|
|
30 Ekim 2011 Pazar tarihinde Furkan_ yazmıştı: Abi paylaştığım bir demo var orada ki ritimle çalarsan daha iyi sonuç alırsın. Ritim : Aşağı yukarı kapa Aşağı aşağı aşağı öylemi deneyim bi..Ama parça 9/8 lik Furkan?
smert62 - 30.10.2011 20:21:46
|
|
Sesim hep böyle iğrenç mi kalacak ?
Furkan_ - 30.10.2011 20:08:54
|
Abi paylaştığım bir demo var orada ki ritimle çalarsan daha iyi sonuç alırsın. Ritim : Aşağı yukarı kapa Aşağı aşağı aşağı
Furkan_ - 30.10.2011 20:01:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Hele Bi Gel ver 9 - TAB
devamıda bu olsun:) içinden geleni söyle ---12 --12--12--12--13--12-- kalırsa yazık olur 10--10--10--12--10--10 hayata küsüverirsin hüzünler seni bulur 8--8--8--10--8--8--8 7-7-7-8-7-7
B telinde çalınıcak:Dyani side si de altan 5.tel.
beydama - 30.10.2011 19:44:21
|
emreye katılıyorum çok oynamışsın şarkıyla.bir de bazı akorlar da yanlış gibi geldi. Çok güzel söyleyebilirmişsin ama ses güzel.devamını beklerim.
Erdi_256 - 30.10.2011 19:34:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Eric Clapton - Tears In Heaven - TAB
02 Kasım 2008 Pazar tarihinde yasemin a. yazmıştı: bu sarkinin hikayesi de var, eric clapton bebek yastaki oglunu kaybedince onun arkasından yazmis bunu... ölmüs karısına yazmıstır
countach - 30.10.2011 19:28:55
|
|
harika smert..başarılar
ozimos - 30.10.2011 19:27:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık ver 2 - AKOR
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde rockçı velet yazmıştı:
08 Temmuz 2011 Cuma tarihinde carmeen yazmıştı: arpej ve ritim ? ben modelin gitarstnden klasik versiyonnu dnledim pimi arpeji ritim 4 4 lük fakat ilk a dan sonra yavas la sonra hızlan :) teşekkürler denerim:)
carmeen - 30.10.2011 18:53:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık ver 2 - AKOR
HARİKA BİR ŞARKI xD
gayret - 30.10.2011 18:41:45
|
|
1.olmalıydı
s.alice - 30.10.2011 17:27:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Levent Yüksel - Haram Geceler - AKOR
olmuş :) eline saglık
Onrsal - 30.10.2011 17:15:35
|
Anketler - Müzik eğitimi aldınız mı?
şan solfej armoni üçü bir arada olsaydı
orkun44 - 30.10.2011 16:50:55
|
|
|