|
|
Demolar - Burak-Kördüğüm
26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Ritimi yazarmısın bende deniycem :) ritm 4/4 lük olan bir şarkı bu susturmalı yada susturmasız çalmak senin tercihin
musica1987 - 27.10.2011 12:47:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - İlhan Şeşen - Bana Esmeyi Anlat - AKOR
23 Eylül 2011 Cuma tarihinde gTaRiST. AnL yazmıştı: aga cok yanlıs bu ya gercekten kulaklarını temızletın ...
Asıl Sen Temizlettr ;)
Gitarist.Onur - 27.10.2011 12:46:12
|
Demolar - Burak-Hiç Sevmedim
26 Ekim 2011 Çarşamba tarihinde dont_look_at_me yazmıştı: Başında şarkıya girerken biraz daha sakin ol :) yumuşak gir demek istedim yani parçanın diğer kısımlarında sesin gayet hoş .. :) En sevdiğim şarkılardan biri :) yorumun için teşekkür ederim benimde çok sevdiğim bir şarkıdır önerilerin için saol bir dahaki kayıtlara artık:)
musica1987 - 27.10.2011 12:42:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Arkadaş - AKOR
arpeji ne acaba ?
T.G.C - 27.10.2011 12:29:21
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Feridun Düzağaç - Alev Alev - AKOR
Arkadaşlar arpejide 6545321 p p p p m i a
algos_33 - 27.10.2011 10:32:27
|
Demolar - Cem Adrian Yağmur
güzel olmuş ama kaliteli kayıt yapsan daha iyi olur
by_CEA - 27.10.2011 09:50:11
|
Haberler - ATHENA, "MY WAY"i yeniden yorumladı!
Serra, bana ulaş, sana bilmeyi isteyeceğin bir haberim var...
biolab - 27.10.2011 05:09:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gülşen Aybaba - Gidebilirsen Git Durma - SÖZ
Serra, seni nasıl ekleyebilir ya da msj gönderebilirim? Senin bilmediğini düşündüğüm ve gerçekten bilmek isteyeceğin bir şey söyleyeceğim, hala bilmiyorsan büyük ihtimal şok olacaksın. Bana msj atarsan sevinirim.
biolab - 27.10.2011 05:08:21
|
http://www.youtube.com/watch?v=DCQqzS1A9uw
arkadaşlar, size Samet i taktim edeyim...
biolab - 27.10.2011 04:05:10
|
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde togaykurtulus yazmıştı:
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı:
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde togaykurtulus yazmıştı:
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: togay bu da çok güzel olmuş farkllı olmuş...müzik olarak özellikle cok begendim benim nacizane anladıgım kadarıyla sololar bayagı hissedilir olmuş eline sağlık..... çok teşekkürler, son kaydımız bu şarkı.. beğenmene sevinmene çok sevindim çünkü kayıt işlerinde geldiğimiz son nokta bu, beğenilmese çok üzülürüm :D yok ya bazı insanlar övmeyi pek sevmez genelde kötüyü söyler ama hani dogruya dogru güzel olmuşlar çok dinlemem bu tarzı ama anlarım nedir ne degildir az çok....bence gayet iysiniz başarılar ;) :) teşekkürler ben de senin eklediğin demoları dinledim.. tarzının oldukça dışında olmasına rağmen böyle sözler söylemek ayrıca beni öok mutlu etti :D görüşmek üzere :D müzik evrensel sonucta bi tarza saplanıp kalmaktansa zevk aldıgın herşeyi dinlemek asıl güzel olan sizin kayıtlar da gayet güzel ve zevkli..dinlemene sevendim...hadi sayfayı mesaja boğmayalım görüşürz ;)
emrektunca - 27.10.2011 00:50:43
|
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı:
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde togaykurtulus yazmıştı:
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: togay bu da çok güzel olmuş farkllı olmuş...müzik olarak özellikle cok begendim benim nacizane anladıgım kadarıyla sololar bayagı hissedilir olmuş eline sağlık..... çok teşekkürler, son kaydımız bu şarkı.. beğenmene sevinmene çok sevindim çünkü kayıt işlerinde geldiğimiz son nokta bu, beğenilmese çok üzülürüm :D yok ya bazı insanlar övmeyi pek sevmez genelde kötüyü söyler ama hani dogruya dogru güzel olmuşlar çok dinlemem bu tarzı ama anlarım nedir ne degildir az çok....bence gayet iysiniz başarılar ;) :) teşekkürler ben de senin eklediğin demoları dinledim.. tarzının oldukça dışında olmasına rağmen böyle sözler söylemek ayrıca beni öok mutlu etti :D görüşmek üzere :D
togaykurtulus - 27.10.2011 00:45:55
|
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde togaykurtulus yazmıştı:
27 Ekim 2011 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: togay bu da çok güzel olmuş farkllı olmuş...müzik olarak özellikle cok begendim benim nacizane anladıgım kadarıyla sololar bayagı hissedilir olmuş eline sağlık..... çok teşekkürler, son kaydımız bu şarkı.. beğenmene sevinmene çok sevindim çünkü kayıt işlerinde geldiğimiz son nokta bu, beğenilmese çok üzülürüm :D yok ya bazı insanlar övmeyi pek sevmez genelde kötüyü söyler ama hani dogruya dogru güzel olmuşlar çok dinlemem bu tarzı ama anlarım nedir ne degildir az çok....bence gayet iysiniz başarılar ;)
emrektunca - 27.10.2011 00:43:59
|
|
|