Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4502]  [4503]  [4504]  [4505]  [4506]  [4507]  [4508]  [ 4509 ]  [4510]  [4511]  [4512]  [4513]  [4514]  [4515]  [4516] 
30 Ekim 2011 Pazar tarihinde Furkan_ yazmıştı:
Abi paylaştığım bir demo var orada ki ritimle çalarsan daha iyi sonuç alırsın.
Ritim : Aşağı yukarı kapa Aşağı aşağı aşağı
öylemi deneyim bi..Ama parça 9/8 lik Furkan?


smert62 - 30.10.2011 20:21:46

Sesim hep böyle iğrenç mi kalacak ?


Furkan_ - 30.10.2011 20:08:54

Abi paylaştığım bir demo var orada ki ritimle çalarsan daha iyi sonuç alırsın.
Ritim : Aşağı yukarı kapa Aşağı aşağı aşağı


Furkan_ - 30.10.2011 20:01:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Hele Bi Gel  ver 9 - TAB
devamıda bu olsun:)
içinden geleni söyle
---12 --12--12--12--13--12--
kalırsa yazık olur
10--10--10--12--10--10
hayata küsüverirsin hüzünler seni bulur
8--8--8--10--8--8--8 7-7-7-8-7-7

B telinde çalınıcak:Dyani side si de altan 5.tel.


beydama - 30.10.2011 19:44:21

emreye katılıyorum çok oynamışsın şarkıyla.bir de bazı akorlar da yanlış gibi geldi.
Çok güzel söyleyebilirmişsin ama ses güzel.devamını beklerim.


Erdi_256 - 30.10.2011 19:34:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Eric Clapton - Tears In Heaven  - TAB
02 Kasım 2008 Pazar tarihinde yasemin a. yazmıştı:
bu sarkinin hikayesi de var, eric clapton bebek yastaki oglunu kaybedince onun arkasından yazmis bunu...
ölmüs karısına yazmıstır


countach - 30.10.2011 19:28:55

harika smert..başarılar


ozimos - 30.10.2011 19:27:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 2 - AKOR
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde rockçı velet yazmıştı:
08 Temmuz 2011 Cuma tarihinde carmeen yazmıştı:
arpej ve ritim ?
ben modelin gitarstnden klasik versiyonnu dnledim pimi arpeji ritim 4 4 lük fakat ilk a dan sonra yavas la sonra hızlan :)
teşekkürler denerim:)


carmeen - 30.10.2011 18:53:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 2 - AKOR
HARİKA BİR ŞARKI xD


gayret - 30.10.2011 18:41:45

1.olmalıydı


s.alice - 30.10.2011 17:27:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Levent Yüksel - Haram Geceler  - AKOR
olmuş :) eline saglık


Onrsal - 30.10.2011 17:15:35

Anketler - Müzik eğitimi aldınız mı?
şan solfej armoni üçü bir arada olsaydı


orkun44 - 30.10.2011 16:50:55

Sayfalar:  [4502]  [4503]  [4504]  [4505]  [4506]  [4507]  [4508]  [ 4509 ]  [4510]  [4511]  [4512]  [4513]  [4514]  [4515]  [4516] 

Anket
lakinki soruyor:
Hangi şarkı daha güzel ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.