Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4518]  [4519]  [4520]  [4521]  [4522]  [4523]  [4524]  [ 4525 ]  [4526]  [4527]  [4528]  [4529]  [4530]  [4531]  [4532] 
Demolar - Bu Akşam Bütün Meyhanelerini Dolaştım İstanbul'un (TSM) - Çağdaş BOY
Ya bunu indiremez miyim? telefona kaydettim ama ne kadar olur ki.


izeL^^ - 27.10.2011 18:08:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Yeni Türkü - Mamak Türküsü  - AKOR
Tek eksiği Gm olmamış. Onun yerine C olabilir.. Ellerine Sağlık.


nsync40 - 27.10.2011 18:08:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Dibine Kadar  - GP5
Başı doğru olsa süper olacakmış yine de süper


Baykuş93 - 27.10.2011 18:05:27

Demolar - Model-Pembe Mezarlık
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
çok başarılıı ...:)
teşekkür ederim sagolun begenmeniz mutlu ediyor :)


emrektunca - 27.10.2011 17:51:22

gitarın sesi çok temiz değil


aybisko12 - 27.10.2011 17:20:22

Demolar - Bırak Essin Rüzgar
çok güzel gerçekten


aybisko12 - 27.10.2011 17:17:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Umut Kaya - Yanıma Yataydı  ver 2 - AKOR
06 Kasım 2010 Cumartesi tarihinde EMRETURK yazmıştı:
SÜPEEEER -ORJİNAL 10 numara dostum sen bu işi biliyosun HELALLL SANA...
bence sen fakesin


quiTaRHeRo - 27.10.2011 17:09:09

Demolar - Cem Adrian Yağmur
orjinal şarkı bu değil .. bildiğim kadarıyla .. ama güzel nakaratı öyle ama giriş öyle olmamsı gerekşyor . bide vur yüzüme vur yüzüme vur yüzümeee değil (: ama üzerinde çalırsan olurr ..


dont_look_at_me - 27.10.2011 16:51:05

Demolar - Model-Pembe Mezarlık
çok başarılıı ...:)


sessiztranzpoze - 27.10.2011 16:06:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Umut Kaya - Anma Arkadaş  ver 2 - AKOR
şarkının orjinalinde akorlar 5 li basıldığı için D# ile D#m fark yaratmaz ton umut kayanın sesinden D#m olarak çıkıyo


hitt92 - 27.10.2011 16:02:14

Demolar - Model-Pembe Mezarlık
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde SeRR@ yazmıştı:
vayy :)) çok güzell ..
sagol serr@ :D


emrektunca - 27.10.2011 15:46:40

Demolar - Model-Pembe Mezarlık
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde by_CEA yazmıştı:
tek enstrumanla daha güzel olmazdı herhalde aslında olurdu da bu da güzel :) bunu ben de deneyecem
valla elimden geldigince bi dinleyip kayıt yaptım üstünde de çok durmadım dedigin gibi daha da güzel olabilrdi abi daha iyisini yaparsın dilerim ki :)
begenmene sevindim :)


emrektunca - 27.10.2011 15:46:29

Sayfalar:  [4518]  [4519]  [4520]  [4521]  [4522]  [4523]  [4524]  [ 4525 ]  [4526]  [4527]  [4528]  [4529]  [4530]  [4531]  [4532] 

Anket
pozitif soruyor:
Sizce Green Day Nasıl Bir Grup












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.