Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4522]  [4523]  [4524]  [4525]  [4526]  [4527]  [4528]  [ 4529 ]  [4530]  [4531]  [4532]  [4533]  [4534]  [4535]  [4536] 
tek kelime ile harika 2 kelime ile harika harika :)
tebrik ederim cok basarılı bir performans ve 'amatör' demolar kısmında yer alamayacak kadar iyi bence gitarları çok temiz çalmışsınız soyleyen arkadasın sesi de çok güzel...bravo...
müzikle kalın ....


emrektunca - 27.10.2011 00:23:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 2 - AKOR
bu arda sarkıyı bugun ınceledım , nakarat kısında g#m'lerin hepsi 5. pozisyondan basılıyor.
1.pozisyondan 2. ve 3. pozisyonlar da tonu kesinlikle ve kesinlikle yakalayamıyoruz, ve 5. pozisyondan basılan g#m çok büyük bir rahatlık sağlıyor geçişlerde ..

nedir 5. pozisyon g#m

e---
a---
d---6
g---8
b---9
e---7

kısacası dm(reminör'ü) 6.perdede önüne bare getirerek basıyoruz ..


realyugi - 27.10.2011 00:23:24

Demolar - ELVEDA-Emrah DEVECİ
26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
güzel insaaaaaaaaann:) süperötesii yaa bıkmadan usanmadan dinlenrr bir Emrah Deveci yorumu;) yüreğine gitarına sağlık:)
çok sağol canım :)) inşallah sesimi diğer arkadaşlar da duyar hayırlısı bakalım..


nodata - 26.10.2011 23:34:24

Demolar - Eren CAN - Gördüğüme Sevindim ( Grup Gündoğarken Parçası)
25 Ekim 2011 Salı tarihinde cimcimac yazmıştı:
Güzel olmuş ama orjinali gibi söylememişsiniz. notalar farklı.
beğendiğiniz için teşekkürler.Dediğiniz gibi notalar farklı ve yorumda biraz farklı zaten amatör bir kayıttı:)


_SeRQeT_ - 26.10.2011 23:29:31

Demolar - Dağlar Dağlar
çok güzel, insan dalıp gidiyor


aybisko12 - 26.10.2011 22:39:25

Demolar - aldırma gönül (Grup Fötr)
mükemmel sesin var fakat distortion biraz ayarsız olmuş bu yüzden soloda rahatsız oldum


aybisko12 - 26.10.2011 22:38:20

Demolar - Seninle Bir Dakika
bence çok iyisin gitarın sesi çok temiz gerçekten


aybisko12 - 26.10.2011 22:36:36

26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde İron Maiden* yazmıştı:
Çok iyisin yolun açık olsun.
kardeşim çok teşekkürler.


Li Paris Man - 26.10.2011 22:31:38

bunun akorlari varmi ?


mcma - 26.10.2011 22:19:45

Anketler - Sizce ilk gitar fiyat bakımından ne kadar olmalı?
abi ilk bass gitarımı kuzenimden 100 tlye aldım ve daha sonra 1 ay falan sahne yaptım 400 tl falan kazandım gitarın 4 katı :)


orkun44 - 26.10.2011 22:17:43

Demolar - Murat Boz-Özledim
26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde dont_look_at_me yazmıştı:
Mükemmel ... sesiniz gerçekten çok hoş ..
çok teşekkür ederim güzel yorumunz için :)


emrektunca - 26.10.2011 22:14:16

Anketler - HIM'in en güzel şarkısı sizce hangisi?
gone with the sin


orkun44 - 26.10.2011 22:14:09

Sayfalar:  [4522]  [4523]  [4524]  [4525]  [4526]  [4527]  [4528]  [ 4529 ]  [4530]  [4531]  [4532]  [4533]  [4534]  [4535]  [4536] 

Anket
sudi67 soruyor:
Eğer Siz Bir Gitar Olsaydınız Hangi Tür Gitar Olurdunuz?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.