|
|
Demolar - Bariscapt......Senede bir gün......
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde bariscapt yazmıştı:
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: vay abi bu sefer düet gibi olmuş backvokalde bir bayan var sanırım.... güzel olmuş barış abi ilk parçaya göre çok yavas bir parça seçmişsin riskli ama üstesinden gelmişssin yine... müzikle kal ....eline saglık.... eyvallah emre tesekkurler dogru back vokalde esim yardim etti ufak bi yerde başarılar barış abi eşinizle sesiniz uymuş
emrektunca - 29.10.2011 12:52:55
|
Demolar - Bariscapt......Senede bir gün......
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: vay abi bu sefer düet gibi olmuş backvokalde bir bayan var sanırım.... güzel olmuş barış abi ilk parçaya göre çok yavas bir parça seçmişsin riskli ama üstesinden gelmişssin yine... müzikle kal ....eline saglık.... eyvallah emre tesekkurler dogru back vokalde esim yardim etti ufak bi yerde
bariscapt - 29.10.2011 12:41:24
|
Demolar - Bariscapt......Senede bir gün......
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: vay abi bu sefer düet gibi olmuş backvokalde bir bayan var sanırım.... güzel olmuş barış abi ilk parçaya göre çok yavas bir parça seçmişsin riskli ama üstesinden gelmişssin yine... müzikle kal ....eline saglık.... eyvallah emre tesekkurler dogru back vokalde esim yardim etti ufak bi yerde
bariscapt - 29.10.2011 12:41:24
|
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde smert62 yazmıştı:
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: abş geliştirmişssin bayagı gitarını...tebrik ederim.... ses ile gştarın senkronu da az çok olmaya başlamış.... kısa sürede hepsi oturacak gibi başarılar ..... Bu şarkıyı çok seviyorum. Çok çalıştım solo ve arpej kısmı zorladı çok beni.. Çalışıyorum Emre teşekkürler valla boyle çalışırsan bi süre sonra çok daha iyi olacak gibi mert abi.... yani sesinle gitarını bir tuttuguun an tmmdır Anladım işte tiyo ver biraz..Yaz beni gruba o zaman..:))
smert62 - 29.10.2011 12:34:46
|
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde smert62 yazmıştı:
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: abş geliştirmişssin bayagı gitarını...tebrik ederim.... ses ile gştarın senkronu da az çok olmaya başlamış.... kısa sürede hepsi oturacak gibi başarılar ..... Bu şarkıyı çok seviyorum. Çok çalıştım solo ve arpej kısmı zorladı çok beni.. Çalışıyorum Emre teşekkürler valla boyle çalışırsan bi süre sonra çok daha iyi olacak gibi mert abi.... yani sesinle gitarını bir tuttuguun an tmmdır
emrektunca - 29.10.2011 12:30:30
|
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı: uuuu önceki demolarınıza göre çok güzel olmuşş tbr. Nispeten evet..daha iyi..teşekkür ederim.
smert62 - 29.10.2011 12:29:57
|
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: abş geliştirmişssin bayagı gitarını...tebrik ederim.... ses ile gştarın senkronu da az çok olmaya başlamış.... kısa sürede hepsi oturacak gibi başarılar ..... Bu şarkıyı çok seviyorum. Çok çalıştım solo ve arpej kısmı zorladı çok beni.. Çalışıyorum Emre teşekkürler
smert62 - 29.10.2011 12:28:48
|
Demolar - Kenan Doğulu-Pamuk
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı:
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı: :)) yok yaf bnm kayıtlar pek iyi olmaz boş ver ((: o belli olmaz yaf oyle deme amaç müzik olduktan sonra ;) şimdilik kalsın eğerki koyarsam yanına pamuk almayı unutma=)) yok canım estafirul........ sen yap da gerisi dinleyiciye kalsın ;) ;))
SeRR@ - 29.10.2011 12:24:20
|
Demolar - Kenan Doğulu-Pamuk
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı: :)) yok yaf bnm kayıtlar pek iyi olmaz boş ver ((: o belli olmaz yaf oyle deme amaç müzik olduktan sonra ;) şimdilik kalsın eğerki koyarsam yanına pamuk almayı unutma=))
SeRR@ - 29.10.2011 12:17:56
|
Demolar - Kenan Doğulu-Pamuk
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı: :)) yok yaf bnm kayıtlar pek iyi olmaz boş ver ((: o belli olmaz yaf oyle deme amaç müzik olduktan sonra ;)
emrektunca - 29.10.2011 12:15:23
|
Demolar - Kenan Doğulu-Pamuk
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı: çook güzel olmuş.. bende bi yandan çaldım:)) sen neden hiç kayıt koymuyorsun yaf??? sagol ayrıca da begenmişsin sarkıyı :)
emrektunca - 29.10.2011 12:06:06
|
Demolar - Kenan Doğulu-Pamuk
çook güzel olmuş.. bende bi yandan çaldım:))
SeRR@ - 29.10.2011 11:59:32
|
|
|