|
|
Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Sen ve Ben
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: gerçektende süperler.. ama herkes hakkıyla yorumlayamaZ Halil sezai şarkılarını siz hakkını vermişsiniz:) sesinize gitarınıza sağlık:):) çok teşekkür ederim gercekten mutlu ettiniz sagolun guzel yorumunuz için
emrektunca - 25.10.2011 00:01:15
|
Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde Criminalll yazmıştı: güzelmiş sesin (: teşekkür ederim begenilmesine sevindim :)
emrektunca - 25.10.2011 00:00:06
|
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde Yalın-kolik yazmıştı: yarısında akorlar yanlış ve bazı yerlerde ritm kaçmış; biraz daha özen gösterirsen güzel olacak... teşekkürler yorum için.
Li Paris Man - 24.10.2011 23:50:52
|
|
çok teşekkürler:).
Li Paris Man - 24.10.2011 23:49:43
|
|
:)
meLisa:) - 24.10.2011 23:06:53
|
|
yeni demo koy artık yaaa...yoksa elimdeki bütün kayıtlarını okulun kantininde son ses çalarım...
ceren_256 - 24.10.2011 22:37:53
|
Anketler - Guns N Rosses ın bir alt grubuda Metallicaydı bunu biliyormuydunuz?
19 Haziran 2011 Pazar tarihinde gibsoncstm yazmıştı: metallica hiç bir halt yapamaz. axl'ın tatmin olmaz egosu olmasaydı Guns N' Roses şu an dünyanın en büyük grubuydu.. Dünyanın derken ? Senin Heralde Bazı metal Gruplardan haberin yok :D
HellGuitars - 24.10.2011 22:25:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters - AKOR
31 Mart 2011 Perşembe tarihinde SonGit4rist yazmıştı: aprej değil arkadaşım arpej denir ona gitte biraz gitar ögren sen sanki çok mu biliyorsun belki yanlışlıkla öyle yazdı sen git metallica nın sololarını çalmayı öğren arkadaşım . :)
GuitarPro™123 - 24.10.2011 21:59:40
|
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde cimcimac yazmıştı: Güzel çalışma. tebrik ederim. Paylaşım için teşekkürler. asıl ben teşekkür ederim begenmenize çok sevindim...
eraytalay - 24.10.2011 21:29:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - He Is Pirate - TAB
solodan hemen önceki yerdeki 6-6-5-3 yerine sanki: e:-------3-----1------0 b:----------------------------3 daha güzel oluyo sanki
K1ngcar3n - 24.10.2011 21:02:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Gencebay - Sevemedim Karagözlüm ver 2 - AKOR
ritm ay ay aay olucak
adil_akırmak - 24.10.2011 20:52:05
|
Demolar - Anladım ki hiç kimse - Leman sam
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde bariscapt yazmıştı: ses tonunuz cok guzel sarkıya cok yakısmıs ama bazı kelimeleri fazla uzatmıssınız ve genis soylemişsiniz,sankı sarkıyı bozuyor gibi.basarılar dikkat etmeye çalışacağım, teşekkürler...;)
rogueee - 24.10.2011 20:26:27
|
|
|