|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık ver 2 - AKOR
08 Temmuz 2011 Cuma tarihinde carmeen yazmıştı: arpej ve ritim ? ben modelin gitarstnden klasik versiyonnu dnledim pimi arpeji ritim 4 4 lük fakat ilk a dan sonra yavas la sonra hızlan :)
rockçı velet - 24.10.2011 15:50:30
|
Demolar - Murat Dalkılıç-Külah
güzelmiş sesin (:
Criminalll - 24.10.2011 15:49:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni - AKOR
23 Ekim 2011 Pazar tarihinde volkann79 yazmıştı: G akoru yanlışlıkla yazıldı tahminim Gm olacak...güzel olmuş..ritim ne diye sormuşsun arkardaş..4/4 olur ama ,ritm görecelidir değişebilir. bir müzik aleti çalacaksan ritm ne, ölçü ne diye sormayacaksın. doğaçlama çalacaksın tarzını oluşturacaksın... benim her sorana demek isteyip te bir türlü dile getiremedigim cümleyi kurmuşun kardeşim. 5 senedir çalıyorum gitar. ünilerde konserle de cıktım barda programlara da. adını bildiğim tek ritm 4/4 tür. başka ne ritm ne bişey bilirim. gitar zaten özgürlüktür. kasmadan. yorulmadan. ruhuna bırak. ya da sıla dan oluruna bırak.. =) saygılar
cyprss - 24.10.2011 15:43:51
|
|
yarısında akorlar yanlış ve bazı yerlerde ritm kaçmış; biraz daha özen gösterirsen güzel olacak...
Yalın-kolik - 24.10.2011 15:38:23
|
24 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde SeRR@ yazmıştı: çok güzel .) :)) teşekkürler
as_ - 24.10.2011 15:36:08
|
|
çok güzel .)
SeRR@ - 24.10.2011 15:21:08
|
Anketler - En sevdiğiniz yabancı kadın şarkıcı kimdir?
hem o kadınları dinleyip hemde burda gezinmenin mantıgını cözmüs deilim -_-
Unforrgiven - 24.10.2011 14:53:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı ver 2 - TAB
Süper kardeşim başırılarının devamını dileriz :)
ceren_g.türkmen - 24.10.2011 14:23:38
|
|
ıyı
seo topludo - 24.10.2011 14:07:40
|
Anketler - Gitarakor'daki Anket Uygulamasını Nasıl Buluyorsunuz?
en basit eseri çalmaya çalışın ne demek istedigimi anlıyacaksınız yorum yok olmazsa olmazdır müzik = mozart
charisma_knight - 24.10.2011 13:31:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Öykü & Berk - Seni Ben Unutmak İstemedim Ki - AKOR
G# olduguna emınmısın :S
brtui - 24.10.2011 13:19:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - İspanyol Tarzı - Egzersiz - TAB
28 Temmuz 2011 Perşembe tarihinde _umut_35 yazmıştı: Teşekkür ederiz... aynen doğru diyosun klasik şarkıyla uğraşan birini görmek güzel buralarda sen şimdi dance of the miller da biliyosundur oda ispanyol :)
solista - 24.10.2011 12:58:15
|
|
|