|
|
Demolar - Berkay-Ömrümün Geri Kalanı
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde imirzabey yazmıştı: vay vay vay emre hocamin sese bak saygı duydum gitarı birakıyorum :DDDD :) begenmene sevindim ama tabiki şaka da olsa gitar bırakılmaz :D
emrektunca - 2.11.2011 16:02:55
|
Demolar - Berkay-Ömrümün Geri Kalanı
vay vay vay emre hocamin sese bak saygı duydum gitarı birakıyorum :DDDD
imirzabey - 2.11.2011 15:58:56
|
|
şuanda bu stranı söyleyen malesef mehmed salıhı beynati değil mehmed salıhı kubini dir.ayrıyetten salıhı beynati geröekten çok iyi bir dengbejdir.erkan yaşta vefat etmiştir ama yinede bir sürü kasetleri var her bir kaset te 10-12 tane klam vardır
katalunya - 2.11.2011 15:44:40
|
|
evet biliyorum gitari iyi çalamiyorum kendim öğrendim geliştirmedim zaman bulursam halledicem ;) yorumlar için teşekkürler :)
MrBsgl - 2.11.2011 15:15:44
|
Demolar - sevdim seni bir kere
güzel olmuş öyle bir geçer zamanki dizisi geldi aklıma dinleyince diziyi izlemem de ama geldi valla :) başarılar dilerim...vokal olsun bence de daha da güzel olur
emrektunca - 2.11.2011 15:15:31
|
Demolar - Özhan-Her şeyi yak
güzel bir yorum olmuş introdaki ritm de farklı olmuş ama güzel oturmuş....başarılar dilerim....
emrektunca - 2.11.2011 15:13:32
|
Demolar - Fatih-Bir öykü
gitarın akortunda bi sorun var...bi de ritm ile ses uyumu pek olmamıs....şarkıyı sesine göre transpoze etsen daha rahat söyleyebilrsin...başarılar...
emrektunca - 2.11.2011 15:11:43
|
erdiye katılıyorum ben de sesine göre tonu ayarlasaydın daha güzel olurmuş baştaki kısımda yorum katmak için mi yaptın bilmiyorum ama biraz daha süsleme yapsan olurmuş....nakraatta da ritm ile fark var... başarılar
emrektunca - 2.11.2011 15:09:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin - AKOR
Yanlış..!
Si41 - 2.11.2011 15:08:00
|
Demolar - Iced Earth-Watching Over Me
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: Siteyi bilmem ama ben sevdim valla:) yine bir emrektunca farkıııı..! estafirullah teşekkür ederim sagolun :)
emrektunca - 2.11.2011 13:32:20
|
Demolar - Iced Earth-Watching Over Me
Siteyi bilmem ama ben sevdim valla:) yine bir emrektunca farkıııı..!
sessiztranzpoze - 2.11.2011 13:30:56
|
Demolar - Iced Earth-Watching Over Me
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: Güzelmiş gerçekten :) güael parçadır bu sitede pek tutmaz ama şarkı güzeldir :)
emrektunca - 2.11.2011 13:06:33
|
|
|