|
|
|
bu nasıl bi tondur bu nasıl bi akordur abi :) kulak yokmu hiç :) gitar olmamış.
since19o7 - 1.11.2011 20:35:38
|
Demolar - Bariscapt......Senede bir gün......
01 Kasım 2011 Salı tarihinde kxl9mm yazmıştı: vay abi sen hep benim telden giriyosun, yine süper olmuş, ellerine sağlık. sagol kardeşim :)
bariscapt - 1.11.2011 20:34:40
|
Demolar - MODEL DEĞMESİN ELLERİMİZ
ellerine sağlık
!'KaaN'! - 1.11.2011 20:22:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan - AKOR
bednce süper bi şarkı bende gitar almayı düşünüyorum daha hiç kurs almadım alıcam ama bu fm falan do gibi bi notamı :D
Eren1 - 1.11.2011 20:00:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Marşlar - 10. Yıl Marşı - TAB
2. bölümün sonundaki 232 biraz bozuyo gibi ama kalanı güzel
FuckMyLuck - 1.11.2011 19:51:15
|
|
yok kardeşde arada arkdaş yardıma giriyo gitarına vuruyo boş tel cekiyo :)
Awian - 1.11.2011 19:21:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fikret Kızılok - Bir Harmanım Bu Akşam ver 2 - AKOR
G#m orjinal ton
leGGleSSiVe - 1.11.2011 18:52:40
|
Demolar - Fatih-Bir öykü
görüşlerinizi bekliyorum
grup kafa - 1.11.2011 18:46:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Kara Sevda ver 2 - AKOR
gayet güzel olmuş kardeşim ellerine sağlık yalnız C leri Am yaparsan daha iyi olacak bence... :))
zMcan2 - 1.11.2011 18:40:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz ver 2 - AKOR
pardon alttaki yazıyı okumamışım c bareli olucak sıkıntı ordaymış akorda değil:) aga c c dir aslında barelide tona bak bide ilk perdedeki c ye bak baresiz basarsan kulağı cok rahatsız ediyo baresiz basacagına hic elini kaldırma en son akor neyse onu bas daha iyi valla:) yada sevdigin bi akoru bas:):)
umbar - 1.11.2011 18:27:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz ver 2 - AKOR
pardon alttaki yazıyı okumamışım c bareli olucak sıkıntı ordaymış akorda değil:) aga c c dir aslında barelide tona bak bide ilk perdedeki c ye bak baresiz basarsan kulağı cok rahatsız ediyo baresiz basacagına hic elini kaldırma en son akor neyse onu bas daha iyi valla:) yada sevdigin bi akoru bas:):)
umbar - 1.11.2011 18:27:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz ver 2 - AKOR
c de bariz bi sıkıntı var yac değil yada c7 falan ole abuk sabuk bise olcak kesin:)
umbar - 1.11.2011 18:23:01
|
|
|