Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4493]  [4494]  [4495]  [4496]  [4497]  [4498]  [4499]  [ 4500 ]  [4501]  [4502]  [4503]  [4504]  [4505]  [4506]  [4507] 
bu nasıl bi tondur bu nasıl bi akordur abi :) kulak yokmu hiç :) gitar olmamış.


since19o7 - 1.11.2011 20:35:38

Demolar - Bariscapt......Senede bir gün......
01 Kasım 2011 Salı tarihinde kxl9mm yazmıştı:
vay abi sen hep benim telden giriyosun, yine süper olmuş, ellerine sağlık.
sagol kardeşim :)


bariscapt - 1.11.2011 20:34:40

Demolar - MODEL DEĞMESİN ELLERİMİZ
ellerine sağlık


!'KaaN'! - 1.11.2011 20:22:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  - AKOR
bednce süper bi şarkı bende gitar almayı düşünüyorum daha hiç kurs almadım alıcam ama bu fm falan do gibi bi notamı :D


Eren1 - 1.11.2011 20:00:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Marşlar - 10. Yıl Marşı  - TAB
2. bölümün sonundaki 232 biraz bozuyo gibi ama kalanı güzel


FuckMyLuck - 1.11.2011 19:51:15

yok kardeşde arada arkdaş yardıma giriyo gitarına vuruyo boş tel cekiyo :)


Awian - 1.11.2011 19:21:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Fikret Kızılok - Bir Harmanım Bu Akşam  ver 2 - AKOR
G#m orjinal ton


leGGleSSiVe - 1.11.2011 18:52:40

Demolar - Fatih-Bir öykü
görüşlerinizi bekliyorum


grup kafa - 1.11.2011 18:46:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Kara Sevda  ver 2 - AKOR
gayet güzel olmuş kardeşim ellerine sağlık yalnız C leri Am yaparsan daha iyi olacak bence... :))


zMcan2 - 1.11.2011 18:40:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  ver 2 - AKOR
pardon alttaki yazıyı okumamışım c bareli olucak sıkıntı ordaymış akorda değil:)
aga c c dir aslında barelide tona bak bide ilk perdedeki c ye bak
baresiz basarsan kulağı cok rahatsız ediyo baresiz basacagına hic elini kaldırma en son akor neyse onu bas daha iyi valla:) yada sevdigin bi akoru bas:):)


umbar - 1.11.2011 18:27:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  ver 2 - AKOR
pardon alttaki yazıyı okumamışım c bareli olucak sıkıntı ordaymış akorda değil:)
aga c c dir aslında barelide tona bak bide ilk perdedeki c ye bak
baresiz basarsan kulağı cok rahatsız ediyo baresiz basacagına hic elini kaldırma en son akor neyse onu bas daha iyi valla:) yada sevdigin bi akoru bas:):)


umbar - 1.11.2011 18:27:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  ver 2 - AKOR
c de bariz bi sıkıntı var yac değil yada c7 falan ole abuk sabuk bise olcak kesin:)


umbar - 1.11.2011 18:23:01

Sayfalar:  [4493]  [4494]  [4495]  [4496]  [4497]  [4498]  [4499]  [ 4500 ]  [4501]  [4502]  [4503]  [4504]  [4505]  [4506]  [4507] 

Anket
ysr1969 soruyor:
Gitar aldığınızda ilk ne yaptınız?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.