Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4514]  [4515]  [4516]  [4517]  [4518]  [4519]  [4520]  [ 4521 ]  [4522]  [4523]  [4524]  [4525]  [4526]  [4527]  [4528] 
Demolar - Uğur Yılmaz - Dön Bana
öncelikle gitar nekadar iyi olrsa olsun :) bu gitarı böyle konuşturabilmek bir yetenek bence ve ben kesinlikle en ufak bir prüz göremiyorum solon harika :) şunu söylüyüm sahnede çalsan bi çok kişiyi kitlersin :) kapak seside gayet hoş abartı bi ses yok :) kulağı olan anlayabilir bunu tebrik ederim arkadaşım gerçekten yürekten ve içten beni çok etkiledin :) eline yüreğine sağlık.


DaNTeRtaN - 28.10.2011 13:37:14

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Sarı Laleler  - AKOR
nasıl bir sevdaysa kısmına Am yerine C le başlasak daha güzl sanki :)


grup_yorum - 28.10.2011 13:33:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Alanson - Ah Bu Ben (2)  - AKOR
orjinal ton bu :) kapoya gerek yok


grup_yorum - 28.10.2011 13:26:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Yaz Yaz Yaz  ver 2 - TAB
abi bu ne yaaa adam gibi bi tabı yok mudur bu şarkinin acep? :SSS


buz^_^prensesi - 28.10.2011 13:23:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Alanson - Ah Bu Ben (2)  - AKOR
süpersin


grup_yorum - 28.10.2011 13:04:10

Anketler - Sizce Nevzat ( Nev ) Kaç Yaşında ?
Maalesef hiç bir şık doğru değil... adam 44 yaşında


sahinozan - 28.10.2011 12:58:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Vega - Tadın Kaldı  - AKOR
ritmi ne bu şarkının
yeniyim,bir türlü tam çıkaramadım be.


gaby - 28.10.2011 12:26:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Sefa Topsakal - Doktor  ver 2 - AKOR
ritmi nasıl yada arpejı yardımcı olurmusunuz ?


soytari_ - 28.10.2011 11:29:51

Anketler - Power Akorları Biliyor Musunuz ?
power akorlarını şöyle açıklayabiliriz yanlışım varsa biri düzeltiversin

normal akor dizilimi mesela A akoru için A C E dir yani 1 3 5 şeklinde gider F akoru için F A C şekilinde gider. power akorları ise sadece 1 ve 5'in basıldığı akorlardır. mesela A akoru için A ve E şeklinde, F akoru için F ve C şeklinde. bu da A5, F5 şeklinde ifade edilir.


by_CEA - 28.10.2011 10:53:13

Demolar - Emre Eren - Zifiri [ İçtiğim Şaraptı Hayalin ]
Muzik bilgin varmi ?


mrt.uysal - 28.10.2011 10:42:52

hayatm ben demolarımı kendimi ifade etmek için paylaşmıyorum ki:)) çünkü buna ihtiyacım yok bnm.sırf hobi amaÇLI VE sevenlerimin ısrarı için paylaşıyorum.VE sesimlede Yeteneğimlede gurur duyuyorum. Allah'a çok şükür ediyorum bunun için. Ben seni eleştirdim çünkü daha iyi yapabilirsin çalışsan.ama sende bunu anlayacak kapasite yok kusura bakma.kötülüğün için yorum yaptığımı sandın.Sanatçı insan eleştiriyi anlayışla karşılar ama sende sanatçıyım diye geçiniyosun işte..çok yazık...Başarılar cnm..


zamansızım - 28.10.2011 08:50:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  - AKOR
beyler yalan oldum duman oldum diyo müziği kulaklıkla son ses dinleyin hoparlörla değil


sigma_guitar - 28.10.2011 02:49:27

Sayfalar:  [4514]  [4515]  [4516]  [4517]  [4518]  [4519]  [4520]  [ 4521 ]  [4522]  [4523]  [4524]  [4525]  [4526]  [4527]  [4528] 

Anket
LodosLain soruyor:
Orjinal Akorları Şunlardır Diyenler ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.