Demolar - Cem Adrian Yağmur
orjinal şarkı bu değil .. bildiğim kadarıyla .. ama güzel nakaratı öyle ama giriş öyle olmamsı gerekşyor . bide vur yüzüme vur yüzüme vur yüzümeee değil (: ama üzerinde çalırsan olurr ..
Akor|Tab|Söz|Nota - Umut Kaya - Anma Arkadaş ver 2 - AKOR
şarkının orjinalinde akorlar 5 li basıldığı için D# ile D#m fark yaratmaz ton umut kayanın sesinden D#m olarak çıkıyo
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde by_CEA yazmıştı: tek enstrumanla daha güzel olmazdı herhalde aslında olurdu da bu da güzel :) bunu ben de deneyecem
valla elimden geldigince bi dinleyip kayıt yaptım üstünde de çok durmadım dedigin gibi daha da güzel olabilrdi abi daha iyisini yaparsın dilerim ki :) begenmene sevindim :)