|
|
tek kelime ile harika 2 kelime ile harika harika :) tebrik ederim cok basarılı bir performans ve 'amatör' demolar kısmında yer alamayacak kadar iyi bence gitarları çok temiz çalmışsınız soyleyen arkadasın sesi de çok güzel...bravo... müzikle kalın ....
emrektunca - 27.10.2011 00:23:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık ver 2 - AKOR
bu arda sarkıyı bugun ınceledım , nakarat kısında g#m'lerin hepsi 5. pozisyondan basılıyor. 1.pozisyondan 2. ve 3. pozisyonlar da tonu kesinlikle ve kesinlikle yakalayamıyoruz, ve 5. pozisyondan basılan g#m çok büyük bir rahatlık sağlıyor geçişlerde ..
nedir 5. pozisyon g#m
e--- a--- d---6 g---8 b---9 e---7
kısacası dm(reminör'ü) 6.perdede önüne bare getirerek basıyoruz ..
realyugi - 27.10.2011 00:23:24
|
Demolar - ELVEDA-Emrah DEVECİ
26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: güzel insaaaaaaaaann:) süperötesii yaa bıkmadan usanmadan dinlenrr bir Emrah Deveci yorumu;) yüreğine gitarına sağlık:) çok sağol canım :)) inşallah sesimi diğer arkadaşlar da duyar hayırlısı bakalım..
nodata - 26.10.2011 23:34:24
|
Demolar - Eren CAN - Gördüğüme Sevindim ( Grup Gündoğarken Parçası)
25 Ekim 2011 Salı tarihinde cimcimac yazmıştı: Güzel olmuş ama orjinali gibi söylememişsiniz. notalar farklı. beğendiğiniz için teşekkürler.Dediğiniz gibi notalar farklı ve yorumda biraz farklı zaten amatör bir kayıttı:)
_SeRQeT_ - 26.10.2011 23:29:31
|
Demolar - Dağlar Dağlar
çok güzel, insan dalıp gidiyor
aybisko12 - 26.10.2011 22:39:25
|
Demolar - aldırma gönül (Grup Fötr)
mükemmel sesin var fakat distortion biraz ayarsız olmuş bu yüzden soloda rahatsız oldum
aybisko12 - 26.10.2011 22:38:20
|
Demolar - Seninle Bir Dakika
bence çok iyisin gitarın sesi çok temiz gerçekten
aybisko12 - 26.10.2011 22:36:36
|
26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde İron Maiden* yazmıştı: Çok iyisin yolun açık olsun. kardeşim çok teşekkürler.
Li Paris Man - 26.10.2011 22:31:38
|
|
bunun akorlari varmi ?
mcma - 26.10.2011 22:19:45
|
Anketler - Sizce ilk gitar fiyat bakımından ne kadar olmalı?
abi ilk bass gitarımı kuzenimden 100 tlye aldım ve daha sonra 1 ay falan sahne yaptım 400 tl falan kazandım gitarın 4 katı :)
orkun44 - 26.10.2011 22:17:43
|
Demolar - Murat Boz-Özledim
26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Mükemmel ... sesiniz gerçekten çok hoş .. çok teşekkür ederim güzel yorumunz için :)
emrektunca - 26.10.2011 22:14:16
|
Anketler - HIM'in en güzel şarkısı sizce hangisi?
gone with the sin
orkun44 - 26.10.2011 22:14:09
|
|
|