|
|
Demolar - Senden önce senden sonra - Teoman
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde cimcimac yazmıştı: Güzel çalışma. Tebrikler. teşekkür ederim ;)
rogueee - 31.10.2011 17:58:36
|
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde nawle yazmıştı: çağataydan daha güzel söylemişsin :) ağzına sağlık.. teşekkür ederim kardeşim :)
etiler33 - 31.10.2011 17:58:01
|
30 Ekim 2011 Pazar tarihinde Erdi_256 yazmıştı: emreye katılıyorum çok oynamışsın şarkıyla.bir de bazı akorlar da yanlış gibi geldi. Çok güzel söyleyebilirmişsin ama ses güzel.devamını beklerim. teşekkürler
etiler33 - 31.10.2011 17:56:13
|
Anketler - En iyi yerli rock grup kim?
ATHENA tabiikide o neden yok??
AthenaKolik - 31.10.2011 17:46:07
|
|
ara akorları basmamıssın yani attıgın sololar arası geçiş akorları var onları da calsan güzel daha ii olurmuş
emrektunca - 31.10.2011 17:04:24
|
|
Yorumlarınız...
imirzabey - 31.10.2011 16:43:39
|
|
sesten önce nota bilgisi eksik gibi geliyor :) dinlediğiniz parçayı kulağınıza ya yanlış kaydediyorsunuz ya da dinlediğinizi sanıyorsunuz :) çözüm ne? düşünmek lazım.
cimcimac - 31.10.2011 16:31:15
|
Demolar - livaneli-sus söyleme (mutlu aşk yoktur)
hüzünden öldüren şarkı :( gitar iyi ama sesinizdeki eko olmamış sanki.
cimcimac - 31.10.2011 16:20:40
|
Demolar - Senden önce senden sonra - Teoman
Güzel çalışma. Tebrikler.
cimcimac - 31.10.2011 16:11:42
|
|
Cok hosss olmus gercekten cok begendim :) tebrikler efenimm :)
DMT - 31.10.2011 16:01:35
|
|
Gayet guzel olmus tebrik ederim :)
DMT - 31.10.2011 15:57:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Yitirmeden ver 2 - AKOR
arkadaşlar solosunu kendi becerimle cıkarmaya çalıştım videoda bakmak isteyen arkadaşlar varsa http://www.facebook.com/photo.php?v=108866049226087&set=vb.100003080784040&type=2&theater burda bakabilirler
KaLpSiZ_Dj - 31.10.2011 15:11:27
|
|
|