Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4512]  [4513]  [4514]  [4515]  [4516]  [4517]  [4518]  [ 4519 ]  [4520]  [4521]  [4522]  [4523]  [4524]  [4525]  [4526] 
Demolar - Bariscapt......Senede bir gün......
ilk deneme olarak çok çok iyi olmuşş..çok güzel bi şarkı zaten süper olmuş.. :):)


SeRR@ - 28.10.2011 19:20:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Yıldızların Altında  ver 2 - TAB
emeğine sağlık


roberko - 28.10.2011 19:11:55

Anketler - Hangi akorun sesini beğeniyorsunuz?
bende Gm'ye oynuyorum. nedense hoşuma gidiyor


nazmi-koybasi - 28.10.2011 18:22:27

Haberler - Uyuşturucudan ölmemiş !!
ahahah :D


dont_look_at_me - 28.10.2011 18:18:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Yüzük  ver 3 - AKOR
a-a-y-y a-a-y-y a-y-a-y orjinal ritm bu dostum kolay gelsin


ustafener - 28.10.2011 18:08:12

Anketler - Klasik Gitarda En Sevdiğiniz Tel Hangisi?
Bu nasıl bir sorudur :)


NiCKyOq - 28.10.2011 18:06:59

Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
Tarkan megastar olduğu için zaten Eurovision a katılamaz.


NiCKyOq - 28.10.2011 18:03:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbulda Sonbahar  - AKOR
çok güzel bende yeni gördüm akorlarını mütiş


ebegum - 28.10.2011 17:47:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Ben Nasıl Büyük Adam Olucam  - TAB
kulağa pek hoş gelmiyor :(


hayatı-yakala - 28.10.2011 17:05:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Sensiz Kalacak Bu Şehir  - AKOR
güzel olmuş :)


jinetlex - 28.10.2011 16:42:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  - AKOR
25 Eylül 2011 Pazar tarihinde beydama yazmıştı:
lan pembe mezarlıkmı olur bu şarkıyı kınıyorum mk:D
aynen


ValenciaCg180 - 28.10.2011 16:36:55

Demolar - Talha Yavaş - Gül Bakışlım
bence gitarın akortunu düzelt bir daha kayıt yap..ince mi telin tamamen farklı bir tonda digerleri de bozuk ama o iyice kulagı tırmalıyor...ap guitar tuner yaz internette var onu indir mikrofonu aç tek tek tellere vurarak yukardan aşağıya E A D G B E seviyelerine çek sesi....


emrektunca - 28.10.2011 16:23:12

Sayfalar:  [4512]  [4513]  [4514]  [4515]  [4516]  [4517]  [4518]  [ 4519 ]  [4520]  [4521]  [4522]  [4523]  [4524]  [4525]  [4526] 

Anket
FoE soruyor:
Sizce Hangisi Daha İyi Şarkı Sözü Yazıyor?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.