Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4526]  [4527]  [4528]  [4529]  [4530]  [4531]  [4532]  [ 4533 ]  [4534]  [4535]  [4536]  [4537]  [4538]  [4539]  [4540] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Bolahenk - Tutamadım Ellerinden  - AKOR
A-Y-Y-A-Y Rıtımı Bu . Orjınal rıtım .

ARPEJ : Pİmiam
Arpej Ise Orjınal Degıl Ama Sarkıya Bıre Bır Uyum Saglıyor.


KemaListt - 26.10.2011 17:07:31

Anketler - Bu yılın en sevdiğiniz single'ı?
Ben Böyleyim ATHENA


AthenaKolik - 26.10.2011 17:01:44

Anketler - Bu Siteye Vermiş Olduğunuz Demolarla Meşhur Olacağınızı Düşünüyor musunuz?
:)))


AthenaKolik - 26.10.2011 16:59:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Ara Beni Lütfen  ver 2 - AKOR
AYY AYY AY arda uyumlu bi şekilde çalınca gayet uygun oluyo Asus Asus AY yapınca nerdeyse klipteki orjinal ritme yakın isterseniiz bi deneyin :))


hilal17 - 26.10.2011 15:50:34

Ritim : Asagı es Asagı Yukarı kapatma Yukarı Asagı Yukarı


mert2 - 26.10.2011 15:06:40

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Sen ve Ben
26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde kilic yazmıştı:
yorum gercekten guzel olmuss. emeğinize sağlıkk
teşekkür ederim sagolun begenmenize sevindim :)


emrektunca - 26.10.2011 15:05:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Aslı Türk - İnan Ki  - AKOR
Ritim : Asagı es Asagı Yukarı kapatma Yukarı Asagı Yukarı


mert2 - 26.10.2011 15:00:31

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Sen ve Ben
yorum gercekten guzel olmuss. emeğinize sağlıkk


kilic - 26.10.2011 14:55:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Ata - Ankara Rüzgarı  - AKOR
gips king grubunun onay verdiği tek adam ata dır hatta ata ya şarkı bile vermiş. tarzıda ona ebnziyor zaten.


gtrstokan - 26.10.2011 14:30:59

Demolar - ELVEDA-Emrah DEVECİ
güzel insaaaaaaaaann:) süperötesii yaa bıkmadan usanmadan dinlenrr bir Emrah Deveci yorumu;) yüreğine gitarına sağlık:)


sessiztranzpoze - 26.10.2011 14:17:00

gerçekten çook güzel gitarınıza sağlık:)


sessiztranzpoze - 26.10.2011 13:56:38

Demolar - Eren CAN - Gördüğüme Sevindim ( Grup Gündoğarken Parçası)
güzel ve başarılıı:) gitarına sağlık:)


sessiztranzpoze - 26.10.2011 13:51:05

Sayfalar:  [4526]  [4527]  [4528]  [4529]  [4530]  [4531]  [4532]  [ 4533 ]  [4534]  [4535]  [4536]  [4537]  [4538]  [4539]  [4540] 

Anket
oLchY soruyor:
Hiç bir kere hayat bayram olmadı mı?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.