Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4503]  [4504]  [4505]  [4506]  [4507]  [4508]  [4509]  [ 4510 ]  [4511]  [4512]  [4513]  [4514]  [4515]  [4516]  [4517] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gülben Ergen - Yalnızlık  - AKOR
emeğine sağlık çok güzel olmuş :)


corrok - 30.10.2011 15:42:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Çökertme  ver 3 - AKOR
Ritm Vur Vur Çek Çek Vur Çek


Devilrock - 30.10.2011 15:41:40

bu şarkının akorlarını paylaşabilir misiniz?


bunyamin-027 - 30.10.2011 15:40:44

Anketler - Gitarda hangisi zor?
Kusura bakmasında herkes solo atıyor herkes ritm atıyor herkes arpej atıyor..solo da sweep i çalışan herkes atıyor herkes yapıyor.. Ama hakkıyla hangisi yapılıyor derseniz?hiçbiri..kullanılan çoğu alet yaptığınız teknik hatalarını kusurları fazlasıyla yok ediyor..Şu attım dediğiniz soloları birde clean tonda atın da tekniğinizi görelim..Ritm ve arpej boşluk doldurucudur... Solo ise Candır..


wilius - 30.10.2011 15:40:32

Demolar - Caner Ateş - Sen gibi değil
Video Youtube : http://www.youtube.com/user/tenekecicocuk#p/a/u/0/pmuP0mlM6yw

Caner Ateş - Sen gibi değil


tenekeci cocuk - 30.10.2011 15:17:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Nükhet Duru - Sevda  - AKOR
evet bisey eksik ama ne anlayamadim...


esragtr - 30.10.2011 15:16:56

Demolar - Caner Ateş - Beddua
Video Youtube : http://www.youtube.com/user/tenekecicocuk#p/a/u/1/cF3Wewf9w9I

Caner Ateş - Beddua


tenekeci cocuk - 30.10.2011 15:16:53

Anketler - Müzik Arşivinizin (Tahminen) Yüzde Kaçı Korsandır?
orjinal yokki :)


orkun44 - 30.10.2011 14:55:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Türk Sanat Müziği - Gizli Aşk Bu Söyleyemem Derdimi Hiç Kimseye  - AKOR
DM EM
gizli aşk bir gizli dertmiş

böyle olunca daha iyi oluyor gibi... onun dışınca çok beğendim :) emeğine sağlık...


miss.kahraman - 30.10.2011 14:37:05

30 Ekim 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
çok güzel olmuş işe senn sesinin tarzı bu...on numara söylemişsin...
başarılar ;)
saol kardeşim :)


etiler33 - 30.10.2011 14:21:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Sevişmeden Uyumayalım  - AKOR
weota yanlısın var ya olmuyor hiç gayet dogru arkadasın akorları emegine saglık cıkaranın


Starless - 30.10.2011 14:20:12

30 Ekim 2011 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
namelerin bir pop şarkısına göre fazla ama sesin güzel......
başarılar....
teşekkür ederim kardeşim


etiler33 - 30.10.2011 14:20:11

Sayfalar:  [4503]  [4504]  [4505]  [4506]  [4507]  [4508]  [4509]  [ 4510 ]  [4511]  [4512]  [4513]  [4514]  [4515]  [4516]  [4517] 

Anket
435011 soruyor:
sizce one direction gurubunda en güzel gitar çalan kişi kim ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.