|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Kırdar - Yerine Sevemem ver 4 - AKOR
güzel transpoze gayet iyi :)
asdsad2 - 29.10.2011 23:00:01
|
|
bnde var arkadaşlar akorları..
GtarCı... - 29.10.2011 22:19:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Türk Sanat Müziği - Duydum Ki Unutmuşsun ver 2 - AKOR
yuh ya! şu şarkıya olmamış diyenler var.
dizlerinin yerineee dayasaydım taşlara Am Em C d C Bm
olsa daha iyi sanki
nazmi-koybasi - 29.10.2011 21:59:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun - AKOR
akorlar doğru da ben de calabılseydım ıyı olcaktı :D
bLaa. - 29.10.2011 21:52:45
|
Anketler - Sizce Nevzat ( Nev ) Kaç Yaşında ?
Evet ama bu 2009 da yapılmış anket ve o zamankine göre 41 olan doğru ok
TheGitarist90 - 29.10.2011 21:46:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni - AKOR
Arkadaşlar altta da yazmıştım Gmajor ler Gminor , G#major ler G#minor olacak yanlış aktarmışım edit kısmını da göremedim yok sanırım gönderdikten sonra düzeltmedim. Yorumlarınız için teşekkurler...
encephalonn - 29.10.2011 20:34:45
|
|
sözü ve müziği bana aittir kendim dinlemek için yaptım çalarken de dinlerken de güzel bi şarkı
yalçınyalçın - 29.10.2011 20:32:11
|
Demolar - Senden önce senden sonra - Teoman
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: sesin peslerde gayet güzel çıkıyor başarılar dilerim.... sağol ;)
rogueee - 29.10.2011 20:19:54
|
Demolar - Senden önce senden sonra - Teoman
28 Ekim 2011 Cuma tarihinde Li Paris Man yazmıştı: bence çok güzel olmuş iyi çalışmalar. teşekkürler ;)
rogueee - 29.10.2011 20:19:39
|
Demolar - orhan ölmez- özledim
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde gruys yazmıştı: emeğine sağlık..ama akorlar ve söyleyiş tarzı farkl...şarkı hangi ritimle başlarsa onunla bitmeli buna dikkat edersen çalışman güzel..
saolun. sizin gibi üstatların yanında sırıtıyoruz ama bi şeyler yapmaya çalışıyoruz. :d
nazmi-koybasi - 29.10.2011 20:15:41
|
Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
ya sürekli dinliyorum. bu arada ritm ne :)
rogueee - 29.10.2011 20:14:57
|
Demolar - orhan ölmez- özledim
29 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde emrektunca yazmıştı: arpejlerin ve ritmin gayet ideal olmuş parça için nakraatta akor olarak başlangıçtaki ilk 2 akor biraz uyumsuz gözüküyor yani sıralanış bakımından başka birer akor gelebilir kulaktan cıkardıgım kadarıyla nakaratta em f em f yapıyorsun orası daha farklı olabilir.... seçtigin parça biraz zor bir parça orhan ölmez parçalarının vurguları nameleri çok kolay degildir...şarkıyı ses tonuna çekersen daha gür söyleyebilirsin başarılar dilerim başarılar... teşekkür ederim. yavaş yavaş olucak galiba.
nazmi-koybasi - 29.10.2011 20:13:54
|
|
|