|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Extreme - More Than Words - AKOR
Gitarımızın akortu nasıl olucak onu bilen varmı ?
07-GUITAR HERO - 2.11.2011 17:58:52
|
|
Çok hoş...Garip, daha önce duymadığım hislere kapıldım dinlerken, ürperdim.
namegokhan - 2.11.2011 17:56:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zekai Tunca - Gülü Susuz Seni Aşksız Bırakmam - AKOR
01 Temmuz 2010 Perşembe tarihinde NewerWaLkaLoNeX yazmıştı: tab ı yokmu bunun d---2-------------------------------------3--2 g-----2-------------2-------2--0--2--0------ b-------0--1--3--0--0--1-------------------
efsane7845 - 2.11.2011 17:46:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zekai Tunca - Gülü Susuz Seni Aşksız Bırakmam - AKOR
31 Temmuz 2010 Cumartesi tarihinde sebofan yazmıştı: e---0-2-3-5-2-0-2-3-0---0-2----------0-2-3-5-2-0-2-3-0---0-2-3----3-3-5-7-8-5-3-5-7-3-2-3-5-2 B 0-----------------------3-----1-0---0-----------------------3-----------------------------------------------
devamı
e---0-2-3-5-2-0-2-3-0------------ B0-----------------------3-1-3-0--
biraz kaydırma yaparak süsleyebilirsiniz d---2-------------------------------------3--2 g-----2-------------2-------2--0--2--0------ b-------0--1--3--0--0--1-------------------
hosunuza giderse gerisini yazarım...
efsane7845 - 2.11.2011 17:45:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Pirates Of The Caribbean ver 4 - TAB
evet güzel
ulufruko 1903 - 2.11.2011 17:43:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Öyle Sarhoş Olsam Ki - AKOR
"/fck/editor/images/smiley/msn/devil_smile.gif" alt=""/>"/fck/editor/images/smiley/msn/devil_smile.gif" alt=""/>"/fck/editor/images/smiley/msn/devil_smile.gif" alt=""/>"/fck/editor/images/smiley/msn/devil_smile.gif" alt=""/>"/fck/editor/images/smiley/msn/devil_smile.gif" alt=""/>çooookk kötüüü<br/> <br/>
guitariszm - 2.11.2011 17:42:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Öyle Sarhoş Olsam Ki ver 2 - AKOR
eline sağlik klardesim
guitariszm - 2.11.2011 17:40:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Öyle Sarhoş Olsam Ki ver 3 - AKOR
çok saçma
guitariszm - 2.11.2011 17:40:26
|
Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
kesinlikle doğukan kendisi de sloganı gibi. adamın şarkı sözlerini buldum. akşama kadar ağzından çıkan bütün cümleleri alt alta yazmış
dr_poseidon - 2.11.2011 17:35:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Müren - Samanyolu ver 4 - TAB
Suuper, eline koluna yüregne saglk :D
NesLi. - 2.11.2011 17:27:53
|
Demolar - Soner Arıca-Deniz Gözlüm
02 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde imirzabey yazmıştı: debrukler güzel solo atmsın temiz yanlız mikrofonun sesi horrryapıyor hocam telefonla kaydetseydin keske bu eski bir kayıt oldugu için oyle :) bilgisayar mikrofonu ile kayıt yapmıstım haliyle dedigin gibi oldu haklısın..sagol yorumun için :)
emrektunca - 2.11.2011 16:29:20
|
|
kardes bunu sen yaptıysan diğer kayıtını sil acayip profosyonel olmus bu diğeri çaylak kalmıs yanında ayıp olmasın performansına :DDDDDD
imirzabey - 2.11.2011 16:11:39
|
|
|