Anketler - Gitarda hangisi zor?
Kusura bakmasında herkes solo atıyor herkes ritm atıyor herkes arpej atıyor..solo da sweep i çalışan herkes atıyor herkes yapıyor.. Ama hakkıyla hangisi yapılıyor derseniz?hiçbiri..kullanılan çoğu alet yaptığınız teknik hatalarını kusurları fazlasıyla yok ediyor..Şu attım dediğiniz soloları birde clean tonda atın da tekniğinizi görelim..Ritm ve arpej boşluk doldurucudur... Solo ise Candır..