Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4525]  [4526]  [4527]  [4528]  [4529]  [4530]  [4531]  [ 4532 ]  [4533]  [4534]  [4535]  [4536]  [4537]  [4538]  [4539] 
Anketler - Elektro gitarda hangi markayı önerirsiniz?
02 Ocak 2011 Pazar tarihinde vixen yazmıştı:
bütün ünlü gitaristler gibson mutlaka kullanır. ibaneze sıra gelene kadar bir sürü iyi marka var.
mesele kalite , esp ve jackson çok süperdir kalite konusunda , tüm gitaristlerin kullanması önemli değil , senin sevdiğin virtüöz kesin slash tır arkadaş , axl rose da ses slash tada yetenek yok bu kadar diyorum bende.


nergal00 - 26.10.2011 19:18:54

Anketler - Elektro gitarda hangi markayı önerirsiniz?
ESP harici cevap veren arkadaşlar acaba gitar gördüler mi merak ediyorum , ESP veya Jackson dışındakiler oyuncak üretiyo , bunların aksini idda edende gidip bıraksın gitar çalmayı dinlemeyi !!!


nergal00 - 26.10.2011 19:16:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  - GP5
Ben Gp5 e atıyorum To open this file, please update your Guitar Pro Software yazıyor :S


acq* - 26.10.2011 18:44:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni  - TAB
Kardeşim Gitarı Az Çok Biliyorumda Bu Vibrato Ne Oluyor ???


GuitarMT - 26.10.2011 18:34:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Noyan - Hatırla Sevgili  - AKOR
berbat


Gitaristimmm - 26.10.2011 18:32:06

Demolar - Bana bir masal anlat baba......
Cok guzel olmus baris abi yaa, o flut aldi goturdu beni uzaklara :) tebrik ederimm ;)


DMT - 26.10.2011 18:30:03

Anketler - En sevdiğiniz arabesk/fantezi şarkıcısı?
arkadaş arebesk fantezi ve gülben ergen !ya bu anketleri onaylayan insan müzikten anlıyor mu?


mago58 - 26.10.2011 18:25:17

Cok guzelmis gercekten :) tebrik ederimm ;)


DMT - 26.10.2011 18:15:42

Demolar - Snn-Pembe mezar
Güzel olmuş :)


zbuket - 26.10.2011 17:48:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Demir Demirkan - Aşktan Öte  - AKOR
Helal olsun!'


Gitaristimmm - 26.10.2011 17:37:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Mehter Marşları - Çırpınırdı Karadeniz  - AKOR
ritim ne?


Gitaristimmm - 26.10.2011 17:09:15

Anketler - Yerli olarak bir grubumuz olması istense hangisinin kalmasını tercih edersiniz?
Athena


AthenaKolik - 26.10.2011 17:07:54

Sayfalar:  [4525]  [4526]  [4527]  [4528]  [4529]  [4530]  [4531]  [ 4532 ]  [4533]  [4534]  [4535]  [4536]  [4537]  [4538]  [4539] 

Anket
|Klamonado* soruyor:
Hangi Gitarın Görünüşü Daha İyi?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.