Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Prensesin Uykusuyum - AKOR
bu akorlara kötü diyen kimse müzikten anlamıyo demektir . D(re majör) yada D#(re diyez majör) leri Dm gibi bareli falan mı basmaya çalışıyosunuz anca öyle kötü olmuş denebilir kesinlikle orjinal tonlar akorları çıkartan arkadaşı tebrik ediyorum orjinal bir paylaşım olmuş