın....sesin güzeldir degildir bu kayıttan çok saglıklı bir sonuc alınması zor...
başarılar....


emrektunca - 30.10.2011 13:46:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Akşam  - AKOR
akorlar yanlış olmuş


alperolli - 30.10.2011 13:14:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Çökertme  ver 3 - AKOR
Ritmi bulamadım vur kapa çek çek kapa vur ??


Devilrock - 30.10.2011 11:46:50

Demolar - Cem Adrian Yağmur
Evet söylediğiniz gibi arkadaşlar farklı bi yorum getirelim dedik o yüzden böyle oldu :) kayıt sorununu çözemedim önerdiğiniz bi kayıt türü varsa paylasırsanız çok güzel olur .


mertcangs29 - 30.10.2011 11:05:39

arkadaşlar dinleyip yorum yazabilirmisiniz ilk başlarda az geliyo sesim ama ondan sonra biraz yükselio


Batumrock - 30.10.2011 09:54:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 2 - AKOR
rkadaşlar ben gitarı 1bucuk senedir calıyorum ama bu arjpwj konusunu ogrenmedim bana yardımcı videolar onerir misiniz


denoo123 - 30.10.2011 08:33:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Şarkı  ver 4 - AKOR
Özel msj atamıyorum sana.. nefret listesine almışsın beni öyle diyor..Akorlar da doğru bu arada..Msndeym ben.


Si41 - 30.10.2011 03:17:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Zafer Güler - Sezenler Olmuş  - AKOR
olmamış


ozzen - 30.10.2011 03:10:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Dibine Kadar  ver 3 - AKOR
NAKARAT KAYIK OLMUŞ NAKARATTA TA 4/4 LUK KARTAL SIRAYLA E5 D5 A5 BURAYA SİĞDİRICAZ NAKARATI


mago58 - 30.10.2011 03:03:38

Sayfalar:  [4504]  [4505]  [4506]  [4507]  [4508]  [4509]  [4510]  [ 4511 ]  [4512]  [4513]  [4514]  [4515]  [4516]  [4517]  [4518] 

Anket
Memoli132 soruyor:
Laguna Marka Gitar İyimidir ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.