Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4517]  [4518]  [4519]  [4520]  [4521]  [4522]  [4523]  [ 4524 ]  [4525]  [4526]  [4527]  [4528]  [4529]  [4530]  [4531] 
Anketler - en çok sevdiğiniz sanatçı
NASIL TANIMIYORLAR YA//


@SUPERSONIC - 27.10.2011 20:54:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Unutamadım  ver 6 - AKOR
gayet güzel :)


toronto34 - 27.10.2011 20:39:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Fatih Yeşilyurt - Senle Açamam  ver 2 - AKOR
bence g birazdaha hoş durmuş


-hermes- - 27.10.2011 20:21:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Prensesin Uykusuyum  - AKOR
bu akorlara kötü diyen kimse müzikten anlamıyo demektir . D(re majör) yada D#(re diyez majör) leri Dm gibi bareli falan mı basmaya çalışıyosunuz anca öyle kötü olmuş denebilir kesinlikle orjinal tonlar akorları çıkartan arkadaşı tebrik ediyorum orjinal bir paylaşım olmuş


Le0NiDaS - 27.10.2011 19:56:36

Demolar - Sinan-Bu şehir sensiz düşman bana...(Dİnlemeye degerr!)
Evet. Gerçekten çok güzel bunu nasıl indirebilrim ben?


izeL^^ - 27.10.2011 19:32:16

Demolar - Model-Pembe Mezarlık
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde NickLessGuitar yazmıştı:
çok beğendim sesin güzel...
teşekkür ederim dilerim daha iyi kayıtlar yaparım daha da beğenilir müzikle kalın..


emrektunca - 27.10.2011 19:13:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Alev Alev  - AKOR
Pardon Arkadaşlar arpeji 6545231 olacxak telleririn nolarını yanlıs yazmısım p p p p m i a


algos_33 - 27.10.2011 19:11:46

Akorları lazım ama banaaaa :/


Cemrecan - 27.10.2011 19:01:57

Demolar - Cem Adrian Yağmur
Cem Adrian dışında birinden dinlemek hoşuma gitmedi ama sen kötü değilsin yanlış anlama :D


Cemrecan - 27.10.2011 18:59:44

Demolar - Model-Pembe Mezarlık
çok beğendim sesin güzel...


NickLessGuitar - 27.10.2011 18:54:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Ajdar - Çikita Muz  - SÖZ
ohara bunu ezberledinmi bari yahu koptum burda birleşemiyorum :)


samet88 - 27.10.2011 18:30:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Ajdar - Kon Kon  - AKOR
Hangi psikopat attıysa bu iğrenç şeyi buraya muhtemelen bizi öldürüp kendi tek kalmaya çalışıyor :D


samet88 - 27.10.2011 18:28:45

Sayfalar:  [4517]  [4518]  [4519]  [4520]  [4521]  [4522]  [4523]  [ 4524 ]  [4525]  [4526]  [4527]  [4528]  [4529]  [4530]  [4531] 

Anket
pozitif soruyor:
Sizce Gece Nasıl Bir Grup











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.