|
|
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: togay bu da çok güzel olmuş farkllı olmuş...müzik olarak özellikle cok begendim benim nacizane anladıgım kadarıyla sololar bayagı hissedilir olmuş eline sağlık..... çok teşekkürler, son kaydımız bu şarkı.. beğenmene sevinmene çok sevindim çünkü kayıt işlerinde geldiğimiz son nokta bu, beğenilmese çok üzülürüm :D
togaykurtulus - 27.10.2011 00:41:54
|
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı:
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde togaykurtulus yazmıştı:
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: inanır mısın bunu da begendim :) şarkı bana da birkaç parçayı anımsattı ama tabi ki esinlenme veya çalıntı anlamında demiyorum. dinlendirici bi havası var ben yavuz çetinden herhangi bir parçayı dinlemek isterim enstrümantal da olur :)(forumda istek şarkı çalınır diye bi başlık açsan kesin bunu derdim :D ) başarılar... yaşamak istemem i geçen gün çaldık ama kaydetmedik .. ama yazdım aklıma yarın ki provada bi kayıt alalım, hucüm kayıt olur :) eklerim buraya :D valla süper olur hiç çevremde çalan birileri yok ben de söylemeye bayılıyorum o şarkıyı tabi çalmaya gelince solo kısımlarda tmm beyler buraya kadar deyip dururum :D mutlaka koyun yaparsanız..... benden sizden biri yaratmayı nasıl başardınız? ;) hehehehe :))
togaykurtulus - 27.10.2011 00:39:51
|
|
togay bu da çok güzel olmuş farkllı olmuş...müzik olarak özellikle cok begendim benim nacizane anladıgım kadarıyla sololar bayagı hissedilir olmuş eline sağlık.....
emrektunca - 27.10.2011 00:39:35
|
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde togaykurtulus yazmıştı:
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: inanır mısın bunu da begendim :) şarkı bana da birkaç parçayı anımsattı ama tabi ki esinlenme veya çalıntı anlamında demiyorum. dinlendirici bi havası var ben yavuz çetinden herhangi bir parçayı dinlemek isterim enstrümantal da olur :)(forumda istek şarkı çalınır diye bi başlık açsan kesin bunu derdim :D ) başarılar... yaşamak istemem i geçen gün çaldık ama kaydetmedik .. ama yazdım aklıma yarın ki provada bi kayıt alalım, hucüm kayıt olur :) eklerim buraya :D valla süper olur hiç çevremde çalan birileri yok ben de söylemeye bayılıyorum o şarkıyı tabi çalmaya gelince solo kısımlarda tmm beyler buraya kadar deyip dururum :D mutlaka koyun yaparsanız..... benden sizden biri yaratmayı nasıl başardınız? ;)
emrektunca - 27.10.2011 00:36:54
|
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: inanır mısın bunu da begendim :) şarkı bana da birkaç parçayı anımsattı ama tabi ki esinlenme veya çalıntı anlamında demiyorum. dinlendirici bi havası var ben yavuz çetinden herhangi bir parçayı dinlemek isterim enstrümantal da olur :)(forumda istek şarkı çalınır diye bi başlık açsan kesin bunu derdim :D ) başarılar... yaşamak istemem i geçen gün çaldık ama kaydetmedik .. ama yazdım aklıma yarın ki provada bi kayıt alalım, hucüm kayıt olur :) eklerim buraya :D
togaykurtulus - 27.10.2011 00:35:13
|
inanır mısın bunu da begendim :) şarkı bana da birkaç parçayı anımsattı ama tabi ki esinlenme veya çalıntı anlamında demiyorum. dinlendirici bi havası var ben yavuz çetinden herhangi bir parçayı dinlemek isterim enstrümantal da olur :)(forumda istek şarkı çalınır diye bi başlık açsan kesin bunu derdim :D ) başarılar...
emrektunca - 27.10.2011 00:33:26
|
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: bu parça da çok güzel olmuş....tebrik ederim :) :) acaba diğerlerini de beğenecekmisin :D teşekkürler
togaykurtulus - 27.10.2011 00:28:58
|
|
bu parça da çok güzel olmuş....tebrik ederim :)
emrektunca - 27.10.2011 00:27:56
|
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde togaykurtulus yazmıştı:
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: tek kelime ile harika 2 kelime ile harika harika :) tebrik ederim cok basarılı bir performans ve 'amatör' demolar kısmında yer alamayacak kadar iyi bence gitarları çok temiz çalmışsınız soyleyen arkadasın sesi de çok güzel...bravo... müzikle kalın .... çok teşekkürler :) geçtiğimiz yıl yaptığmız bir kaydımız..Şarkıyı da çok severiz, beğenmene ayrıca mutlu oldum.. :D şarkı da sizin performansınız da sevilmeyecek gibi degil...övülmeyecek gibi degil....
emrektunca - 27.10.2011 00:26:37
|
25 Eylül 2011 Pazar tarihinde sessiz. yazmıştı: ımm.. mükemmel bu, sesle gayet uyumlu.... çok teşekkür ederim :D
togaykurtulus - 27.10.2011 00:26:01
|
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: tek kelime ile harika 2 kelime ile harika harika :) tebrik ederim cok basarılı bir performans ve 'amatör' demolar kısmında yer alamayacak kadar iyi bence gitarları çok temiz çalmışsınız soyleyen arkadasın sesi de çok güzel...bravo... müzikle kalın .... çok teşekkürler :) geçtiğimiz yıl yaptığmız bir kaydımız..Şarkıyı da çok severiz, beğenmene ayrıca mutlu oldum.. :D
togaykurtulus - 27.10.2011 00:25:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık ver 2 - AKOR
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde realyugi yazmıştı: bu arda sarkıyı bugun ınceledım , nakarat kısında g#m'lerin hepsi 5. pozisyondan basılıyor. 1.pozisyondan 2. ve 3. pozisyonlar da tonu kesinlikle ve kesinlikle yakalayamıyoruz, ve 5. pozisyondan basılan g#m çok büyük bir rahatlık sağlıyor geçişlerde ..
nedir 5. pozisyon g#m
e--- a--- d---6 g---8 b---9 e---7
kısacası dm(reminör'ü) 6.perdede önüne bare getirerek basıyoruz .. *** nakarat kısmı dışındaki g#mlerin hepsi 5. pozisyonda olacak yanlış yazmısın orada
realyugi - 27.10.2011 00:24:16
|
|
|