Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4532]  [4533]  [4534]  [4535]  [4536]  [4537]  [4538]  [ 4539 ]  [4540]  [4541]  [4542]  [4543]  [4544]  [4545]  [4546] 
Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Sen ve Ben
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
gerçektende süperler.. ama herkes hakkıyla yorumlayamaZ Halil sezai şarkılarını siz hakkını vermişsiniz:) sesinize gitarınıza sağlık:):)
çok teşekkür ederim gercekten mutlu ettiniz sagolun guzel yorumunuz için


emrektunca - 25.10.2011 00:01:15

Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde Criminalll yazmıştı:
güzelmiş sesin (:
teşekkür ederim begenilmesine sevindim :)


emrektunca - 25.10.2011 00:00:06

24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde Yalın-kolik yazmıştı:
yarısında akorlar yanlış ve bazı yerlerde ritm kaçmış; biraz daha özen gösterirsen güzel olacak...
teşekkürler yorum için.


Li Paris Man - 24.10.2011 23:50:52

çok teşekkürler:).


Li Paris Man - 24.10.2011 23:49:43

:)


meLisa:) - 24.10.2011 23:06:53

yeni demo koy artık yaaa...yoksa elimdeki bütün kayıtlarını okulun kantininde son ses çalarım...


ceren_256 - 24.10.2011 22:37:53

Anketler - Guns N Rosses ın bir alt grubuda Metallicaydı bunu biliyormuydunuz?
19 Haziran 2011 Pazar tarihinde gibsoncstm yazmıştı:
metallica hiç bir halt yapamaz. axl'ın tatmin olmaz egosu olmasaydı Guns N' Roses şu an dünyanın en büyük grubuydu..
Dünyanın derken ? Senin Heralde Bazı metal Gruplardan haberin yok :D


HellGuitars - 24.10.2011 22:25:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Matters  - AKOR
31 Mart 2011 Perşembe tarihinde SonGit4rist yazmıştı:
aprej değil arkadaşım arpej denir ona gitte biraz gitar ögren
sen sanki çok mu biliyorsun belki yanlışlıkla öyle yazdı sen git metallica nın sololarını çalmayı öğren arkadaşım . :)


GuitarPro™123 - 24.10.2011 21:59:40

23 Ekim 2011 Pazar tarihinde cimcimac yazmıştı:
Güzel çalışma. tebrik ederim. Paylaşım için teşekkürler.
asıl ben teşekkür ederim begenmenize çok sevindim...


eraytalay - 24.10.2011 21:29:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - He Is Pirate  - TAB
solodan hemen önceki yerdeki 6-6-5-3 yerine sanki:
e:-------3-----1------0
b:----------------------------3
daha güzel oluyo sanki


K1ngcar3n - 24.10.2011 21:02:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Gencebay - Sevemedim Karagözlüm  ver 2 - AKOR
ritm ay ay aay olucak


adil_akırmak - 24.10.2011 20:52:05

Demolar - Anladım ki hiç kimse - Leman sam
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde bariscapt yazmıştı:
ses tonunuz cok guzel sarkıya cok yakısmıs ama bazı kelimeleri fazla uzatmıssınız ve genis soylemişsiniz,sankı sarkıyı bozuyor gibi.basarılar
dikkat etmeye çalışacağım, teşekkürler...;)


rogueee - 24.10.2011 20:26:27

Sayfalar:  [4532]  [4533]  [4534]  [4535]  [4536]  [4537]  [4538]  [ 4539 ]  [4540]  [4541]  [4542]  [4543]  [4544]  [4545]  [4546] 

Anket
dyce soruyor:
Size Göre Şuanki En Popüler Gitar Türü?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,3 saniye.