|
|
Anketler - Gitarı en çok kime çalmaktan zevk alırısnız ?
güzel çaldıktan sonra heryerde zevk alırsın aga ya
test123 - 31.10.2011 01:42:39
|
|
çağataydan daha güzel söylemişsin :) ağzına sağlık..
nawle - 31.10.2011 00:53:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pamela Spence - İstanbul ver 2 - AKOR
14 Ağustos 2006 Pazartesi tarihinde SERA yazmıştı: yanlışşşş çokkötü hatta bnm gitar başka bi yerdeydi alel acele çıkartıp aldım şarkıyı canlı müizkde çaldım hiç ön çalışma yabmadan rezil oldu bütün ki ben 7 yıldır çalıyorum prof. olarak kötü arkadaşlar nasıl kulak var sizde bi yanlışlık var bu şarkıda ...
dostum ukalalık yapmak istemem ama..sen git kumdan kaleler yap!!!!! ben bir amatör olarak notaların doğruluğunu anlayabildim..sen düşün artık:D
led zeppelin - 31.10.2011 00:48:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pamela Spence - İstanbul ver 2 - AKOR
akorların maşaallahı var:D dosdoğrular hatta..ve abartıyorum..yalnış demek için yalnış çalmak gerekiyor:Dçıkaranın kulağına sağlık....
led zeppelin - 31.10.2011 00:47:03
|
31 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde Ufuk/\/\ufuk yazmıştı: Bu müzikte heavy metal öğelerini taşıyan hiç bişey yok klavyede kullanılmaz zaten intro geçişler,duraklama ending bir bütünün ayrıntıları değil farklı şeylerden bi bütün yapılmaya çalışılmış gibi Elinize sağlık etiket değilseniz ağzınızla kuş tutsanız bile buralarda kuru teşekkür kada değer görür en azından bu ülkede böyle. bir heavy metal parçasının taşıdığı "öğeler" nelerdir? eğer heavy metal de klavye olmaz diyosan ben hiç cevap vermeye zahmet etmeyecem.. müzikte "olmaz" yoktur, herşey "olur"..
diğer eleştiriue bişey diyemem çünkü bu tamamen dinleyicinin vereceği bir karardır, şarkının bir bütün olduğuna dair de eleştiriler aldık, ilk kez de olsa bu eleştriye kesinlile değer veriyoruz.
Ve son kısım "etiket" değiliz, olmaya niyetimiz yok, kuru teşekkür bile olmasa biz bu işi severek yapıyoruz, o yüzden tüm geri bildirimlerin için teşekkür ederim..
togaykurtulus - 31.10.2011 00:31:12
|
Bu müzikte heavy metal öğelerini taşıyan hiç bişey yok klavyede kullanılmaz zaten intro geçişler,duraklama ending bir bütünün ayrıntıları değil farklı şeylerden bi bütün yapılmaya çalışılmış gibi Elinize sağlık etiket değilseniz ağzınızla kuş tutsanız bile buralarda kuru teşekkür kada değer görür en azından bu ülkede böyle.
Ufuk/\/\ufuk - 31.10.2011 00:22:33
|
|
Anlıyorum Bariş abi şarkı söylemeyi gerçekten seviyorum ama sesim benim için hep hayal kırıklığına sebep oluyor.Şarkı da nelere dikkat edilir ses nasıl eğitilir bilmiyorum.
Furkan_ - 30.10.2011 23:28:34
|
|
furkan ses hiç bir zaman duzelmez ses sadece egitilir yanı sesin cırkınse cirkindir ama egiterek kulaga hos gelmesini saglayabilirsin birazda olsa ,bence sesin cirkin degil ama berbat soyluyorsun :)
bariscapt - 30.10.2011 23:08:46
|
Demolar - Bir öykü
ses tonun guzel,guzel yorumlamıssınz ama sarkıyı biraz hızlı soylemissin sankı.zor bir sarkı aslında bende yapmıstım demolarım arasında var fırsat bulursan dinle,iyi calısmalar
bariscapt - 30.10.2011 23:07:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Beni Unutma ver 2 - AKOR
gayet güzel
imponente - 30.10.2011 23:03:40
|
Demolar - Özhan-Elfida
Çoğu sanatcıdan çok daha güzel eline ve diline sağlık :)
SemihCan - 30.10.2011 22:53:36
|
|
Güzel paylaşımınız için teşekkürler.
cimcimac - 30.10.2011 21:21:31
|
|
|